Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä kyllä samaa mieltä!Ne vois ne kuvajahtiajelut kyllä niputtaa omaan osioonsa.
Kannatetaan!Kuvajahtiajeluille oma osasto olisi hyvä idea minunkin mielestä!
Pudotin osan alas, jätin kuukauden sisällä aktiivisena olleet mallikohtaiset ketjut.Siirretty paskiksesta kehitysehdotukset -osioon, eli mielestänne stickyjä on esim. kawasaki -foorumilla liikaa?
toivottavasti aika taulu pitää ettei sit ens vuodeksi siirrySyksyllä tulee koko nettisivuston päivitys
ja foorumin yliheitto. vasta silloin tehdään isoja muutoksia -ei ennen sitä.
No eihän tuo haittaa oikeestaan, ja kyllä nuo pitää etusivullakin näkyäNo itse olen 1 kuva jahtaajista ja kiva ois että ei muuta foorumia sotkettas typerällä jahtaamisella mutta nyt on homma niin että sekotetaan![]()
Johan se ns pyytely on alotettu että tää jahti sais oman topicin sekottamasta muuta bittiliikennettä. Ehkä se saa kun foorumi uudistuu....No eihän tuo haittaa oikeestaan, ja kyllä nuo pitää etusivullakin näkyäNo itse olen 1 kuva jahtaajista ja kiva ois että ei muuta foorumia sotkettas typerällä jahtaamisella mutta nyt on homma niin että sekotetaan![]()
![]()
![]()
Kait
Tosin jahtaajat löytäis varmaan sen oman topiccinsa.
Kuten eräät paskanjauhannan![]()
![]()
![]()
Olen ihmetellyt MIKSI NÄIN EI TOIMITA!Tästä kyllä samaa mieltä!Ne vois ne kuvajahtiajelut kyllä niputtaa omaan osioonsa.
Tämä oli hyvä!!Pudotin osan alas, jätin kuukauden sisällä aktiivisena olleet mallikohtaiset ketjut.