• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Euroopan reissu vol.2 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanoisin, että Itävallasta pisto Italiaan ja parin päivän loma Gardajärvellä antaa hyvin virtaa loppumatkalle.
Suosittelen, mutta en Riva del Gardaa vaan siitä n. 10-15 km rantatietä Limoneen ja sieltä joku hotlu niistä mitkä on aivan rannassa kiinni ja avot! ( esim. Limone niminen hotelli kuskaa sähköautolla laukut ja kuskit parkkipaikalta hotelliin ja takaisin, ja pyörät saa turvalliseen paikkaan parkkiin. )
Sieltähän voi sitten pyyhkiä taas minne vaan..
Juu, Gardajärvi on upea paikka, mutta itse en ainakaan mistään hinnasta majoittuisi Limoneen!! Järven pohjukassa vuoren rinteiden välissä... Ei vaihdu ilma, tuulen virekään kosketa sitä kaupunkia..oikea lämpöhelvetti maan päällä.

Itse pidin Malcesinea todella viihtyisänä ja idyllisenä paikkana. Huomattavasti miellyttävämpi kuin Limone. Malcesinesta nousi muistaakseni köysirata vuorien päälle, josta avautui upeat maisemat.
thumbs-up.gif

Tässä nyt pähkäilly ja suunnitellu reitti, tällänen siitä on alkanut muodostumaan..tietenkään ei tarkoita, että orjallisesti tätä noudettaisiin, mutta alustavasti..

Reitti.

Tässä nyt pähkäilly ja suunnitellu reitti, tällänen siitä on alkanut muodostumaan..tietenkään ei tarkoita, että orjallisesti tätä noudettaisiin, mutta alustavasti..

Reitti.
Mitä jos mentäs laivalla Saksaan ja tultas Puolasta laivalla pois? Ois selkeä ajosapluuna perillä. Joskus Neukuissa ja Venäjällä käyneenä ei noi Baltian maat houkuttele
biggrin.gif

Ehdoitus reitille: Sveitsissä Spietzistä suuntaatte Interlakenin ohitse Meiringenin suuntaan, siitä Grimselpassin ylitse suoraan Furkapassiin. Itse tykkäsin -08 tästä reitistä ;)

Reitti.
Mitä jos mentäs laivalla Saksaan ja tultas Puolasta laivalla pois? Ois selkeä ajosapluuna perillä. Joskus Neukuissa ja Venäjällä käyneenä ei noi Baltian maat houkuttele
biggrin.gif
No samanlaista tuolla Slovakiassa, Puolassa ja Tsekeissä on, eli ne pitäis jättää myös välistä?
Jos uskallat zadissa ajaa niin uskallat sä tuollakin
smile_org.gif
. Toki onhan tuo risteileminenkin yksi vaihtoehto.
Pitääpä tsekkailla mitä nuo finnlinesin matkat kustantais ees taas..

Ei kande jättää Sustenpassia väliin, Andermattin ympäristön solista ehken paras alppitie ajonautinnon hankkimiseen ja maisemat myös aika ok..
062802moto_prv.gif

Okei, ajellaan vaan Baltian läpi. Se oli ehdotus  
062802moto_prv.gif

edit. eikä se ole uskalluksesta kiinni, en vaan tykkää neukuista.

Hotel Ideal, Malcesine. Kävin viime kesänä ja ajattelinpa pistäytyä seuraavallakin reissulla. Mitäpä tuota turhaan kehumaan.

Reitti.
biggrin.gif
Nykyisiä Balttian maita ja Puolaa ei voi verrata neukkuaikaisiin olosuhteisiin. Ihan eri maita ovat nykyään.

Venetsiasta tuli tuorein lisäys reitille.

Ihan komeita ja edullisia majotuksia tuolta Gardan tienoilta saapi, esimerkiksi 77€ / 3 henkeä.

Mukavahan tuo muutama päivä olis vaan makoilla biitsillä..
Mene vaan Garden eteläpäähän,tuo Brenzone on aika pikku
kylä eikä hiekkarantaakaan

smile_org.gif
Kiitos vinkistä, en sen tarkemmin rajannu noita alueita kun en ole niihin vielä sen tarkemmin perehtyny, mutta etelämmässä on siis isompaa kylää?

Täytyy nyt miettiä tarkemmin, että mihin sitä leiriä pystyttelee päiväreissuja varten.
Hyviä ja järkevän hintaisia hotelli/majoitus vinkkejäkin otetaan vastaan.

Hotel Brenzone on eräs meidän vakkari tukikohtia Gardalla. Sijainti rannalla, hyvin pääsee uimaan, upea maisema, rantaravintola ja hyvä ruoka, talon miesväki ajaa prätkää ja ovat hyvin motoristiystävällistä porukkaa..kohtuu hintaista ja juomat jopa edullisia. Valtavan kokoinen Mojito 5 egee...
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Ei vuoristossa maaseudulla ainakaan mun kokemuksen mukaan tarvitse tallia, en ainakaan itse mun mopolle kuin ehkä yösateelta suojana. Sen sijaan Gardalla ainakin etelässä ehkä enemmän hyötyä muutenkin..
smile_org.gif

Back