On se vaan hieno, punamusta S1 Flame spirit![]()
.
...eikös vaan olekin upea ! Mulle tuli 2 viikkoa sitten samanlainen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se vaan hieno, punamusta S1 Flame spirit![]()
.
Mä taasen tilaan tuolta lähinnä niitä tavaroita mitä täältä ei saa. Juuri "äsken" sain 400 euron takin tingittyä 300:aan, joten ei ollut mitään syytä tilata muualta.Äsken lähti tilausta yli 400 euron edestä sisältäen rahdit. Suomessa samat kamat (siis TÄSMÄLLEEN samat!) maksaisivat 120e enemmän. Se siitä isänmaallisuudesta!![]()
Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!Mä taasen tilaan tuolta lähinnä niitä tavaroita mitä täältä ei saa. Juuri "äsken" sain 400 euron takin tingittyä 300:aan, joten ei ollut mitään syytä tilata muualta.Äsken lähti tilausta yli 400 euron edestä sisältäen rahdit. Suomessa samat kamat (siis TÄSMÄLLEEN samat!) maksaisivat 120e enemmän. Se siitä isänmaallisuudesta!![]()
Tilasin emännälle HJC:n AC-11 kypärän, jossa luki ovh:na 299€ (yliviivattuna) ja myyntihinta 139,95€. Kohtuullinen alennusFC-Motossa taitaa olla jonkinlainen alennusmyynti nyt. Ainakin joissain kypärissä tulee 7 % alennus sen jälkeen kun on siirtänyt tuotteen ostoskoriin.
400 euron kypärästä tuo on jo 28,00 €.