• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FJR 40tkm huolto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tororock
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö vaihtoehtoisia huoltopaikkoja Tampereen lähistöltä? Kuulostaa merkkiliikkeellä olevan hinnat kohdallaan...
confused_orig.gif

Huolla itse.turha maksaa valohoidosta
buttrock.gif
ja ite kun huoltaa tietää että kaikki on tehty huolella
buttrock.gif

Vantaan Yamaha-Centerissä ko.huolto osineen n.650 € vm.2006 normaalivaihteiseen Fjr:ään...Tähän astisista paikoista halvin, jota olen kysynyt. 40 tkm huollossa puretaan mm.takalinkku kokonaan ja rasvataan, säädetään venttiilit ja rasvaillaan myös ohjauslaakeri. Noi hommat noita pahimpia, muut 40 tkm:n huoltoon kuuluvat hommat menis kyllä helposti kotitallissa, mut noita hankalimpia hommia ei kannata teettää yksittäisenä korjaamolla. Pelkkään venttiilien säätöönkin FJR:ssä menee kuulemma yli 3 tuntia ja aikaa menee lisää sen mukaan mitä enemmän on säädettävää...eikä tuo takalinkun purkaminen ja rasvaaminenkaan ole niitä maailman nopeimpia juttuja...

Vantaan Yamaha-Centerissä ko.huolto osineen n.650 € vm.2006 normaalivaihteiseen Fjr:ään...Tähän astisista paikoista halvin, jota olen kysynyt. 40 tkm huollossa puretaan mm.takalinkku kokonaan ja rasvataan, säädetään venttiilit ja rasvaillaan myös ohjauslaakeri. Noi hommat noita pahimpia, muut 40 tkm:n huoltoon kuuluvat hommat menis kyllä helposti kotitallissa, mut noita hankalimpia hommia ei kannata teettää yksittäisenä korjaamolla. Pelkkään venttiilien säätöönkin FJR:ssä menee kuulemma yli 3 tuntia ja aikaa menee lisää sen mukaan mitä enemmän on säädettävää...eikä tuo takalinkun purkaminen ja rasvaaminenkaan ole niitä maailman nopeimpia juttuja...
No eihän tuo kallis ole, jos vertaa autojen todellisiin valohoitoihin
tounge.gif
Edellyttäen, että tekijä osaa asiansa
062802moto_prv.gif

Back