Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonkos isommalla pleksilläsi on hintaa. Saatan olla kiinnostunut.Sorry, malli unohtui. Siis kyse on 06 mallista,jossa lienee erilainen pleksi kuin 05 ja sitä vanhemmissa.
Mulla olisi 06 FJR:ään sopiva XXL pleksi myynnissä. Vilkaise Myyntiosiosta. Käyn nostamassa sitä... hetkos...Paljonkos iommalla pleksilläsi on hintaa. Saatan olla kiinnostunut.Sorry, malli unohtui. Siis kyse on 06 mallista,jossa lienee erilainen pleksi kuin 05 ja sitä vanhemmissa.
Ollaan aivan samanmittasia pätkiä. Jos pleksin nostaa aivan ylös niin silloin katsellaan sen läpi. Mutta enpä ole tarvinnutAvhi kuis pitkä oot? Ite oon 174 cm pätkä.
Katseletko pleksin läpi maantieajossa, kun se on yläasennossa?
Maantieajolla tarkoitan, katsekorkeus liikenteen tarkkailu etäisyyteen, jolloin ei nyt ihan varpaita vahdata.
Tarkoitatko veikko h: 4" korkeampi ja 2" leveämpi kuin alkuperäinen? Itselläni kanssa -07 vuosimalli ja olen saman pituinen.Tuo plexin koko mietityttää aina. Oma pyöräni on 07-mallia ja tilasin siihen 4" korkeamman ja 2" leveämmän Cee Baileys-plexin. Itselleni ( 181 cm ) se on hyvä.![]()