Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
noista Bantuista isompi on johdonmukaisen, suorastaan säyseän oloinen "sataheppainen höryjuna",
jolla on kuin onkin selvästi helpompi aloitella ajelua kuin muutoin fyysiseltä olemukseltaan
samanlaisella 80+ heppaisella 600/650 "korppusahabantulla".

yöLiitäjä sanoi:Tarkottaaks tää nyt sitten sitä, että valittin ittelle sen vaikeamman pyörän alkuun
Alussa kuvittelin, että mulle riittäis jokin 500 kuutioinen ei liian tehokas pyörä. Kun en ollut pitkään aikaan ajellut pyörää, niin piti verestellä muistoja kaverin 140 heppaisella mopedilla ja sitä kokeillessa tuli mieleen, että mulle riittäis vähempikin. Nyt parin viikon ajelujen jälkeen pikkubandussa - meillä tuttavallisesti "mopo" - tosiaankin kaipaisin lisää vaihteita... tai sitten kai sitä isomman koneen vääntöä ja ajelua matalammilla kierroksilla. Tehoahan isommassa ei ole paljoakaan enemmän. Mut ei se mitään, pienempikin kiihtyi ihan hyvin ohituksessa (150 kg painoa pyörän päällä).
Tässä pienemmässä versiossa 5-6 tuhannen kierroksen kohdalla on jännä värinä, joka erityisen hyvin tuntuu takamatkustajan jalkatapeissa, joten on järkevä ajella vaikka pienemmällä vaihteella, jolloin kierrokset ovat yli 6 tuhannen. Isommasta en tiedä, miten värisee.
Tämä pikkuinenkin on ihan kiva pyörä, mutta kaikesta päätellen se isompi versio olisi mukava tuttavuus. Ja kun tehoja ei ole kuitenkaan paljon enempää, niin ihan turvallista silläkin on aloittaa. Luulisin.![]()
Racle sanoi:Dodi, harrastus rupeaa näyttäämään jo vähän aurinkoisemmaltaTänään tuli kortti taskuun, launtaina tutkimaan pyöriä.
A59 sanoi:ei tehoa kannata jännittää yleensä mopoissa on portaaton tehonsäätö.... on/off nappi vois olla .........
voima tuo ajettavuutta...helpottaa hallintaa...
Kaitsuli sanoi:Jos budjetti venyy, niin uskallan suositella myynnissä olevaa omaa 1250s bandiittiani.
Vakuutuksethan on tuossa tosiaan hyvinkin maltilliset ja ja tämä yksilö on oikeasti loistavassa kunnossa, ei tarvitse isompaa remppaa tehdä vielä moneen vuoteen, joten huolettomia kilometrejä luvassa. Ei kaipaa muuta kuin kovaa ajoa jota minä en pysty tarjoamaan ja sen takia onkin myynnissä.
Mutta laita viestiä jos kiinnostaa: juha.kaitosalmi (at) gmail.com, tai puh: nolnelkuus 597 0850
Edit: tuossa vielä linkki nettimoton ilmoitukseen, vaikka olet sen kyllä ehkä jo lukenutkin.![]()
yöLiitäjä sanoi:Tarkottaaks tää nyt sitten sitä, että valittin ittelle sen vaikeamman pyörän alkuun
Alussa kuvittelin, että mulle riittäis jokin 500 kuutioinen ei liian tehokas pyörä. Kun en ollut pitkään aikaan ajellut pyörää, niin piti verestellä muistoja kaverin 140 heppaisella mopedilla ja sitä kokeillessa tuli mieleen, että mulle riittäis vähempikin. Nyt parin viikon ajelujen jälkeen pikkubandussa - meillä tuttavallisesti "mopo" - tosiaankin kaipaisin lisää vaihteita... tai sitten kai sitä isomman koneen vääntöä ja ajelua matalammilla kierroksilla. Tehoahan isommassa ei ole paljoakaan enemmän. Mut ei se mitään, pienempikin kiihtyi ihan hyvin ohituksessa (150 kg painoa pyörän päällä).
Tässä pienemmässä versiossa 5-6 tuhannen kierroksen kohdalla on jännä värinä, joka erityisen hyvin tuntuu takamatkustajan jalkatapeissa, joten on järkevä ajella vaikka pienemmällä vaihteella, jolloin kierrokset ovat yli 6 tuhannen. Isommasta en tiedä, miten värisee.
Tämä pikkuinenkin on ihan kiva pyörä, mutta kaikesta päätellen se isompi versio olisi mukava tuttavuus. Ja kun tehoja ei ole kuitenkaan paljon enempää, niin ihan turvallista silläkin on aloittaa. Luulisin.![]()
Kiitoksia kaikille vastaajille
). Ja näillä kokemuksilla hidasajon harjoittelua vielä lisää. Eiköhän tää tästä.. Racle sanoi:2005 vuoden 1200 S bandit löytyy nyt omista nimistäKiitoksia kaikille vastaajille
![]()