Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
etkö tiedä että se yleinen tapa liikutella kaikkia fillarin osia ja namiskuukkeleita jotta asiakas luulisi että on tehty kovasti kaikenlaistaMulla on -06:nen FJR, ei ole ikinä vatkannut muuten kun ihan loppurenkailla. Aina loppunut, kun on pistetty uudet nakit alle '
'.![]()
Tosin mulla on kyllä(nyt tulee mainos) Tampesterin Yamahan merkkihuolto tarkastanut ja huoltanut ohjauslaakerin huolto-ohjelman mukaan. Tiedän sen, kun mulla on siinä mutterissa navigaattorin teline ja se on aina huollon jälkeen vinossa: saa joka kerta oikoa huollon jälkeen. Mutta olenkin vaan todennut, että se on hyvä, sillä siitä tietää, että homma on tehty
.![]()
En tiedä, mutta ainakin on tähän asti kaikki ollut kunnossa ja tehtynä. Tiedän itsekin pyörän tekniikasta sen verran (15 v. aikoinaan tehnyt kaikki huollot ja korjaukset itseetkö tiedä että se yleinen tapa liikutella kaikkia fillarin osia ja namiskuukkeleita jotta asiakas luulisi että on tehty kovasti kaikenlaistaMulla on -06:nen FJR, ei ole ikinä vatkannut muuten kun ihan loppurenkailla. Aina loppunut, kun on pistetty uudet nakit alle '
'.![]()
Tosin mulla on kyllä(nyt tulee mainos) Tampesterin Yamahan merkkihuolto tarkastanut ja huoltanut ohjauslaakerin huolto-ohjelman mukaan. Tiedän sen, kun mulla on siinä mutterissa navigaattorin teline ja se on aina huollon jälkeen vinossa: saa joka kerta oikoa huollon jälkeen. Mutta olenkin vaan todennut, että se on hyvä, sillä siitä tietää, että homma on tehty
.![]()