Fjr ohjauksen laakerit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jex

Sijainti
vantaa
Pitäisi vaihtaa 07 fjr:ään ohjauksen laakerit ajattelin tilata skf ät tietäisikö joku mikä laakereiden koodi on .
Tarttisin tyypin/koodin että voisin tilata suoraan laakeri puljusta.

tate66 sanoi:
Haet ensin yamahan laakerikoodit täältä https://www.yamaha-motor.eu/fi/fi/services/parts-catalogue/

Sen jälkeen google laulamaan laakerikoodeilla niin voi osua yleisiin laakerikoodeihin.

Ainakin vanhemmissa FJR:n alkuperäiset ohj.akselin laakerit on kuulalaakerit, ne kannattaa vaihtaa samantien kartiorullalaakereihin. Siinä ei alkuperäiset koodit auta, ainakin Stormilta on löytynyt siihen sopivia.

Joo kartiolaakeri olisi hakusessa .Ei tää nyt taida mennä niin ku mä haaveilin.:no:

Minulla menee etupään huoltoon parin viikon päästä ja samalla vaihdetaan ohjaukseen kartiorullalaakerit. Kaivoivat Yamaha Centterin huollossa jonkin tarvikeosan omista luetteloistaan ja niiden koko sarja tiivisteineen maksaa suunnilleen tuon 40-50 egeä eli saman kuin nuo Stormin.

Yamahan omat olisivat maksaneet laakerit 100€ ja tiivisteet 30€ eli 130€. Totesin että en oikein usko että noissa on vastaava laatuero eli ne tarvikelaakerit menee nyt minun FJR:ään.

Vai teinkö väärän päätöksen kun säästin 80-90 €?

Viimeksi muokattu:
Back