Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ilmeisesti Länsi-Keniassa on vielä levotonta?Talviset tervehdykset Namibiasta...edelleenkin![]()
Tarina paivitetty ajantasalle...kenian tilanne sucks![]()
-Mika-
Nairobin ydinkeskusta on "turvallinen", slummialueet normaalin vakivaltaiset..ilmeisesti Länsi-Keniassa on vielä levotonta?Talviset tervehdykset Namibiasta...edelleenkin![]()
-Mika-
itse ollaan sunnuntaina lähdössä Keniaan, Nairobiin ja siitä sitten itä-rannikolle jossain vaiheessa.
sisko asuu Nairobissa ja siellä ainakin tilanne on rauhallinen
Moikkelis.Nairobin ydinkeskusta on "turvallinen", slummialueet normaalin vakivaltaiset..ilmeisesti Länsi-Keniassa on vielä levotonta?Talviset tervehdykset Namibiasta...edelleenkin![]()
-Mika-
itse ollaan sunnuntaina lähdössä Keniaan, Nairobiin ja siitä sitten itä-rannikolle jossain vaiheessa.
sisko asuu Nairobissa ja siellä ainakin tilanne on rauhallinen
Lansi-kenia on pahin ja eri heimojen raja-alueet on aika lampimat. Monet kylat on ilmoitettu vaarallisiksi ja polttoaineen saatavuus on aika heikkoa.
Ei olla saatu mistaan infoa onko sudanin ja kenian valinen raja edes auki, ei edes lahetystosta.
-Mika-
ps. Hyvaa matkaa, rannat on kuulemma autiot joten paikoista ei ole pulaa![]()
Elossa taalla vaan ollaan vielakin. Paivitan kotisivut tossa parin viikon paasta kunhan Namibiasta poistutaan. Otetaan lentoliput Saksaan ja pyora tulee samassa koneessa.sava99 puhuu kylla asiaa![]()
Mitenkohan mahtaa matka edeta? Vahaan aikaan ei oo mitaan kuulunu
![]()
![]()
Ps. Eiköhän siellä Namibiassa ole kohta tie nimeltä Aihla Mihka Fin
Sehan kay vallan mainiosti. Tuleva tyonkuvani pakosta joudun ajelemaan siella etela-suomessakin joten sovitaan tormayskurssi sinne jonnekin. Luulen etta juttua riittaa ihan ripuliksi astivoitais varmaan joskus istua alas ja jutella afrikasta, mikäli se teille sopii.