Nyt on mullakin Zumo kotona.
-Sergei-
-Sergei-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikohan rekisteröintiin tarvittavat sarjanumerot ja muut hiirenkakan kokoisella präntillä jossakin sen laitteen mukana tulleen paperikasan lappusella tai vihkosten sivuilla?Toinen asia on tämä rekisteröityminen.Rekisteröinti sivulla kysytään ensimmäisenä käyttäjätunnusta ja salasanaa.-mistähän ne löytää?
Auttakaa ny vähä miestä mäessä.
Googlen eka linkki avasi tälläisen sivun. Toi kieli ei vaan oikein ole hallussa mutta eikös tuolta näyttäisi saavan aika edukkaasti 500 dx mallin?? Toinen juttu sitten sijaitseeko noiden myymälää edes koko saarellaAi niin, allekirjoittanut lähtee helmikuun 3.s päivä Gran Canarialle. Jos joku tietää että sieltä saa edullisesti esim navigaattorin hankittua ja tarvitsee sellaista, niin matkatavaroissa kyllä voisi yksi kulkea... Ilmoitelkaa jos tarvetta on.
Mulla kyllä toimii kaikki mitä olen kokeillut Zumon kanssa!No niin, sain tilaamaani adapteriin 3,5 mm plugin, mutta homma ei toiminut! Yhdellä johdolla siis ääni tulee kypärää, ei pois. Kahdella johdolla ja ko. adapterilla sekä kahdella johdolla ei kumpaankaan suuntaan. Pitänee yrittää toisella tapaa tai hankkia uusi Autocom.
Mikään ei voi olla täydellinen.
Waypoint on reitin suunnittelijan asettama kulkupiste, jonka kautta ajetaan, lähtöpisteen ja päätepisteen välillä. POI (point of interest) ei ole reittipiste, ellet halua nimenomaan ajo-ohjeita sinne, jolloin laitat sen waypointiksi.Minua hämää tämä Waypoint ja POI. Mitä eroa niillä on reittisuuunnittelun ja reitillä pysymisen kannalta?