Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ostin stormilta juurikin tuon uuden version ja samalla 16 piikkisen rattaan (JTF579-16).Soittelin Stormille reilu viikko sitten ja sanoivat että heiltä saisi myös uutta versiota olevaa speedohealeria Yamahan johdoilla hintaan 95€.
Ookko heittäny rattaan paikoilleen. Mulla tuntuu olevan mutukka nii piukas ettei meinaa irrota. Ja sitte rattaan kummallakin puolella on muoviset kiekot joitten päällä ketjujen lenki makaa kun tulevat rattaan päälle. Kiekot on 17 piikkiselle. Ootko ite käyttäny noita vakkari kiekkoja vai jättäny kokonaa pois? Oma pyörä on -08.Itse ostin stormilta juurikin tuon uuden version ja samalla 16 piikkisen rattaan (JTF579-16).
Ratas on kiinni ilman niitä muovisia kiekkoja!Ookko heittäny rattaan paikoilleen. Mulla tuntuu olevan mutukka nii piukas ettei meinaa irrota. Ja sitte rattaan kummallakin puolella on muoviset kiekot joitten päällä ketjujen lenki makaa kun tulevat rattaan päälle. Kiekot on 17 piikkiselle. Ootko ite käyttäny noita vakkari kiekkoja vai jättäny kokonaa pois? Oma pyörä on -08.Itse ostin stormilta juurikin tuon uuden version ja samalla 16 piikkisen rattaan (JTF579-16).