Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm...eikö se mene juuri toisinpäin, kun akseliväli kasvaa niin ajovakaus paraneeOmat kokemukseni ovat 2003 ja 2007 malleista. Erot on lueteltu 2007 sivulla.
Ajettavuuden puolesta 2007 kääntyy herkemmin, mutta sen seurauksena nopea ajo tuntuu huterommalta kuin edellisessä.
Ainakin minulla ollut -05-mallin FJR oli hengenvaarallinen ajettava juuri siinä yli 190km/h nopeudessa. Voblasi pahasti. Tämä ei tietysti koske Suomessa ajelua. Ei kai ne turhan takia ole sitä takahaarukkaa pidentäneet? Jokuhan on tälläkin palstalla kertonut kaatumisestaan Saksan baanalla juuri FJR:n voblaamisen takia.No itsellä on 2005 ja yhden koeajon perusteella en huomannut mitään olennaista eroa ajettavuudessa näiden välillä, sen sijaan omaan pyörään kun ostin uudet vahvistetut Metzelerin Z6:set alle niin ajettavuus parani dramaattisesti. Molempia vuosimalleja olen ajanut max. n. 190 km/h ja tuossa vauhdissa molemmat ovat täysin vakaita ajettavia, ilman takalaukkua.
2007-mallissa istuimet tuntuivat ehkä hieman paremmilta ja mittaristossa on kivoja juttuja, kuten vaihdenäyttö ja ulkolämpömittari mutta enpä näistä kauheasti lisähintaa olisi valmis maksamaan.
Itsellä 2004 malli, joka on väriä lukuunottamatta sama kuin 2005. Ainakaan oma pyöräni ei voblaa edes takalaukun kanssa mainitsemissasi nopeuksissa! Olisikohan pyörässäsi ollut jotain vikaa/väljyyttä etupäässä.Ainakin minulla ollut -05-mallin FJR oli hengenvaarallinen ajettava juuri siinä yli 190km/h nopeudessa. Voblasi pahasti. Tämä ei tietysti koske Suomessa ajelua. Ei kai ne turhan takia ole sitä takahaarukkaa pidentäneet? Jokuhan on tälläkin palstalla kertonut kaatumisestaan Saksan baanalla juuri FJR:n voblaamisen takia.No itsellä on 2005 ja yhden koeajon perusteella en huomannut mitään olennaista eroa ajettavuudessa näiden välillä, sen sijaan omaan pyörään kun ostin uudet vahvistetut Metzelerin Z6:set alle niin ajettavuus parani dramaattisesti. Molempia vuosimalleja olen ajanut max. n. 190 km/h ja tuossa vauhdissa molemmat ovat täysin vakaita ajettavia, ilman takalaukkua.
2007-mallissa istuimet tuntuivat ehkä hieman paremmilta ja mittaristossa on kivoja juttuja, kuten vaihdenäyttö ja ulkolämpömittari mutta enpä näistä kauheasti lisähintaa olisi valmis maksamaan.
Se vaihdenäyttö on uudemmassa tosi hyvä varuste, aiemmin tuli aina kokeiltua viitosella, että onko se suurin vaihde tosiaan päällä. Välitystähän on myös hiukan harvennettu, nyt riittää 5 vaihdetta, enää ei niin paljoa kaipaa sitä 6:sta.
Eri mittainen kuljettaja, hieman eri tuulen suunta, eri pleksi, eri rengaspaineet ja renkaat, eri jousituksen asetukset, eri auringonpilkut,...Itsellä 2004 malli, joka on väriä lukuunottamatta sama kuin 2005. Ainakaan oma pyöräni ei voblaa edes takalaukun kanssa mainitsemissasi nopeuksissa! Olisikohan pyörässäsi ollut jotain vikaa/väljyyttä etupäässä.