• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Fireblade

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dreamer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, mä olen kanssa tykännyt tuossa rykkösessä tuosta translogicista
smile_org.gif

Lähinnä harmittelen tuota tuplasuutin settiä, kun esim.rykköseen saa suoraan commanderin kylkeen kiinni shifterin... Joo tiedetään että pätkii silloin vain polttoaineen syöttöä, mutta aika hiton hyvin toimii silti ihan arkiajossa ja kovemmassakin kiihdyttelyssä. Luonnollisesti tollasena pakettina myös paljon edullisempi kuin vaikka sitten translogic kaikkine hilppeineen.

No täytynee sitten ostaa tohon hondaankin tollanen translogic
smile_org.gif

Mielenkiintoista. Tiedustelin Hondaliikkeestä 30tkm huoltoa niin hinta oli 550+ euroa (+ 75e venojen säädöstä per akseli) ja jlbike väitti tekevänsä 149 eurolla. Jlbikestä en ketään saanut puhelimella kiinni joten tarjous perustuu s-postiin. Onko mitään hajua voiko tämä pitää paikkaansa? Toisaalta perjantaina siitä pääsee kun soittelee kyseiseen putiikkiin.

Mielenkiintoista. Tiedustelin Hondaliikkeestä 30tkm huoltoa niin hinta oli 550+ euroa (+ 75e venojen säädöstä per akseli) ja jlbike väitti tekevänsä 149 eurolla. Jlbikestä en ketään saanut puhelimella kiinni joten tarjous perustuu s-postiin. Onko mitään hajua voiko tämä pitää paikkaansa? Toisaalta perjantaina siitä pääsee kun soittelee kyseiseen putiikkiin.
Katsoitko huoltotaulukosta mitä siihen 30t huoltoon sisältyy. Ainakin uudemmissa vain muutama tarkastus. -08 -> jarrupalojen, jarrunesteen ja kytkimen toiminta ja vain näiden toiminnan tarkastus.
Pyydä ainakin paperilla mitkä työt noihin hintoihin sisältyvät, ettet maksa aivan samasta minkä itsekin voit todeta.
E: Olisi helpompaa jos aina mainittaisiin vuosimalli tarkasti.

Aukeisko vielä huoltokortit.
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto/1000-cc

Oh... Olimpa huolimaton. Kyseessä siis 36tkm huolto, joka on siis suurin huolto (kuuluu venojen säädöt jne.) Tuli tuo 30tkm huolto tuohon kun mietin, että onkohan mahtanut käydä kyseisessä liikkeessä niin, että ovat katsoneet 30tkm kohdalta tuon hinnan...

929 se on... Ja niimpäs näkyykin olevan, jotenki muistin kiven kovaan että tuossa 36tkm huollossa olisi ollut venttiilit kanssa. Sen takia oikeastaan tuota huoltoa kyselinki, kun ei jaksaisi itse niitä katsella, kun ainakin suitsassa niissä oli niin valtava työ. Mutta eipä siinä sitten mitään. Pitänee tehdä nuo muut tuossa joku harmaa talvi-ilta. Ja kiitoksia ja sorryt sotkuista
biggrin.gif

Tuli nyt sitten hetken mielijohteesta ja hyvästä tarjoushinnasta johtuen hommattua commanderin sijaan tollanen rapidbiken boxi...
Tuossa II-versiossa on sitten myös tuo ignition module sisässä samassa paketissa, joten tuohon nyt pitäisi saada shifterikin aika helpolla(pois lukien translogic, minkä anturia tuo ei tunnista). Onko kenelläkään oma kohtaisia kokemuksia tuosta boxista?

Tässä nyt ihan ohimennen niin mitäs renkaita suosittelesitte?
Hondan 900rr fireblade vm.99. Lujaa tulee välissä mentyä, riippuen päivästä ja kellon ajasta. pitäis pitoa löytyä.

Katuajoon jotain sporrtikummia jostalöytyy sopiva eturengas. Jos se ei riitä niin vaihda esim 600CBR:n etuvanne ja sitten alkaa löytyä ratagummeja jotka soveltuu paremmin kovaan menoon.

Hyvät cliparit 954:een? Kellään mitään ideoita?
Oisko näistä mihinkään?
Tarviiko pidempi kuski edes vai pärjääkö vakioilla?
Itse olen 195cm pitkä ja olen pärjännyt ihan vakioilla. Tosin eiköhän tämäkin asia ole yksilöllistä.
Itse muutin vakioita sillai että pudotin niitä sen verta alaspäin että se kohdistustappi tuli pois yläkolmiosta ja sitten käänsin niitä eteenpäin about sen tapin leveyden verran.

Ainaki rata-ajoon tuli hieman mukavampi asento, kädet leveämmällä ja suoremmassa.

Hyvät cliparit 954:een? Kellään mitään ideoita?
Oisko näistä mihinkään?
Tarviiko pidempi kuski edes vai pärjääkö vakioilla?
Itse olen 195cm pitkä ja olen pärjännyt ihan vakioilla. Tosin eiköhän tämäkin asia ole yksilöllistä.
Itse muutin vakioita sillai että pudotin niitä sen verta alaspäin että se kohdistustappi tuli pois yläkolmiosta ja sitten käänsin niitä eteenpäin about sen tapin leveyden verran.

Ainaki rata-ajoon tuli hieman mukavampi asento, kädet leveämmällä ja suoremmassa.
Oorrait. Vedellään vakiona ja muutellaan asentoja, jos tarvii.

Ja heti perään uutta.. Kellään tietoa mihin kuvan musta liitin kuuluu? Nyt pari iltaa etsitty sille paikkaa, mutta ei löydy! Kaikki paikoillaan, mitkä otettiin pois. Se tulee oikeanpuolen paksusta johtonipusta.

Myst.jpg

Se on vikakoodien luku pistoke, se menee testeriin kun koodeja luetaan..
wink.gif

Tai pystyhän ne itekkin jotenkin tuosta lukemaan.

Eli ei se mihinkään meekkään, anna olla.

Se on vikakoodien luku pistoke, se menee testeriin kun koodeja luetaan..  
wink.gif

Tai pystyhän ne itekkin jotenkin tuosta lukemaan.

Eli ei se mihinkään meekkään, anna olla.
Haha, no saakeli
biggrin.gif
Kyl mä sille varmaan jonkun paikan oisin vielä löytäny, kun pari iltaa ois ihmetelly. Ajattelin, että se punainen ja se keltainen liitin, mitkä on tulpattu, olis niitä testeriliittimiä. No, hyvä näin. Oppi taas jotain uutta. Kiitoksia!

morjes, kevääksi pitäisi hommata 04-07 blade. mietin tässä vaan et minkä vuotinen sen tulisi olla, luin tämän ketjun läpi enkä oikein saanut itseäni niin kovin kiinnostavia mielipiteitä paremmuudesta versioiden välillä. ilmeisesti 06-07 malli on parempi? mitään tyyppivikoja missään noissa ei ilmeisesti ollut? mitä pyörien omistajat tarkastaisivat tässä vaiheessa jos jälkiviisaina voisivat käytettyä pyörää mennä ostomielessä katsomaan?

omaakin kohtuuhintaista pyörää saa tarjota, mieluiten repsol värityksellä eikä mittarissa mielettömiä lukuja, 1 kilpinen, 2 kilpinen, ihan sama kunhan on suorassa eikä euronkuvat silmissä kiiluen korjattu.

miten tämä speedohealer toimii? manuaalisesti säädettävä?

kokoputken aion pyörään joka tapauksessa laittaa pcn kanssa että mielipiteitä eri merkeistä saa toki kertoa, yoshi tai akra päälimmäisenä mielessä.

kiitos vastauksistanne jo etukäteen -Timo
bowdown.gif

Nyt tartteis pikkasen jelppiä -02 954 cebarin alipaineletkujen kanssa. Eli siis pyörä oli purettuna vuoden päivät ja nyt kävin kasaamaan rompetta takaisin läjään. Mihinkähän mahtaa tulla sellainen Y mallinen alipaineletku kiinni? Yhden pään lykkäsin niistä tankin pohjaan ja yks pää roikkuu alhaalla renkaan luona(oli sellaiset hankaumat letkussa et siellä se varmaan on ennenkin ollut?) mutta yks pää niistä letkuista jäi irralleen enkä löytänyt sille mitään paikkaa mihin se voisi tulla. Katselin tuossa netistä jotain repair manualia mutta en löytänyt siitäkään kuvaa mistä kyseinen asia olis selvinnyt.

sanoi:
Tässä nyt ihan ohimennen niin mitäs renkaita suosittelesitte?
Hondan 900rr fireblade vm.99. Lujaa tulee välissä mentyä, riippuen päivästä ja kellon ajasta. pitäis pitoa löytyä.

Itse käyttänyt Bridgestonen BT016. Toimii kadulla kylmänäkin hyvin. Testit antaneet renkaasta vääristyneen kuvan. Radalla aktiiviseen ajoon, ei välttämät hyvä, kumin pehmeydestä johtuen.
16" tuumasena renkaana, pidän tätä vaihtoehtoa parhaana saatavilla olevista vaihtoehdoista.

Mitä ERITYISTÄ kannattaa katsoa honda cbr 1000rr 2006 mallissa kun ostaa yksityiseltä n.15 000km ajettuna? Tyyppivikaa?

Ymmärsin että 2006 versio on muuteltu, vrt. 2004 firebladeen. Ohjaus, etupyörän kulma jne..

Aloitan harrastuksen 33 päivän päästä, sain viime syksynä kortin ajamisen jälkeen n. 800km ajoa erilaisilla nakupyörillä mutta tulin järkiini
biggrin.gif

Back