Onko kenelläkään 1000 fzr:än omistajalla pelissään ohjausiskaria kiinni? Lähinnä kiinnostaa mistä olette hommanneet kiinnikkeet/tehneet itse ja missä kohtaa iskari kiinni. Apuja tarvis hiukan, kun pitäis alkaa omaan virittelemään kiinni...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla se iskari on laitettu tankin alapuolella kulkevaan runkopalkkiin ja siitä etupumppuun kiinni.
Huh keulitteletko tosiaan tällä tonnin painavalla possulla. Helvatin mukava pyörä mutta ei kyllä mieleeni tule hirveästi yrittää etupyörää nostella.![]()
Ahaa, ok. Arvelinkin että jotain varmaan roplattu jotta keula kevenee helpommin =)mulla se iskari on laitettu tankin alapuolella kulkevaan runkopalkkiin ja siitä etupumppuun kiinni.
Jeps, näin vähän meinasin itsekin sen laittaa... No täytyy mennä tänään illalla tallille vääntämäänOnko millä iskunpituudella tuo iskari sulla?![]()
Huh keulitteletko tosiaan tällä tonnin painavalla possulla. Helvatin mukava pyörä mutta ei kyllä mieleeni tule hirveästi yrittää etupyörää nostella.![]()
Mikäs tuolla on hytitellessä kun nousee yli satkun vauhdista vielä 3 pystyynNo ompahan tuosta lähtenyt katteet painamasta pois ja tekniikkakin vaihtunut yfz:stä, joten painokin alkaa olemaan ihan kohtuu kivoissa lukemissa![]()
![]()
Muistaakseni 68mm, on ihan rajalla että riittää... Hiton tarkasti sai säätää kohdalleen.Paljos tossa pumpussa on iskunpituus ?