Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mico sanoi:http://www.takitwithme.com/
Pikku vinkki, jos et ole vielä huomannut; kun siirrät sitä reittiä Googlessa vetämällä viivaa, täytyy muista tehdä siihen "pallon" kohdalle etappipiste, jotta navigaattori ei oikaise haluamaltasi reitiltä.
Kootee sanoi:Tein huomista varten reitin Tyrellä ja siirsin Garminiin. Toimii, mutta vaikka Tyressä reitti näkyy ihan oikein, niin Garmin piirtää viivat suoraan reittipisteestä seuraavaan ja laskee matkankin linnuntietä. Miten saan reitin näkymään oikein Garminissa?
Olisko mitään jos vaikka tekisitte niitä reittejä Garminin omilla ohjelmilla, eli MapSourcella ja/tai BaseCampillä? Hyvä vinkua täällä että Google Mapsillä tai Tyrellä tehdyt reitit ei toimi, kun ei niitä ole tehty noille laitteille..cripple sanoi:Koitin tehdä google mapsilla reitin jonka siirsin tyreen jonka siirsin taas basecamppiin... ei oikein toiminut kun tyre teki noin 2000 pistettä joita yritti siirtää basecamppiin joka yllättäen kävi liian raskaaksi.
Mitenkäs muut ovat reittejä tehneet koneella?

riisor sanoi:Olisko mitään jos vaikka tekisitte niitä reittejä Garminin omilla ohjelmilla, eli MapSourcella ja/tai BaseCampillä? Hyvä vinkua täällä että Google Mapsillä tai Tyrellä tehdyt reitit ei toimi, kun ei niitä ole tehty noille laitteille..![]()
Kootee sanoi:En ole oikein hiffannut BaseCampin reitinsuunnittelua. Kun olen reitin piirtotilassa, niin en saa ruutua skrollattua tai zoomattua.
Kootee sanoi:En ole oikein hiffannut BaseCampin reitinsuunnittelua. Kun olen reitin piirtotilassa, niin en saa ruutua skrollattua tai zoomattua.

Kootee sanoi:Itse Garmin Zumo 350LM olisi jäänyt kaupan hyllyyn, jos olisin tiennyt, ettei se suostu toimimaan yhtäaikaisesti matkapuhelimen ja kypäräpuhelimen kanssa. Käyttää samaa bluetooth-protokollaa, jolloin se on joko-tai.
riisor sanoi:Olisko mitään jos vaikka tekisitte niitä reittejä Garminin omilla ohjelmilla, eli MapSourcella ja/tai BaseCampillä? Hyvä vinkua täällä että Google Mapsillä tai Tyrellä tehdyt reitit ei toimi, kun ei niitä ole tehty noille laitteille..![]()
Pitkiss sanoi:Viikonlopun äheltänyt tuon Basecampin kanssa ja hermohan siinä meinasi mennä, mutta nyt se alkaa pikku hiljaa sujumaan. Mulla oli myös tuo reitin piirtovaiheessa kartalla liikkuminen vaikeaa.
Zoomaus onnistuu hiiren rullalla tai sitten kartan vasemman yläkulman "navigointi" keskuksesta. Kartan siirtely onnistuu samasta paikasta tai viemällä hiiren karttaikkunan laidoille, jolloin kursori muuttuu isommaksi valkoiseksi nuoleksi. Kolmas vaihtoehto kartan siirtelylle on oikeassa yläkulmassa oleva "yleiskartta" ikkuna, josta voit siirrellä karttaa harmaan ruudun kohdalle, joka kuvaa isomman kartan kuva-aluetta.
Auttoikohan tuo yhtään?..
Sulla on ilmeisesti jonkinlainen kiinakypäräpuhelin?
Mulla Sena Smh5-Fm:ssä piti paritella noi kahta eri reittiä, jotta sai navin ja puhelimen toimimaan samaan aikaan.
Kootee sanoi:Mitä tarkoitat kahdella eri reitillä parittamisen osalta?!? Toimiiko 350LM + kännykkäyhteistyö muiden kuin Sena Smh5-fm kypäräpuhelimen kanssa?! Kokemuksia kehiin!

Ainoa tapa saada reitti 100% oikein on piirtää se BaseCampillä tai MapSourcella ja siirtää sitten natiivimuodossa naviin.hulkster sanoi:kun ei osaa niin ei osaa.
eli tässä on kartta go-zan touringilta. Mitenkä saan sen siirettyä tohon 350lm:ään.
kun kartta on siiretty naviin niin mitä sitten pitää tehdä että saa navin opastamaan reitin läpi??? mitä paremmin rautalangasta vääntää sen parempi
Kootee sanoi:Tällä tavalla olen saanut toimimaan. Suunnittelen reitin Google Mapsilla. Avaan sen url:n Tyrella ja muunnan siellä Garmin reitiksi. Sitten tallennan .gpx-tiedostoksi ja avaan Basecampilla, jossa lasketutan reitin uudestaan ja ja siirrän Garminiin.
En ole oikein hiffannut BaseCampin reitinsuunnittelua. Kun olen reitin piirtotilassa, niin en saa ruutua skrollattua tai zoomattua.
Garmin jostain syystä tallentaa noita reittipisteitä niin paljon, että välillä herjaa muistin olevan täynnä.
Itse Garmin Zumo 350LM olisi jäänyt kaupan hyllyyn, jos olisin tiennyt, ettei se suostu toimimaan yhtäaikaisesti matkapuhelimen ja kypäräpuhelimen kanssa. Käyttää samaa bluetooth-protokollaa, jolloin se on joko-tai. Mun tapauksessa katson reitin ilman puhetta navin ruudulta ja kuuntelen matkapuhelimesta musaa ja tarvittaessa vastaan puheluun. Tähän toivoisin Garminilta korjauksen, että muuttaisivat protokollaa. Ei minua haittaa se, etten saa numeroa valittua navista, koska en itse ajon aikana soita mihinkään, mutta olisi kyllä hyvä saada kuunneltua reittiohjeet musan lomassa.

-Chelios- sanoi:Kysyin vielä tätä navi-kypärä-puhelin hommaa että toimiihan ja vastaus oli että kyllä toimii.
Ilman tuota ominaisuutta tulee toki toimeen, mutta vituttaa että ammattiliikkeessä myydään jotain mikä ei lunasta lupauksia..
AyrtonO sanoi:Niin miksi se känny pitäisikään kypäräpuhelinta käytettäessä parittaa sen Navin kanssa? Keskuslaitehan on kypäräpuhelin, joten sehän se naitetaan yhdellä profiililla Naviin ja toisella kännyyn? Vai onko ongelma jokin halpispuhelimen kanssa, ettei se tue bt-multipairingia?