Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karza sanoi:HUOM!...majoitushinta on hyttihinta eli siis koko hytin.....![]()
No, voi olla että joutuu pariit jekut ottamaan; kahtellaan.W-P sanoi:No kylhän maar Bone mää tuon tajuan. Voinhan mä myös aloittaa loman aiemmin, lentää Italiaan viikoks ottaan löysät pois ja vaikka vuokrata fillarin tai vaikka kuljetuttaa se Suomesta hotellin ovelle. Ton saa varmaan alle viiden tonnin. Kysehän on siis vaan mistä haluaa maksaa.
Mä olen muuten menossa heinäkuussa; siinä oli mun mielestä omat melko kovat hinnat jussin jälkeen.

..mun tapa, jollain joku toinen, taitaa vaan muuttua hiukan ensi kesänä, aikatauluista päätellen, eli meno onkin vuorokaudessa Traveen....Karza sanoi:Kelpo lomanaloitus on: töistä samana iltana laivaan ja kaveriporukassa persiet olalle, seuraava päivä puhallellaan aurinkokannella.......illalla vähän ruoka naamariin, ysiltä nukkumaan viimeistään(!) ja sitten onkin valmis ja hyvin levännyt aamusta baanalle nauttimaan ajamisesta jota on koko talven täällä Synkkälässä odottanut....
..mun tapa, jollain joku toinen, taitaa vaan muuttua hiukan ensi kesänä, aikatauluista päätellen, eli meno onkin vuorokaudessa Traveen....

BadToThe Bone sanoi:Huiskeessa ja tuiskeessa jää monelta palstojen selaajalta (ei koske "ammattireissaajia" tai
"ultraperseajoista" diggaavia) ehkä hahmottumatta pari olennaista pointtia
noiden Niksulaan vaihtoehtojen välillä.
Tolta pohjalta on sitten hieno "irroittaa köydet" ja vapautua vetämällä aamupaloiksi
rautaperseet luvatun maan ja Tanskan läpi.
Siitä onkin sitten hyvä jatkaa putkeaan sähköjäniksenä vaikka paksun hotellivarauspinkan
paineessa.
Joo-joo..... Kyllähän sitä myydään "suunnitelmallisuutena" ja ylistetään "elämänhallintana"..
Mut hei..... ne pari juttua!
Nollaus paatilla tarkoittaa myös ihan oikeasti esim. univelkojen kuittausta kuoleman nenän edestä.
On myös (monen mielestä) paljon mukavampi ajella ympäriinsä kun ei ole jäänny
"veto päälle kuin ajokoiralla"..... kuten duunissa ja varsinkin juuri loman alla.
Toinen on se "rehellinen hintaero" vaihtoehtojen välillä.
Ruotsin kautta suuntaansa joko lautta tai kaksi ja/tai siltamaksua vielä peliin.
Jokunen ege menee tankkiinkin.
On sitten ihan toinen juttu, jos Ruotsin ja Tanskan maleksii läpi "turistina" ja polttaa siihen mennen tullen
yhteensä viikon..... mutta sehän sitten ihan toinen laji.
BadToThe Bone sanoi:Tää uus aikatauluhan on kyllä polkassu Tuska-festarit käyntiin ihan kunnolla
Kaivattaa kyllä nyt "vanhoja" ihan väistämättä.
Kymmenisen vuotta sitten pääsi Turkkusesta Kielin läpi Cuxhaveniin/Fredrikshaveniin
hyvällä sykkeellä. Jäniksenä tosin, mutta mitenhän ajellaan tuonne suuntaan nykyisin?
pupu sanoi:Onhan nykyään, myös vaihtoehtona via Baltica!
Vain yx suht lyhyt lautta ylitys. Nopeampi ja taatusti halvempi kun perinteinen ruotsi-tanska, tietenki nyt vähän riippuen siit minne päin on suuntaamassa!

Karza sanoi:Kelpo lomanaloitus on: töistä samana iltana laivaan ja kaveriporukassa persiet olalle, seuraava päivä puhallellaan aurinkokannella.......illalla vähän ruoka naamariin, ysiltä nukkumaan viimeistään(!) ja sitten onkin valmis ja hyvin levännyt aamusta baanalle nauttimaan ajamisesta jota on koko talven täällä.
En ole duunissakaan noin väsynyt kun laivareissun jälkeen
Mutta on se kyllä tosiaan nasta irtiotto kun Synkkälän valot jää taakse ja tuopponen kourassa..
..

W-P sanoi:Bone ei muuten laskenu paljo menee laivalla fyrkkaa![]()
.
.
BadToThe Bone sanoi:No wuittu laski hei........
Nnöhhhhhh.... W-P.... paljonko on paljon.... vaikka euroissa?![]()

(jaa... tais tulla jekut jo tilattua
)