En tiedä olenko vain tyhmä, vai esitätkö tuossa esimerkissäsi, että rengas täytetään 2,8 Bar paineeseen +35°C lämpötilassa ja viet sen sen jälkeen +15°C lämpötilaan? Olisi kiva tietää missä tropiikin lämmössä renkaitasi täyttelet.
Itse täytän renkaani tällä hetkellä tuolla +5°C lämpötilassa, enkä siitä ainakaan paljon kylmempään ilmaan saa sitä siirrettyä. Eikö minulla silloin ole ihan sama paine renkaassa, jonka sinne laitan.
Vai yritätkö selittää tuolla jotain ihan muuta?
E: tuossahan pitää ruveta kesällä muuttamaan painetta muutaman kerran päivässä, jos alle 20°C lämpötilassa pitää olla 0,2 Bar enemmän, kuin yli 20°C lämpötilassa. Aamuisin ja iltaisin kun tuppaa olemaan alle ja päivisin yli.
Vielä kun löytäisi sen täyttölaitteen, joka näyttäisi edes 1 Bar tarkkuudella!
Itse täytän renkaani tällä hetkellä tuolla +5°C lämpötilassa, enkä siitä ainakaan paljon kylmempään ilmaan saa sitä siirrettyä. Eikö minulla silloin ole ihan sama paine renkaassa, jonka sinne laitan.
Vai yritätkö selittää tuolla jotain ihan muuta?
E: tuossahan pitää ruveta kesällä muuttamaan painetta muutaman kerran päivässä, jos alle 20°C lämpötilassa pitää olla 0,2 Bar enemmän, kuin yli 20°C lämpötilassa. Aamuisin ja iltaisin kun tuppaa olemaan alle ja päivisin yli.
Vielä kun löytäisi sen täyttölaitteen, joka näyttäisi edes 1 Bar tarkkuudella!