Myh myhSatulakin on päin persettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myh myhSatulakin on päin persettä.
Eihän ne mitenkään ole epäonnistuneet, onpahan vain vakiona kovin sivistynyttä tuhahtelua kaikkien gixereiden rinnalla. Akran pönttö on piste iin päälle kokonaiserinomaisessa tuotteessa - noinniinkuin egonkin kannalta tarkasteltuna. Eikä tämä suinkaan tarkoita missään nimessä sitä, että me äffäbemarikuskit olisimme pienimunaista sakkia.Onko Bemun suunnittelijat jotenkin epäonnistuneet pyörän oman äänenvaimentimen suunnittelussa vai miksi niitä heti uusiin pyöriin vaihdetaan? Onko alkuperäisissä liian huono melunvaimennus vai mikä niissä on vialla? Luulisi, että BMW:n hinnalla jo saisi priiman tuotteen.
Onkos pyörässä ollu mitään ongelmia?1300 km ja 16 tuntia tuli ajettua toissapäivänä f800r:llä hyvin jakso mies ja pyörä
itse kävin koeajaa kyseisen pelin tänäänEipä siinä juuri sanottavaa ole. Mulla on huomenna tonnin huolto,
joten en ole vielä kokaissut kuin pari pikku kiekkaa yli 7000 rpm -
kyllä lähtee. Jossain lehdessä moitittiin kytkintä, taitaa olla sai-
vartelua, kun ei juuri muuta moitittavaa ole. Tärinästäkin valitti-
vat. Tottakai twin tärisee, mutta kyllä peilit pelittävät.On tosi kevyt, hyvä ajaa ja bensan kulutus senkuin laskee kun kilsoja tulee - aluksi 5,5, nyt 4,6 l/100 km ja tuosta tuo vielä putoaa. Mulla on tietokone ja led-vilkut, jotka eivät ole kaupan leluja, vaan näkyvät myös päivällä. Huomenna asennetaan myös GS:n leveämpi ja korkeampi tanko, kahvasuojat, virran ulosotto,
isompi valkoinen pleksi ja jos jostain ovat löytäneet, niin Acrapo-
vicin putki. Siinä se alkaa olla. Koska aika paljon tulee reissattua
lähinnä ulkomailla, on vielä harkinnassa, minkä valmistajan ja mil-
laiset sivulaukut asennan. Millä hemmetillä te muut muuten saatte
aikaiseksi järkevän näköisen tekstin asettelun, mulla taito ei riitä.
Eli isompi kate on hyvän näkönen ja jopa toimiiTuli huollosta, Acra, virran ulosotto ja isompi plexi kiinni, muuta en saanut. Killeri pois ja ääntä tulee, muttei liikaa. Pikkasen pääsi piru
irti ja 4:lla 160 (taisi olla suljettu alue) ja se pikkunen muoviläpyskä
teki sen, ettei pää irronnutkaa ruumiista, hyvä peli - suosittelen.
Miksei ST sitten kelpaa, jos kuitenkin halutaan ilmanvastusta vähentää. Katettu ST houkuttaa tosin "sakko/ kortti pois" -nopeuksille.Eli isompi kate on hyvän näkönen ja jopa toimiiTuli huollosta, Acra, virran ulosotto ja isompi plexi kiinni, muuta en saanut. Killeri pois ja ääntä tulee, muttei liikaa. Pikkasen pääsi piru
teki sen, ettei pää irronnutkaa ruumiista, hyvä peli - suosittelen.![]()
Mun elämän rakkaus vahvistuu hetki hetkelt![]()
mielestän R on paremman näkönen kuin ST... Ja isompi kate on vain nimellisesti isompi.Miksei ST sitten kelpaa, jos kuitenkin halutaan ilmanvastusta vähentää. Katettu ST houkuttaa tosin "sakko/ kortti pois" -nopeuksille.Eli isompi kate on hyvän näkönen ja jopa toimiiTuli huollosta, Acra, virran ulosotto ja isompi plexi kiinni, muuta en saanut. Killeri pois ja ääntä tulee, muttei liikaa. Pikkasen pääsi piru
teki sen, ettei pää irronnutkaa ruumiista, hyvä peli - suosittelen.![]()
Mun elämän rakkaus vahvistuu hetki hetkelt
Mitä kovempaa ajaa, sitä paremmin istuu tiessä!![]()
![]()
![]()
![]()