• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gallup: Ajokautesi pituus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alter ego
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1)  Kuinka pitkään olet aikonut venyttää ajokauttasi?

2)  Pisin ajokautesi ikinä?
1) yleensä ajokausi: 15.3. - 15.12.

2) kelin sattuessa hieman venytetään molemmista päistä,
    mutta parina viime vuotetena olen joutunut supistamaan lumiteknistä syistä.
Moro Wesba, mites Tigru on pelittänyt? Kausi jatkuu, ulkona 5 astetta, mutta mollukka paistaa niin komeesti että vetelen pitkät kalsarit jalkaan ja käyn pyörähtään Rocksulla kierroksen...

T. Kauas xxxxxx karkaavat...

Moro Wesba, mites Tigru on pelittänyt? Kausi jatkuu, ulkona 5 astetta, mutta mollukka paistaa niin komeesti että vetelen pitkät kalsarit jalkaan ja käyn pyörähtään Rocksulla kierroksen...

T. Kauas xxxxxx karkaavat...
MORO CLAUDI !!!
033102beer_1_prv.gif

Vallan mahrottoman hyvin, samaa tein eilen, samaa teen tänään, ja huomenna + ylihuomenna...

T:burn
wink.gif

Tammikuun alusta joulukuun loppuun on ajettu nyt muutama viime vuosi. Huhtikuun alussa ja loka-marraskuussa on sitten liikaa lunta kesärenkaille ja liian vähän nastoille, jolloin huilataan ja huolletaan.

Jää kuuteen kuukauteen.9.4 alkoi ja tänään lähtee mopo talviunille.

Kausi ympäri vuoden taas tänä vuonna. Paraikaa saksanmaalla ajelemassa kohti Madridia. Mulle tulee talvella enempi kilsoja kuin kesällä jostain syystä
tounge.gif

VÄLIKYSYMYSTÄ: te jotka ajatte ympäri vuoden niin ajatteko esim. työ/ koulumatkoja vai myös huviajelua? Samalla pyörällä?

Noin 6kk. Ja ihan hyvä, että talvi tulee ja hengähdystauko tuolle ajamiselle..Riittää taas ens vuonna mielenkiintoa ajamiselle.. Läpi vuoden on tullut ajettua myös, mutta enää siihen ei riitä mielenkiintoa.

Heh... oli mulla aikoinaan joskus 1984 silloinen GoldWing ja siinä sivuvaunu.  Käytiin keski Norjassa "wingi" treffeillä tammikuussa.
Voe, mahoton... näin vuoskymmenten päässä ajateltuna  
buttrock.gif

Nyt ajetaan huhtikuu puolväli - syyskuu alku.
Ilman sivuvaunua...  
tounge.gif

Tämä org sivustohan vaikuttaa ihan kivalta. Lähinnä poitsun huokutuksesta tänne "eksyin."  Pahoillani "newbie" tyyli...

Pisin ajokausi oli tänä vuonna. Kausi alkoi 28.3. ja päättyi eilen 18.11.  Eli noin 7 ja puol kuukautta tuli ajokauden pituudeksi.

Aikas tasaista tuntuu olevan, mitä nyt pohjosen kaverit ovat lyhyemmällä kaudella, näköjään.
Itse vein mp:n talliin pari viikkoa sitten kun kyllästyin pukemiseen! Olo oli kuin poksahtamaisillaan olevalla makkaralla. Laiskuutta? Ehkä.

Mut joka tapauksessa tää syksyinen aika saa aina fiilikset että asuispa lämpimässä maassa, jossa voi ajaa ympäri vuoden tasaisilla lämpötiloilla. Huokaus....Kevättä ootellessa....
sad_orig.gif

1. Isänpäivänä 13.11. oli vielä kohtuullinen keli ajaa ulkona, nyt olen ajellut tallissa, ettei kone sammaloidu tai jotain...

2. Kyllä se huhtikuu - marraskuu on käytännössä ollut pisin versio, ja sekään ei aina mahdollinen ensinkään.

Back