• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FJR vaihtuu K 1200S:ään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rupesiko ttutustakin tuntumaan, että olet liian nuori Fjärrän sarviin? (sitä on ollut liikkeellä)...

Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, tulee sulle jotain matkavarustusta ja jo nyt etukäteen kadehdin jo valmiiksi jos laitat ne Bemun sport sivulaukut. Kalliit, pienehköt, "erikoisen näköiset", mutta ah käytössä niin loistavat. Parhaat sivulaukut mitä mulle on vastaan tullut.

Niin, kadehdin mä sitä hienosti toimivaa vilkkuratkaisuakin...ja kardaaniakin ehkä hieman...

Keväällä nähdään "halavatun papat kyykkypyörillään"
wink.gif
Mää olen ja pysyn wanhana kääkkänä - moposta riippumatta!
biggrin.gif
Halusin vain kokeilla jotain muuta. FJR on hyvä pyörä ja saatan palata siihen tai johonkin muuhun vastaavaan seuraavaksi - mistäs sitä koskaan tietää?
tounge.gif
Ja juu... tilasin sikahintaiset Bemun omat laukut (ne littuun menevät). Kardaani ON plussaa. Meinasin vakavasti ZZR 1400 mopoakin, mutta tästä ylivuotisesta tuli hyvä tarjous (hyvä ja hyvä...?
blush.gif
) eli sorruin siihen. En ole vielä päässyt vilkkuja tai mitään muutakaan testaamaan, mutta ehkä jo parin viikon päästä saan sen talliini?
smile_org.gif

Ja juu... halavatun papat jyrää Kimppa-ajoissa tulevana kautena.
tounge.gif

ei varmana huono vaihtoehto.

vai meni noi tasapäin väliraha...jakun mää oon pitäny ässää kalliina.

niinku aiemmin sanoin...ajoasento ainaski o hiton hyvä ässäs...

onnee ja menestystä...ja joutuin ostaan muuta peeämvöö härpäkettä
wink.gif
Ei mennyt FJR ja BMW tasapäin mutta ZZR 1400:n tarjous poikkesi vain 200e ILMAN LAUKKUJA! Bemun laukkusetti kiinnikkeineen maksaa yli 700e.
confused_orig.gif

se muistuttaa ihan vanhaa zzr1100 kawaa sivukuvassa ja on hyvä ajaa ja semmoinen nuorisobemu kuitenkin ominaisuuksiltaan, siis hyväksyttävissä oleva pyörä mielestäni. varmaan just kaipasitkin hyväksyntääni, hehiö.

Back