Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai kukaan aja ilman korvatulppia? Millään mopolla? Millään matkalla?Itse myös eri pleksivaihtoehtoja kokeiltuani siirryin käyttämään tulppia pitemmillä matkoilla. Valitettava piirre tosiaankin muuten niin napakassa laitteessa. 5%
No ainaski minä päästelen ilman mitään turvavälineitäEi kai kukaan aja ilman korvatulppia? Millään mopolla? Millään matkalla?
Tuon kun olis tiennyt, niin oltais vaihdettu kokeeksi pleksit. Oletko harkinnut kulmamuutosta, jonka näytin? Itse aion kairata rei'ät sinne alaosaan lähipäivinä, ilmoittelen sitten tänne, miten kävi. 5%Meinaan kokeilla 2 tuumaa matalampaa pleksiä 06:ssani. Vakio ei ala-asennossaankaan ole riittävän alhaalla. Yläasennossa on "hiljaista", mutta samalla heikentää ilmastointia kypärän sisällä...
Oliko tuo helppo asentaa? Tarvittiinko erikois- tai muita työkaluja?-06 FJR:n vakiopleksi ja siihen laitettuna Laminar Lip (http://www.baehr.fi/Y6171.html). Toimii. Nyt ei ole missään asennossa oikeastaan minkäänlaisia pyörteitä vaan ilmavirta on yllättävänkin laminaarista. Yläasennossa on hyvinkin hiljainen mutta tulppia on kuitenkin käytettävä mökäputkien takia. Ulkonäköasiasta voidaankin sitten olla montaa mieltä...![]()
Laminar Lippi on varmaankin helpoin lisäkepleksi asentaa mitä markkinoilta löytyy. Lippi tulee kiinni 3M tarroilla, jotka tulevat paketin mukana ohjeiden kera. Teippi on todella pitävää, koska edes päälle kahdensadan vauhdit eivät sitä saa irtoamaan. Siitä huolimatta pleksin saa pois tavallista ruokaveistä käyttämällä.Oliko tuo helppo asentaa? Tarvittiinko erikois- tai muita työkaluja?-06 FJR:n vakiopleksi ja siihen laitettuna Laminar Lip (http://www.baehr.fi/Y6171.html). Toimii. Nyt ei ole missään asennossa oikeastaan minkäänlaisia pyörteitä vaan ilmavirta on yllättävänkin laminaarista. Yläasennossa on hyvinkin hiljainen mutta tulppia on kuitenkin käytettävä mökäputkien takia. Ulkonäköasiasta voidaankin sitten olla montaa mieltä...![]()
Voisin kokeilla kun ei maksakaan tuon enempää, mutta olen ihan Käsi asennushommissa.![]()
Mä vaan![]()
Okei.... ja kiitti!Laminar Lippi on varmaankin helpoin lisäkepleksi asentaa mitä markkinoilta löytyy. Lippi tulee kiinni 3M tarroilla, jotka tulevat paketin mukana ohjeiden kera. Teippi on todella pitävää, koska edes päälle kahdensadan vauhdit eivät sitä saa irtoamaan. Siitä huolimatta pleksin saa pois tavallista ruokaveistä käyttämällä.Oliko tuo helppo asentaa? Tarvittiinko erikois- tai muita työkaluja?-06 FJR:n vakiopleksi ja siihen laitettuna Laminar Lip (http://www.baehr.fi/Y6171.html). Toimii. Nyt ei ole missään asennossa oikeastaan minkäänlaisia pyörteitä vaan ilmavirta on yllättävänkin laminaarista. Yläasennossa on hyvinkin hiljainen mutta tulppia on kuitenkin käytettävä mökäputkien takia. Ulkonäköasiasta voidaankin sitten olla montaa mieltä...![]()
Voisin kokeilla kun ei maksakaan tuon enempää, mutta olen ihan Käsi asennushommissa.![]()
Mä vaan![]()
CalScin reikä on kyllä huomattavasti isompi, leveys noin 9 cm, korkeus ulkoreunassa 9 cm ja sisäreunassa noin 5 cm (kaikki hieman yläkanttiin). Elikkäs pinta-alaa yhdellä reiällä noin 60 neliösenttiä, eli lähes 10 kertaa isompi pinta-ala kuin sinun reiällä. Ja huomioi se, että reiät ovat edestäpäin katsottuna "mittaristokohouman" sivulla, eli vaakasuora ilmavirtaus pääsee esteettä suoraan syliin.No niin, kairasin pyörösahalla 30 mm rei'ät pleksiin, TUOHON missä kiinnike tekee mutkat alas. Meteli laski, ei niin kamalasti, mutta kuitenkin ja pyörteily väheni. Myös tämä pleksi pystyssä ajaessa takaapäin tuleva puhallus väheni. Pienethän nuo holet on, vaan ei arvannut alkuun isompiakaan kairata. Ja pleksi on siis 2002:n alkuperäistä hiukan isompi Givin spoilerimalli. 5%