• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Foorumi pilattu pysyväisketjuilla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xxx^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin kawasaki ja yleinen on hankali lukea kun pitkä rimpsu pysyväis ketjuja. ei näe nostettuja ketjuna yhdellä silmäyksellä.

Kuvajahtiajeluille oma osasto olisi hyvä idea minunkin mielestä!
Kannatetaan!
062802jumpie_prv.gif

Siirretty paskiksesta kehitysehdotukset -osioon, eli mielestänne stickyjä on esim. kawasaki -foorumilla liikaa?

Syksyllä tulee koko nettisivuston päivitys
ja foorumin yliheitto. vasta silloin tehdään isoja muutoksia -ei ennen sitä.

Toi kuvajahtiajelu sopisi parhaiten omaan ryhmään kaiketi matkailun alle...

Juu kun tuo uudistus on tulossa, ei hirveitä viitti vaatia...

Mut nuo kuvajahdit sais olla yhden otsikon takana kaikki, vaikkaa ovatkin hauskaa seurattavaa välillä
smile_org.gif

No itse olen 1 kuva jahtaajista ja kiva ois että ei muuta foorumia sotkettas typerällä jahtaamisella mutta nyt on homma niin että sekotetaan
tounge.gif

No itse olen 1 kuva jahtaajista ja kiva ois että ei muuta foorumia sotkettas typerällä jahtaamisella mutta nyt on homma niin että sekotetaan  
tounge.gif
No eihän tuo haittaa oikeestaan, ja kyllä nuo pitää etusivullakin näkyä  
nixweiss.gif

biggrin.gif

Kait

Tosin jahtaajat löytäis varmaan sen oman topiccinsa.

Kuten eräät paskanjauhannan  
wink.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Johan se ns pyytely on alotettu että tää jahti sais oman topicin sekottamasta muuta bittiliikennettä. Ehkä se saa kun foorumi uudistuu....
nixweiss.gif

Kelpaakos arvon kriitikoille toi systeemi joka on nyt testimielessä Kawasaki-talkissa?

Kliks

Kuville ja videoille on nyt oma osio, jonne myös kuvajahtiajelut päätyi. Ensimmäinen kesälomapäivä alkoi 12 minuuttia sitten, joten tuli aika viime tinkaan.

Back