Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin samat kokemukset täälläkin. Ei pitskun eurobaikkerissa paljon duunin teko tuntunut kiinnostavan...Risuja täältäkin näin uutena jäsenenä. Korttia parhaillaan ajamassa ja luonnollisesti ajokampetta piti saada.
Kävin sitten ostamassa tuolta Force 2 takin + GPA:n kypärän. Takkia kotona tutkiessa alkoi mietityttämään nuo sivujen puheet irroitettavista suojista sekä hiilikuitusuojista olkapäissä. Itse en kyllä suojia irroitettavina näe ja olkapääsuojatkin vaikuttavat vahvasti muovilta, ilman CE-hyväksyntää. Lisäksi ns. sentin pehmukkeet solisluiden kohdalla vaikuttaa jotenkin oudolta kun ei moisia ole.
Lisäksi ne Marushin kypärän mallit joita sivuilla löytyy ei yllättäen myymälästä löytynytkään. Lisäksi värivalinnoistakin tuntui jotain puuttuvan.
Mitä myyjien aktiivisuuteen tulee niin itse piti kyllä täysin aloittelijina yrittää sitä oikeaa kypärän ja takin kokoa miettiä. Vaikka yritti hieman vinkkiä kysellä niin mitään kovin hyvää vastausta ei niihin kyllä saanut. Kypärä tuntuukin sopivilta mutta nahkoissa tuntuu koko olevan sitten hieman liian suuri koko olkapäistä kun pääsevät nousemaan ja liikkumaan pois paikaltaan.
Ei ikävä kyllä jättänyt kovin hyvää kuvaa liikkeestä kun rahaakin meni ihan kohtalaisesti.
Tuo laatujuttu on kyllä tosiaan vähän niin ja näin.Eurobikerille tosiaan voisi antaa risuja. Ainakin laadun suhteen. Ostin sieltä hanskat jotka ratkesivat saumasta, molemmat, viiden käyttökerran jälkeen. En viitsi palauttaa, mutta en tule sieltä enää mitään ostamaankaan. Ainakaan ajohanskoja. Ommel oli todella huolimattomasti tehty. Parsin ne itse kasaan, mutta tuskin ovat enää vedenpitävät.![]()
Jos ei toimi niin ei toimi, ei siitä ainakaan heti pitäisi liikettä syyttää.Myöskään kuulemma pankkikortti ei toiminut kyseisänä päivänä ollenkaan, joten vain käteinen kelpasi...
jeps mullakin on noi urbanin pökät eka setti repes haaroista parin viikon jälkeen ja sain takuuna uudet ja nyt on pari kesää menty ja ovat vieläkin ehjät ??Mulla ratkesi ylläkin mainitut Sweepin urbanit ja noilla olisi takuutakin vielä.
Ompeleet on liian heikkoja ja liian vähän kangasta sen jälkeen.
Ei kannata korjata noin montaa kohtaa.
Polvisuojat jouduin fiksaamaan täysin uutuudeltaan kun tarrat raapivat reidet verille.
Mukavan viileät housut tosiaan kun puhaltaa joka saumasta.![]()
Roskiin menevät...
Minäkin ajettelin (hölmö minä) piristää mopokauppiaan ankeaa talvea ostamalla ajosaappaat tammikuussa.ostin eurobikerilta sweep breeze ajohousut 3.3-06 ja tänään 28.3-07 huomasin,että toisen lahkeen ulkoreuna on saumasta revenny n.20cm matkalta ja kangas on rispaantunut pahasti eli purkaantuu helposti lisää.No ei siinä mitään ajattelin,että kyllä 12kk takuu venyy ton 3viikkoa...vaan eipä veny,vaikka kuinka selitin,että kun en ole ajokamoja tarvinnu talven aikana ja housut on roikkunu henkarissa(lahkeet suorana) niin en ole huomannu hajonnutta saumaa.Mutta ei,takuu on tasan 12kk...hyvä meininki 366 päivää kun tulee täyteen niin euro bikerin ajokamat saa ilmeisesti hajota vaikka kuskin päälle pelkästä ajoviimasta![]()