Motoristin pyhiinvaelluskohde ...Joo toi kotkanpesä on kyllä aivan turha mesta. Täynnä turisteja ja turistimeinikiä.
Varmaan muillekin kuin HD-miehille ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motoristin pyhiinvaelluskohde ...Joo toi kotkanpesä on kyllä aivan turha mesta. Täynnä turisteja ja turistimeinikiä.
Noin minäkin kuvittelin, vaan ei sopinu mulle. Semmonen kolme vuorokautta on yleensä about max ja matka jatkuu.Itselläni on tarkoitus syyskuussa ajaa alpeille mahdollisimman pian ruotsin kautta ja majoittua siellä keskeiselle paikalle ja tehdä majoituspaikasta päiväretkiä. Näin pääse kokemaan alpit ehkäpä parhaiten.
Toimii, ainakin jos siinä on iso moottori! Ei tarvii välittää minkälaisia tienpohjia tulee vastaan ja matkarojutkin on helpompi köyttää kyytiin. Hienoihin mestoihin vie usein vain soratie.Onkohan jokin katuenska millainen tuollaisessa pitkässä reisussa? Kaipa silläkin kerkiää![]()
Itse ajelen Africa Twinillä, ensi kesänä on tarkoitus käydä kahvilla Lyonissa ja sitten takas niin nopeesti kuin pystyy.Onkohan jokin katuenska millainen tuollaisessa pitkässä reisussa? Kaipa silläkin kerkiää![]()
Eli Kotkanpesältä koukkaus etelään Grossglocknerin kautta Arabbaan, sieltä Gardan kautta Stelviolle ja Muncheniin. Ja siitä vaikka junalla Hampuriin, jos ei moottoritiet huvita tai ei ole aikaa pienemmille teille.Minä jättäisin tuon Ranskan kokonaan ja oikaisisin kohdasta 5 kohtaan 10. Sijoittaisin ne joutilaat viisi päivää jo aikasemmin mainitulle Italian Dolomiiteille.
Pitää muistaa, että mannereuroopassa tämä meidän jokamiehen oikeus on todellakin tuntematon käsite. Siellä ei voi kulkea toisen maalla luvatta saatika sitten leiriytyä.Ja toinen kysymys on että uskaltaako euroopassa telttamajoittua muualla kuin leirintäpaikoilla?
Eipä siinä sen enempää aihetta ole... nuo vaan nousi suunnitellessa esille missä olisi mukava käydä. Tosiaan nyt noita alppimatkakertomuksia lueskellessa ovat ne kiinnostamaan enemmän.Tuossa alkuperäisessä suunnitelmassa taitaa olla jokin aihe?
Auchwitz, Kotkanpesä, Normandia? Alppiteiden huruttelua taitaa olla silloin turha ehdottaa.
Tää on vähän sellainen urpaanilekenta...Meinaan, että elokuussa ainakin koko Juorooppa on samaan aikaan
lomalla ja alkaa olla tunkua kaikialla.
Höpsis .. aivan kaamean selvä ero ..Tää on vähän sellainen urpaanilekenta...Meinaan, että elokuussa ainakin koko Juorooppa on samaan aikaan
Sanoisin, notta maallikko ei juuri huomaa kesäaikana mannereuroopassa että onko kysees kesä-heinä-elokuu.
mä en ainaskaan.
väkeä kyllä riittää ja ei ne saksalaisetkaan luolissa makoile jos sattuu aurinko paistaan.
Kesäkuu hyvä ... elo ja syys huono...syy STAU, majoituksen saatavuus yms ruuhkat, jonot ja vitutusHöpsis .. aivan kaamean selvä ero ..Tää on vähän sellainen urpaanilekenta...Meinaan, että elokuussa ainakin koko Juorooppa on samaan aikaan
Sanoisin, notta maallikko ei juuri huomaa kesäaikana mannereuroopassa että onko kysees kesä-heinä-elokuu.
mä en ainaskaan.
väkeä kyllä riittää ja ei ne saksalaisetkaan luolissa makoile jos sattuu aurinko paistaan.![]()