Minulla on Zumo 660 R1200RT.ssä. Viime kesänä hävisi äänet, ei kuulunut mp3 eikä ajo-opasteet. Käväisin Marineassa ja sieltä kehoittivat toimittamaan laitteen maahantuojan huoltoon. Olisivat lähettäneetkin mutta kun maahantuoja on lähellä Lohjalla niin kävin viemässä - saihan taas hyvän syyn ajellaHyvä pointti tuokin... Mietiskelin tuossa että jos hintaero on alle 10%, niin sitten voisin kyllä tukea kotimaistakin yrittäjää. Jos erotus taas menee lähelle satkua, niin sitten taas ehkä otan jo riskin ikävämmästä takuuasioiden hoidosta. Katsotaan minne tuo emporion hinta seilaa.Itse olen suosinut Garminin kamppeissa poikkeuksellisesti kotimaisen virallisen maahantuojan jälleenmyyjiä (esim. toi Marinea), vaikka muuten kamoja paljon tilailenkin ulkomailta.
Ainoastaan siitä syystä että takuuhommat ovat aiemmin pelanneet niin mallikkaasti. Uusi laite on isketty kouraan parin päivän viiveellä jos on ollut ongelmaa. MP-käytössä kuitenkin gepsi saa aika röykytystä, joten mieluiten hoidan takuuhommat kotimaassa kuin lähettelen takaisin jollekin eBay-kioskille.
Mutta onko porukalla ollut murheita zumojen kanssa? Onko kenelläkään kokemusta miten emporio hoitaa takuuasiat?
Ei rutinoita vaan hyvää palvelua! Kiitos siis Lohjan porukalle.