Maza
,
Jos nyt oikein katsoin niin mun ens kesän reissun laivamatkan osuus on eestaas siis 1100e!!!!! neljän hengen hytissä. Melko huima nousu. Tuohon vielä safkat päälle..no jo on...
En todennäköisesti tule tuota maksamaan, pitäköön tunkkinsa: Taidan ajella etelään...ainakin näillä näkymin...
Oikeasti; aivan sairaat hinnat. Finnlines on vielä tuollainen vanha paska prutku, jossa vanhat viinuriukot tarjoilevat bisseä ja seisovan pöydän safkakin on vähän kuin jostain lounaskuppilasta. Hytit todella onnettomat ja muutkin tilat surkeat. Tarkoitan siis tuohon tonnin hintaan...400e eestaas olis kohtuuhinta tuollaisen paatin kyydistä.
Jep, ja nuo aikataulut..voi kiesus.. tuo koko setti on itseasiassa aivan paska. Tajuavatkohan nuo itsekään kuinka surkeaa tuotetta myyvät luxushintaan... kyllä ottaa pattiin asua tän meren takana ja sitten yks kiulu (varustamo) sahaa tuota väliä....
En todennäköisesti tule tuota maksamaan, pitäköön tunkkinsa: Taidan ajella etelään...ainakin näillä näkymin...
Oikeasti; aivan sairaat hinnat. Finnlines on vielä tuollainen vanha paska prutku, jossa vanhat viinuriukot tarjoilevat bisseä ja seisovan pöydän safkakin on vähän kuin jostain lounaskuppilasta. Hytit todella onnettomat ja muutkin tilat surkeat. Tarkoitan siis tuohon tonnin hintaan...400e eestaas olis kohtuuhinta tuollaisen paatin kyydistä.Jep, ja nuo aikataulut..voi kiesus.. tuo koko setti on itseasiassa aivan paska. Tajuavatkohan nuo itsekään kuinka surkeaa tuotetta myyvät luxushintaan... kyllä ottaa pattiin asua tän meren takana ja sitten yks kiulu (varustamo) sahaa tuota väliä....

Ja ei muuten varmasti ollut viel huhtikuun puolella! Sitä naureskeltiin ja kirottiin, että hytistäkin menee polttoainemaksu, vaik se mun tietääkseni kulkee mukana ihan tyhjänäkin ja saa mun puolesta tästä lähtien kulkeakin

...eli 274,50 egee per suunta, ihanan ........
.