• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Fz6 ja alkukesän ongelmat..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Terve! eli uus foorumin käyttäjä (tosin pitkäaikainen lukija) ilmoittautuu.
Tuli kesällä hommattua fz6n,-vm.06 .Innoissani ajelin ensimmäisen 800km, hauska pelihän toi on. No 1000km huollossa pyörään asennettiin alakatteen ja seat cowlin lisäksi leo vincen sliparit,evo 3 tais olla näiden malli. Tämän jälkeen oli helvetti irti
crazy.gif
Pyörä käyttäytyi miten sattui, tyhjäkäynti kaikkea 1100-1700 rpm, putket paukkui sekä pyörästä tuli todella epätasainen. Tiedänhän minä että penkki + säätö = onni, mutta mutta..uusi pyörä niin ei tota pc:tä ihan uskaltanu laittaa, vielä.Pyörä takasin huoltoon, synkkaukset AIVAN pielessä..Ko.liikkeen huoltoukkeli jaksoi ruuvata pyörää n. 5 min..Pikkuisen parempi siitä tuli, kuitenkin varasin ajan yamaha centeriin.Kuitenkin ennen YC:n viemistä ajattelin aikani kuluksi kokeilla putkien mukana tulleita noisekillereitä.Ero oli kuin yöllä ja päivällä,tyhjäkäynti rauhoittui, pyörästä tuli tasainen, ts.nykiminen loppui eikä putketkaan enää paukkuneet..

Eli mielipiteitä /tietoa seuraaviin kysyisin: 1.Voiko slipareillta tosiaan mennä niin laihalle että alkaa mainitsemani ongelmat tai että ruiskun synkkaus menisi ketuiksi?
2.Voiko fz6 omaa ruiskua säätää penkissä (luulen että ei mutta tyhmä kun olen..
nixweiss.gif
)
Nyt en enempää vielä keksi kysymyksiä, kiitollinen olen jos joku tois ilmi omia kokemuksia tai tietotaitoaan mullekin..Kiitos!

Back