• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FC-Moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tässä taustoja....

Hermot meni ja laitoin niihin kaikkiin sposti osoitteiseen 4 kpl että haist pee ja vastatkaa meileihin niin jopa alkoi tapahtumaan. Ukko ..(kuka lie) oikein soitti ja vaahtosi ettei koskaan enää myy mulle mitään. Että pienellä varauksella jos jotain menee pieleen niin tuolla sitä ei ainakaan hoideta kuten kuuluu"
saksalaista asiakaspalvelua parhaimmillaan. jostain kumman syystä heillä on käsitys et pitäs olla vain onnellinen kun saa lähettää rahaa heitin tililleen.

aivan ja tarkennuksena vielä että oli kyse viimevuoden huhtikuusta. Ja se visiiri tuli tänä vuonna alkuvuodesta
biggrin.gif

Täältä pisteet FC-Motolle. Nahkapuvun tuleminen kesti kolme viikkoa, mutta samaan hintaan tuli pykälän verran parempi puku.
thumbs-up.gif

Täältä myös pisteet FC-Motolle. Tilasin nahkatakin ja ajosaappaat ja romppeet olivat mitä pitikin. Toimitus tuli mielestäni kohtuu nopeasti, muistaakseni viikossa, tosin ajankohta oli aktiivisen ajokauden ulkopuolella Helmikuussa.

Saapa nähdä miten itelle käy hjc:n potan kanssa...
Tilattaessa oli vielä olemassa sivujen mukaan mutta nyt ei enää ole (jos nyt niitä sivuja on uskominen).

Tahtoo uuden potan!!!  
sport05.gif

Ei ole vielä edes rahoja lähtenyt... prkl pitääkö mennä motormaniin ja lyödä 250e kouraan...
mad.gif

No nyt on kypärä suomessa ups:n seurannan mukaan. Huomenna pitäs saapua ihan kotiovelle. Sitä odotellessa 2½viikkoa tilauksesta kulunut.

Itsellä hyvä fiilis jäänny fc-motosta. Pari kertaa ollaan tilattu kaverin kans sieltä ja toimitukset on tullu 1-2 viikon päästä. Nyt tilansin kypärän+visiirin, mut visiiri uupu. Tulee kait perässä ehkä, mut kävin jo allrightistä uuden ostamassa.

Tein tilauksen 24.5. klo 22:30. Paketti saapui 28.5. klo 14:30. Tuote oli juuri tilauksen mukainen ja toimitus odotuksia nopeampi joten hyvä mielikuva tästä ensimmäisestä kerrasta
smile_org.gif

Itellä meni 3 viikkoa tilauksesta kun tavara saapui kotiovelle ja oli sitä mitä pitikin että ihan ok..

Joo, luultavasti niillä on lopuu varastosta ja koettavat uutta hieroa tilalle, sposteihin ei vastailla....
033102ass_1_prv.gif

No voi god däämn! Onnistuin sössimään rekisteröitymiseni fc-moton sivuille. Väittää että salasana tai käyttis on väärin kun yritän logata sisään. Se ei kyllä voi pitää paikkaansa, olen kirjoittanut ne paperille rekisteröintiä tehdessäni. Että sapettaa, juuri piti ostaa tuolta vaikka mitä. =(

Onnistuukohan tuolta tilaus ihan sähköpostilla kun tuo sisään kirjautuminen ei minulta nyt tunnu onnistuvan.

Ongelmia tulee kun yritän varmistus sähköpostin linkin kautta kirjautua sisään. Että ottaa päähän.
kaboom.gif

Mikä noita saksalaisia vaivaa? Eikös niiden pitäis olla todella tarkkaa porukkaa jne?

Kaks kertaa oon tilannu FC-motosta ja kaks kertaa ne on ryssiny mun tilauksen. Pari vuotta sitten lähetti väärän kokosen takin ja sen palautusta sain selviä vielä puol vuotta sen jälkeen UPSin kanssa.

Nyt tilasin takin, housut ja hanskat niin eikös ne perkele lähettäny mulle sitten väärän takin. Takin päällä olleissa muoveissa oli kyllä oikean takin tiedot (mustavalkonen MX-1) mutta sisällä oli musta SMX air-flo. Muuten ton kanssa vois kai elää, mutta eihän ne sovi noiden mustavalkosten track pantsien kanssa yhteen mitenkään.

Ihme perseilyä oikeesti
biggrin.gif

Nyt sitten mietitään mitä lähtee takas ja mitä ei.

Mikä noita saksalaisia vaivaa? Eikös niiden pitäis olla todella tarkkaa porukkaa jne?

Kaks kertaa oon tilannu FC-motosta ja kaks kertaa ne on ryssiny mun tilauksen. Pari vuotta sitten lähetti väärän kokosen takin ja sen palautusta sain selviä vielä puol vuotta sen jälkeen UPSin kanssa.

Nyt tilasin takin, housut ja hanskat niin eikös ne perkele lähettäny mulle sitten väärän takin. Takin päällä olleissa muoveissa oli kyllä oikean takin tiedot (mustavalkonen MX-1) mutta sisällä oli musta SMX air-flo. Muuten ton kanssa vois kai elää, mutta eihän ne sovi noiden mustavalkosten track pantsien kanssa yhteen mitenkään.

Ihme perseilyä oikeesti  
biggrin.gif

Nyt sitten mietitään mitä lähtee takas ja mitä ei.
Unohda moinen firma! Mulla on tosi ***koja kokemuksia moisesta puljusta. Eurooppa on saman alan firmoja pullollaan.
wink.gif

Tilasin täältä äsken nahkarotsin kun suomesta ei saanu enää samanlaisia kun olivat loppuneet. Ei silllä ole kyllä mikään kiire, saas nähä koska tulee/mitä tulee. Vähän varauksella....
lookaround_orig.gif

jep. 29.6.09 tilasin ja maksoin luottokortilla alpinestars kengät. ei ole näkyny eivät vastaa spostiin tai puhelimeen........

Back