G
Guest
Guest
Terve! eli uus foorumin käyttäjä (tosin pitkäaikainen lukija) ilmoittautuu.
Tuli kesällä hommattua fz6n,-vm.06 .Innoissani ajelin ensimmäisen 800km, hauska pelihän toi on. No 1000km huollossa pyörään asennettiin alakatteen ja seat cowlin lisäksi leo vincen sliparit,evo 3 tais olla näiden malli. Tämän jälkeen oli helvetti irti
Pyörä käyttäytyi miten sattui, tyhjäkäynti kaikkea 1100-1700 rpm, putket paukkui sekä pyörästä tuli todella epätasainen. Tiedänhän minä että penkki + säätö = onni, mutta mutta..uusi pyörä niin ei tota pc:tä ihan uskaltanu laittaa, vielä.Pyörä takasin huoltoon, synkkaukset AIVAN pielessä..Ko.liikkeen huoltoukkeli jaksoi ruuvata pyörää n. 5 min..Pikkuisen parempi siitä tuli, kuitenkin varasin ajan yamaha centeriin.Kuitenkin ennen YC:n viemistä ajattelin aikani kuluksi kokeilla putkien mukana tulleita noisekillereitä.Ero oli kuin yöllä ja päivällä,tyhjäkäynti rauhoittui, pyörästä tuli tasainen, ts.nykiminen loppui eikä putketkaan enää paukkuneet..
Eli mielipiteitä /tietoa seuraaviin kysyisin: 1.Voiko slipareillta tosiaan mennä niin laihalle että alkaa mainitsemani ongelmat tai että ruiskun synkkaus menisi ketuiksi?
2.Voiko fz6 omaa ruiskua säätää penkissä (luulen että ei mutta tyhmä kun olen..
)
Nyt en enempää vielä keksi kysymyksiä, kiitollinen olen jos joku tois ilmi omia kokemuksia tai tietotaitoaan mullekin..Kiitos!
Tuli kesällä hommattua fz6n,-vm.06 .Innoissani ajelin ensimmäisen 800km, hauska pelihän toi on. No 1000km huollossa pyörään asennettiin alakatteen ja seat cowlin lisäksi leo vincen sliparit,evo 3 tais olla näiden malli. Tämän jälkeen oli helvetti irti
Eli mielipiteitä /tietoa seuraaviin kysyisin: 1.Voiko slipareillta tosiaan mennä niin laihalle että alkaa mainitsemani ongelmat tai että ruiskun synkkaus menisi ketuiksi?
2.Voiko fz6 omaa ruiskua säätää penkissä (luulen että ei mutta tyhmä kun olen..
Nyt en enempää vielä keksi kysymyksiä, kiitollinen olen jos joku tois ilmi omia kokemuksia tai tietotaitoaan mullekin..Kiitos!