• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FC-Moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuollaiset 220e voi sitten tukkia vaikka siihen menoveteen...
Aivan, itsellekin tulee n. 130e pelkästä kypärästä säästöä.

Varmimmin/nopeimmin tavaran varmastikin FC-Motolta saa maksamalla luottokortilla, mutta kun itsellä sellaista ei ole niin piti ottaa COD:na. Käyhän se näinkin, mutta ainakin omalla kohdallani juuri COD taisi aiheuttaa tuon lähetyksen viivästymisen.
Mulla tuli kaksi pukua CODina, kun Visassa olis pitänyt luottorajaa nostaa. Tavara lähti heti seuraavana päivänä liikenteeseen ja olisi tullut nopeastikin, ellei UPS olisi sählännyt neljänä jakelupäivänä. Hain siis lopuksi itse tavarat UPS:n varastolta.

Itse sanoisin, että toimituksen nopeus on suoraan verrannollinen tavaran saatavuuteen eikä maksutapaan.
Mutta kun FC-Moton mukaan tilaus oli käsitelty samana iltana kun sen jätin sisään. Ja olisivatko rahtikirjaakaan tehneet jo silloin jos tavaraa ei olisi varastossa ollut?
nixweiss.gif
Niin en tiedä, Motocard Espanjasta toimi samoin. Näkyi, että tilaus on kuuriirin matkaan lähdössä, mutta neljän päivän kuluttua soitti, ettei yhtä tuotetta löydy varastosta. Meni sitten pari viikkoa ainakin, että Italiasta tuli tuote heille ja sitten saivat oikeasti lähtemään.

Nyt ei kyllä tiedä itkeäkö vai nauraa.Tänään tuli nyt sitten uusi puku siis nyt on tullut yhteensä kaksi pukua tulos:molemmat vääriä.Ensimmäinen oli kaksi osainen kun piti olla yksiosainen ja tämä toinen on kyllä yksiosainen mutta noin 300e halvempi malli....ei juma..uta!!
Joka kerta kun näitä venkslataan edes takaisin tulee sitten näitä lähetyskuluja a`50e.
Kun eivät ne niitä näköjään maksa vaikka selvästi asian ilmaisin saatekirjeessä kun palautin edellistä.
Haisee kusetukselta koko touhu enkä suosittele ketään tilaamaan tästä firmasta yhtään mitään..

No johan on touhua..
veryangry.gif

Ite pyytäisi rahat takas ihan periaatteesta.

Tuliko sulle muuten joku tieto kun uusi puku lähti matkaan, vai kolkutteliko kuriiri oven takana yllätyksenä?

Onnistuuko FC-motoon tilatun tavaran palautus ongelmitta? Eli jos vaikka tilaan kaksi pukua ja palautan toisen, saanko rahat pois?

Svahnm: Onnistuiko se teidän puvun vaihto nyt lopulta? Ja paljonko tuli lisäkuluja?

Onnistuuko FC-motoon tilatun tavaran palautus ongelmitta? Eli jos vaikka tilaan kaksi pukua ja palautan toisen, saanko rahat pois?

Svahnm: Onnistuiko se teidän puvun vaihto nyt lopulta? Ja paljonko tuli lisäkuluja?
Vastaan, että palautus onnistuu, mutta jatkosta en tiedä..
tounge.gif

Eli olen siis palauttanut tasan 3vko sitten eikä ole vielä kuulunut mitään. Ajattelin tänään tai huomenna soitella sinne (heillä on ollut lähetykseni jo perillä 1,5vkoa)..

Minulle tuli paketti 6 viikon jälkeen, mutta 1 visiiri puuttui ja hanskat olivat väärää kokoa. Kengät olivat ok. Nooh... Minä lähetin ne väärän kokoiset hanskat economy paketissa (noin 13e) takaisin Saksaan ja liitin mukaan kopsut tilauksesta ja heiltä tulleesta tilausluettelosta jotka eivät olleet identisiä, vaikka niin voisi luulla ja tokihan itsekin kommentoin lontooksi tätä asiaa. Luottokunta ei maksanut velkaani, vaan pidättää sitä niin kauan, kunnes he kuulevat FC:stä jotain. Tässä sitä odotellaan...
tounge.gif

hehee.. alko tänään vituttaa homma ja soitin numeroihin noin tunnin ajan ehkä noin 30 kertaa. Kukaan ei tietenkään vastannut..

Nyt kun katoin mailia, niin UPS:n seurantanumero ja arvioitutoimituspäivä 2.5. eli perjantain..
062802jumpie_prv.gif

Herää epäilys, että siellä on kaverit kattonut, että taas se hullu suomipoika soittaa, tilataan äkkiä joku valekuljetustilaus, että lopettaa ton häiriköinnin..
tounge.gif

No, katsotaan mitä paketti sisältää kun saapuu. Toivottavasti ei käy yhtä huonosti kuin terzille.
sad_orig.gif

Nahkapuku tuli tilattua 25.4 ja perillä pitäis olla 30.4
Täytyy toivoa että sopis päälle, jottei tarvis alkaa tuohon vaihtorumbaan..
Eikä mulla ole edes aikaa ootella viikkoja..
omg.gif

Tänään tuli soitto UPS:ltä, olisivat tuoneet paketin. Oon vaan reissussa keskiviikkoon asti, jolloin käyn sit itse hakemassa paketin UPS:ltä. Pari päivää siis vielä joutuu jännittämään että tuleeko sieltä mitä pitäiskin tulla
tounge.gif

Puku tuli ajallaan, mutta vaihtoonhan se meni.
Koska noissa vaihdoissa on näemmä mennyt pitkään, niin ite palautan puvun kokonaan ja teen toisesta kokonaan uuden tilauksen. Josko vähän nopeemmin tulisi..
nixweiss.gif

tänään pitäis vaihdon saapua, mutta vielä ei ole ups soitellut..
Miten sinulle ilmoitettiin vaihdon saapumisesta? Ihanko mailasivat?  
omg.gif
Minäkin elän toivossa, että saisin oikean kokoiset hanskat ja toisen visiirin.  
baaa.gif
UPS:ltä tuli alkuviikosta ilmoitus sähköpostiin, että on tilattu kuljetus paketille FC-Moton toimesta. (taas 2kg  
tounge.gif
)

Soitin himaan vaimolle ja puolen päivän jälkeen oli puku tuotu ja ihan oikea kokokin. (enää pitäis saada mahtumaan päälle..
wink.gif
)

Edit: Lisätään vielä, että fc-motosta ei ole tullut kuin yksi maili, joka oli noiden pukujen automaattinen tilauksenvahvistus. Vaihdosta eikä aiemmasta kypärän ostosta tullut koskaan mitään. Tavara tuli kuitenkin nopeasti perille. UPS:ltä on tullut joka kerta ilmoitus seurantanumeroineen..

tänään pitäis vaihdon saapua, mutta vielä ei ole ups soitellut..
Miten sinulle ilmoitettiin vaihdon saapumisesta? Ihanko mailasivat?  
omg.gif
Minäkin elän toivossa, että saisin oikean kokoiset hanskat ja toisen visiirin.  
baaa.gif
UPS:ltä tuli alkuviikosta ilmoitus sähköpostiin, että on tilattu kuljetus paketille FC-Moton toimesta. (taas 2kg  
tounge.gif
)

Soitin himaan vaimolle ja puolen päivän jälkeen oli puku tuotu ja ihan oikea kokokin. (enää pitäis saada mahtumaan päälle..
wink.gif
)

Edit: Lisätään vielä, että fc-motosta ei ole tullut kuin yksi maili, joka oli noiden pukujen automaattinen tilauksenvahvistus. Vaihdosta eikä aiemmasta kypärän ostosta tullut koskaan mitään. Tavara tuli kuitenkin nopeasti perille. UPS:ltä on tullut joka kerta ilmoitus seurantanumeroineen..
Hyvä että puku tuli
062802jumpie_prv.gif

Mitenkä se vaihtoprosessi kokonaisuudessaan meni? Laitoitko ensin, soititko vai pistitkö puvun postiin saatekirjeen kera? Paljonko kertyi "tappiota" tossa vaihdossa?

Mitenkä se vaihtoprosessi kokonaisuudessaan meni? Laitoitko ensin, soititko vai pistitkö puvun postiin saatekirjeen kera? Paljonko kertyi "tappiota" tossa vaihdossa?
Prosessi meni seuraavasti:

Soitin alunperin FC-motoon ja sieltä pyydettiin lähettämään puku takaisin ja tieto mitä halutaan tilalle.

Oli työn ja tuskan takana, että sieltä joku vastasi, eli kannattaa vain laittaa tavara takaisin palautuslomakkeen kanssa (retourschein) ja mukaan kopio siitä ohessa tulleesta laskusta.
Tämän lisäksi kannattaa laittaa informatiinen e-mail sinne, että jos tavara ei saapuisi järjellisessä ajassa, eivät voi vedota, että kaupan purku ei tullut ajoissa. Ehtojen mukaan edes emailia tai puhelua ei tarvitse, jos palauttaa tavaran.

Sitten menikin se n. 1,5vkoa heidän päässä vaihtokaman lähtöpyörittelyssä (kokonaisuudessaan meni 3,5vkoa postituksesta uuden puvun saapumiseen)

Juu, tuli eilen sitten tilattua fc-motolta nahat. Kaks kertaa oon aikasemmin tilannu ja hyvin on sujunut. Toivottavasti nytkin...

Niin joo, viime keskiviikkona sain Schuberthini juuri sellaisena kuin sen tilasin. Eli pari viikkoa meni ja tavara oli mitä pitikin. Melko varmasti tilaan toistekin FC-Motolta.

Back