• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Euroopan turnee 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dago
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihme nillitystä taas. voitteko kuvitella, että jotkut lähtee matkalle ihan PELKÄSTÄÄN autolla. Hui
omg.gif

Mun mielestä loistosysteemi ja saa mopomatkailuunkin ihan eri tavalla mukavuutta kuin pelkällä reppumatkalla. Lisäks pyörällä on pirun paljo kivempi ajaa ilman turhaa painolastia. Matkalehmät erikseen. Pakettiautolla alppien juurelle ja siitä mopolla eteenpäin ois optimiratkaisu. Ehkä baanalla vois vähä tykittää välillä, mut siirtymät mopolla on maailman tylsintä hommaa. Mieluummin mä ajelen siirtoajot autolla ja nautin sitten pyörällä siitä oikeesti KIVASTA ajamisesta!

Mut hei. Mä en ookaan tosimotoristi. Enää.

2. Mun tavarat ei ois mitenkään mahtunu pyörän kyytiin. Autokin oli melkein liian pieni niille
tounge.gif
Ratkaisu: Ostaa kotiin oveen lukon. Ei tarvitse tyhjentaa koko boxi kun lahtee matkaan.
Meillä on jo, mut kun ei tuo isäntä muista koskaan laittaa
ovia lähtiessään kiinni, niin mun on pidettävä kaikki kamat aina mukana
biggrin.gif

No jos totta puhutaan, niin tuosta reissusta olisi selvinnyt paljon vähemmillä tavaroillakin, jos olisi ollut pakko. Mä en oikeastaan edes halunnut ottaa niin paljon tavaraa mukaan, mutta koska reissuun lähdössä vihaan eniten pakkaamista ja miettimistä et mitä tarvitsen mukaan, niin oli helppo ratkaisu heittää vähän kaikkea kyytiin. Ja kyllä siellä melkein kaikkea bikineistä villapaitaan ja kumppareihin tarvittiinkin...

Ja enemmän siellä autossa kyllä oli prätkän osia ja renkaita yms. kuin mun kamoja...

Ja enemmän siellä autossa kyllä oli prätkän osia ja renkaita yms. kuin mun kamoja...
idea3.gif
Jaa. Pitaa vaihtaa luotettava bike niin ei tarvitse olla mukana toinen pyora varaosia.
biggrin.gif

Katsoo tuolta "agriculture. Suosittelen AG200.
wink.gif
Mulla oli siis vakioputket mukana jos saksassa posliinit olisivat akrojen takia pysäyttäneet matkanteon ja sit oli kierros renkaita ja niitähän tarvittiinkin.

Olen jo usein tehnyt matkaa pakulla, johon mahtuu mopo kyytiin. Hienolla kelillä matka jatkuu pyörällä ja huonommalla nostetaan pyörä kyytiin ja siirrytään aurinkoisemmille seuduille. Kuskeja ei tarvi olla kahta - välttämättä!
Joku väittää hienohelmaksi, mutta kakussa on mielestäni parasta kermavaahto ja mansikat! Joskus se muu mössö vaan täyttää vatsan.
Uusi tapa jota aion kokeilla nyt, kun Ryanair avasi linjan Italiaan: vien loppusyksystä pyörän viikonloppumatkalla Bergamoon johonkin pyöräsäilytykseen ja lento takaisin. Talvella voi sitten tehdä erinäisen määrän viikonloppu/viikkomatkoja Como/Garda ympäristöön, jossa ei lunta ole kuin vähän korkeammalla. Voihan sitä mennä myös Välimeren rantaankin, jos on huonommat kelit. Kesällä sitten pyöränhakureissu, jossa alkumatka sujuu muutamassa tunnissa Italiaan.
nicht schlecht ? kysyisi saksalainenjavascript:emoticon('
kynttila.gif
')
smilie

Kyllä reissuun mieli tekee, kun katselee osittain tuttujakin maisemia ja varsinkin tuntemattomia.

Onneksi kesä on taas kohta.

smile_org.gif

Back