• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etukate k100rs/k1100rs

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Terve vaan kaikille. Huomasin tossa eräs kaunis päivä, että kevät tulee todella nopealla tahdilla. Ajattelinkin vielä kysäistä kerran ennen kuin vaivun epätoivoon,
crazy.gif
että olisiko kellään K100rs:n tai k1100rs:n etukatetta.
omg.gif
Olen kiinnostunut kaikista mahdollista vähän osumaakin saaneista etukatteista. Olen kolunnut melkein koko Suomen läpi kyseisen katteen perässä joten auttakee minnuu...
withstupid.gif

Olen Siebenrock:in kuvastonkin tilannu mut sieläkään ei oo ja jos en nyt ihan väärin muista niin ne oli erikoistunu R sarjalaisiin, eli ei paljoo mitään K- sarjasta. Spinnin-wheel ei ainakaan nettisivujensa takaa paljastanu mitään bemareista. Kiitos kuitenkin noistakin vihjeistä. tarvitsen kuitenkin lisää neuvoja...  
lookaround_orig.gif

Onko mätsälän boxer = Ismo Vaara, jos on niin ei oo niilläkään. olen kattonut myös Englannin sivuja ja sieltäkään en oo löytäny. Rupee pian tulee paniikki...
crazy.gif

Mulla on K100RS:n kate "sarja".

Kaikki katteen osat, tukikehikot, plexit, kaikki.
Suurin osa rojusta on pikkuisen kolhiutuneita, mutta kaikki on korjauskelpoista.

Tampereella ja ERITTÄIN halvalla, jos haet itse pois.

FIN_GSer

Back