Jos on sitä mieltä, että FJR on "helvetin laiska moottoripyöräksi" on kyseessä tod.näk. provo, mut vastataan nyt kuitenkin.
Älä yrittäkään kutitella siitä lisää tehoja --> se ei kuitenkaan sulle riitä !!! Busa tai zetori alle ja ajelet vain ykspäällä tai miksei R1!!??
Oma kokemukseni on että tehot riittävät, siis minulle ja mainiosti. Olen ajanut omallani Mamma ja täydet kamat päällä mittariin 242 ja tomtom kertoi tuolloin 236 !? Mamma ei tosin kovin tykänny, mut se on eri juttu
Ykspäällä oon saanu 255 lasiin, enkä ehtinyt tomppaan tuijotella just tossa kolmisen viikkoa sitten ennen Nurnbergiä, jonne ajoin Rostockista kirkkaasti alle 4t (en ottanut tarkkaa aikaa, mutta mun mielestä noin 3,5t, mikä ei tietenkään ole kenenkään mielestä mahdollista)
FJR:llä pystyy nautinnollisesti pitämään 230 matkavauhtina ja viel on kiva nykäsy kiihdyttää jos tarve vaatii. 245 se rupee pikkusen hyytymään, mut ilman laukkuja varmasti hyvissä oloissa ottaa mittariin noin 270. En oo kokeillu, ku aina saksanmaalla on laukut. Se takaboxi on muuten sit aivan toivoton yks päällä yli 130 vauhdeissa. Suorastaan vaarallinen se pömpeli! Sivulaukutkin rupee keventämään perää aika ikävästi tossa 240 kieppeillä. Et siis ihmettelen, jos nopeudenpuutteen takia lisätehoja kaipaat
Kiihtyvyys riittää mulle aivan mainiosti. Jos kiirus tulee, ni pientä sisään, ni esim. kolmosella repii mukavasti tonne 195 asti ja ei nyt ihan ku joku busa, mut aika vaikee havaita eroo kaks päällä ja kamat, joita busalla taas ei oikein voi kuskata, ainakaan pitkää reissua!
Et tämmöstä jonninjoutavaa lässytystä tällä kertaa, mut provoisoiduin näin aamutuimaan rehvastelemaan, ku joku kehtaa väittää FJR:ää löysäx
ERINOMAINEN matkapyörä on FJR