• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FZ6s ja TPS-ongelmat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamaristi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjens!Kattelin noita juttuja  fz6s tps vioista ja ne esiintyi -04 malleissa,onkohan tehdas saanut reklamaatiota(palautetta) häiriöistä ja korjannut erheensä
mad.gif
jo -05 malliin.Onko jollain -05 malli tai muuten tietoa asian tiimoilta
omg.gif

Morjens!On se nyt per...le
mad.gif
kun tommonen iso talo ei saa vikojaan korjattua,ei luulis olevan noilla markkinoilla varaa pilata hyvää tuotetta jonkun nippelin takia
mad.gif

Vaihtoineen vai pelkkä osa,mitenkäs sun kohdalla oireet ilmeni
confused_orig.gif
Kyseessä siis rykkönen, mutta luultavasti käyttää samaa anturia. Anturin hinta siis se 165€

Mulla hävis välillä tyhjäkäynti kokonaan. Kierrokset kun putos alle 2000 kone sammu. Korjaantu kyllä kun "buuttasi" koneen eli käänsi virrat pois ja takasin käyntiin. Jos yritti käyntiin ilman virtojen pois käyttöä niin ongelmat jatkui. Ongelman huomasi yleensä kaupunkiajossa jos sattui vielä välillä kiihdyttelemään vähän rivakammin.

Koko lysti meni takuuhuoltona, joten mulle toi ei kustantanut kuin päivän bussiliput ja 60km matkan huoltoon ja takasin. Tietty toi takarengas saattoi vähän kulua satunnaisen vitutuksen vuoksi, mutta nyt sentään toimii hienosti
bowdown.gif

sanoi:
Mulla hävis välillä tyhjäkäynti kokonaan. Kierrokset kun putos alle 2000 kone sammu. Korjaantu kyllä kun "buuttasi" koneen eli käänsi virrat pois ja takasin käyntiin. Jos yritti käyntiin ilman virtojen pois käyttöä niin ongelmat jatkui. Ongelman huomasi yleensä kaupunkiajossa jos sattui vielä välillä kiihdyttelemään vähän rivakammin.

Samanlaista ongelmaa oli itsellänikin Fz6:ssa ja takuu huoltona meni...

Back