• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Garmin Zumo 220

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuuluuko tuon edes toimia puhelimen kanssa, vai olisiko bt sittenkin pelkätään navin ja kypärän välille...

Ei siinä 220:ssa ole mitään puhelimeen liittyviä toimintoja. Se bt on vain kypäräpuhelinta varten.

Seikkailu_R sanoi:
Kuuluuko tuon edes toimia puhelimen kanssa, vai olisiko bt sittenkin pelkätään navin ja kypärän välille...

No noinhan se saattaa ollakki, vaan kun mulla oli aimmin Zumo 550 ja siinä sai noita laitteita parittelemaan vaikka mitenpäin niin automaattisesti funtsin että varmaan olis tässäkin, mitä ne menee näitä huonontamaan tolleen?

pera230 sanoi:
No noinhan se saattaa ollakki, vaan kun mulla oli aimmin Zumo 550 ja siinä sai noita laitteita parittelemaan vaikka mitenpäin niin automaattisesti funtsin että varmaan olis tässäkin, mitä ne menee näitä huonontamaan tolleen?

Eihän sitä nyt sovi hinnat alkaen malliin samoja ominaisuuksia laittaa kuin kalliimpaan...

pera230 sanoi:

Joo ei ole 220:ssä kuin bt-headset-valmius, ei voi liittää puhelinta. Jos parempaa varustelua haluaa niin sit valinta olis 660. Onhan tuo 220 aika paljon halvempikin kuin 550 (tai oli ainakin silloin kun molempia vielä sai).

Back