• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PA3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eihän nyt ole käynyt niin että keksitte kivan kepposen ja päätite kuskisi kanssa antaa takana roikkuville motoristeille pikapesun...
ja nyt sitten kun napsahti omaan nilkkaan niin vingutaan kohtaloaan täälä
confused_orig.gif
ja ehkä se toinen motoristi ei olisi ehtinyt ohi jos olisin itse ajanut.. sen verran levee olisi oma auto ollut silloin.
ja saa tulla kokeilemaan.
sinähän varsin autuas veikko olet.
noin kun kirjoittelet et ole sen kaksisempi otus kun peilejä potkiva motoristikaan, alhaisempi vielä.

niinkuin totesin ,en lähde kenenkään autosta peilejä potkimaan vaikka lasolia tulisikin.

ja vaikka autoillessani tapahtuisi mitä, en voisi kuvitella että ryhtyisin kiilaamaan pyöräiliän nurin, saattaisin kyllä seurata aikani jos bensa riittää ja käydä neuvottelemassa...
sinä siis hyväksyt tuollaisen ilkeän motoristin nurinajattamisen jos sinulle väärin tehdään , jäisitkö silloin ruumiin vierelle odottelemaan poliisia ja sanoisit niille että "poika potkas mun autoa ja päätin näyttää sille oikeutta"
confused_orig.gif

Juu en varmaan ole sen parempi tielläliikkuja ja ehkä vähän ajattelematta kirjoitin..
Mutta raukkamainen motoristi oli.
En itsekkään ole mennyt lasia rikkomaan vaikka kolme kertaa on vastaantulevasta autosta lentänyt kivi ja rikkonut tuulilasin.

jeps, ei tule vesi naamalle jos pitää järkevän välin. Viimeksi sunnuntaina pesi terroristiautoilija tuulilasiaan kun aurinko paistoi vastaan. Ajelin takana visiiri auki mutta en ollut panoetäisyydellä niin eipä tosta edes haistanut oliko ladylasolia vai pelkkää vettä. Jos vedet tulee naamalle ajaessa niin ihan oma vika. Kuka prkele sitä taustapeileja alkaa kyttäämään kun lasi pitää puhtaaksi saada..?

jeps, ei tule vesi naamalle jos pitää järkevän välin. Viimeksi sunnuntaina pesi terroristiautoilija tuulilasiaan kun aurinko paistoi vastaan. Ajelin takana visiiri auki mutta en ollut panoetäisyydellä niin eipä tosta edes haistanut oliko ladylasolia vai pelkkää vettä. Jos vedet tulee naamalle ajaessa niin ihan oma vika. Kuka prkele sitä taustapeileja alkaa kyttäämään kun lasi pitää puhtaaksi saada..?
Näin juuri

Jos vedet tulee naamalle ajaessa niin ihan oma vika. Kuka prkele sitä taustapeileja alkaa kyttäämään kun lasi pitää puhtaaksi saada..?
Älä muuta sano, pesen minäkin lasin tarvittaessa olipa takana ihan mitä vaan.
Kyllä se on enempi harvinaista, että joku kiusaa tekee.. Enpä muista vuosien varrelta yhtäkkiä kuin pari tapausta, jotka kiusanteolta vaikutti. Käyttäkää umpipottaa, jos olette pienille lasinpesunestetipoille allergisia. Peilin potkimiset, sun muu kostaminen on täysin ***seestä.

Sen kummemmin tapahtunutta kommentoimatta...

Ajossa voi pitää väliä lasinpesunesteisiin, mutta esim kaupungin ruuhkassa/liikennevaloissa vittumaista istua vähemmän vapaaehtoisesti lasolisuihkussa, kun edelläoleva kotilo pesee pitkään ja hartaasti lasiaan
033102ass_1_prv.gif

esim kaupungin ruuhkassa/liikennevaloissa vittumaista istua vähemmän vapaaehtoisesti lasolisuihkussa...
Aika harva onneksi pesee lasiaan paikallaan ollessa. Ja siinä valoissahan on hyvä mennä vaikka sanomaan asiallisesti, jos koko pyörän kastelee. Ja siinä jos peilin menee potkaisemaan, niin sitten on jo astetta kovempi jätkä
kaboom.gif

Oon satavarma, että suurin osa autoilijoista ei osaa edes ajatella, että lasin pesu voisi millään tavalla haitata takana ajavaa motoilijaa. Ei ihmiset osaa ajatella niin pitkälle, jos ei oo koskaan pyörällä ajanut. Ja vaikka olisikin, niin äkkiä se unohtuu: ne samat autoilijat kiroo alle hyppiviä kavelijöitä, ja kun itse eksyvät keskustaan kävellen, niin kiroavat, kun kukaan ei hiljennä suojatielle...

Vähän rennompaa asennetta puolin ja toisin, niin on kaikilla kivempaa  
smile_org.gif

eihän nyt ole käynyt niin että keksitte kivan kepposen ja päätite kuskisi kanssa antaa takana roikkuville motoristeille pikapesun...
ja nyt sitten kun napsahti omaan nilkkaan niin vingutaan kohtaloaan täälä
confused_orig.gif
No en ollut itse kyydissä vaan tyttäreni poikaystävän autosta peili lähti.. ja ehkä se toinen motoristi ei olisi ehtinyt ohi jos olisin itse ajanut.. sen verran levee olisi oma auto ollut silloin.
ja saa tulla kokeilemaan.
kiitos ja anteeksi, ei sitä syyllistä kuitenkaan löydy kun ei se uskaltanut paikanpäälle pysähtyä
Taitaa olla pahemman laatunen asennevamma niin PA3:lla kun sillä vävykokelaallakin....
kaboom.gif

Oon satavarma, että suurin osa autoilijoista ei osaa edes ajatella, että lasin pesu voisi millään tavalla haitata takana ajavaa motoilijaa. Ei ihmiset osaa ajatella niin pitkälle, jos ei oo koskaan pyörällä ajanut. Ja vaikka olisikin, niin äkkiä se unohtuu: ne samat autoilijat kiroo alle hyppiviä kavelijöitä, ja kun itse eksyvät keskustaan kävellen, niin kiroavat, kun kukaan ei hiljennä suojatielle...

Vähän rennompaa asennetta puolin ja toisin, niin on kaikilla kivempaa  
smile_org.gif
Sama.

Taitaa olla pahemman laatunen asennevamma niin PA3:lla kun sillä vävykokelaallakin....
kaboom.gif
[/QUOTE]
Niin sanos poliisitkin kun ajelin vesisateessa sumarit päällä..
Mut pysähdy toki seuraavalla kerralla..

Näin juuri
Minunkin mielestä se on ihan kohtuuton vaiva vilkaista taustapeiliin.

Jahhas, joku sitten toteutti sen, mikä on joskus käynyt mielessä. En tosin ite oo nii hurja, taikka tyhmä, että oikeasti tekisin, mutta kuitenkin.

Kyllä se meinaan ottaa päähän, varsinkin kun on näitä metanolipitoisia pesuaineita, kun saa potantäydeltä pesuvettä naamalle. Itte ainakin pidän näissä alle 60 vauhdeissa visiiriä auki.
Niin ja katon muuten peileihin ennenkun pesen, ei se vastapestyä bemaria kuljettava nahkajuppikaan tyytyväinen ole, jos haisuli heittää kuravedet konepellille.
Eihän ole pienintäkään mahdollisuutta, että olisi tyttären poikaystävää lapsettanut ja osana jäynistelyä tämmöstä?
Mä olen tähänmennessä kokenut, hidastelua, äkkijarruttelua, ryyppy päälle vauhdista, pesuvettä naamalle ja pientä kiilauksen tynkää. Junnukuskien taholta siis.

quote]
Niin sanos poliisitkin kun ajelin vesisateessa sumarit päällä..
Mut pysähdy toki seuraavalla kerralla..
pysähdy mihin!
Keskustelemaan mun asennevammasta..
Hmm... No mistäs sinut löytäsi tai tunnistaisi jos keskustelun välillemme haluaisi virittää??

-K-

PS. mistä tuo nimimerkki "PA3" juontaa juurensa..
Kotoonta löytää.. tai tieltä kun ajelen cabriolla (ei pestä lasia kun tukka kastuu)
PS.PersAukinen3lapsenisä

Eihän ole pienintäkään mahdollisuutta, että olisi tyttären poikaystävää lapsettanut ja osana jäynistelyä tämmöstä?
Mä olen tähänmennessä kokenut, hidastelua, äkkijarruttelua, ryyppy päälle vauhdista, pesuvettä naamalle ja pientä kiilauksen tynkää. Junnukuskien taholta siis.
Miksihän joku noin tahallaan tekisi?? niin no, meitähän on joka lähtöön. Hän tosin itsekin ajaa prätkällä..

Toooooosi miehinen teko motoristilta, oli siihen johtanut toiminta sitten mitä tahansa. *muljauttaa silmiään ympäri -hymiö*

Meitä motoristejakin löytyy joka lähtöön, hyvään ja huonoon näköjään. Itse en ota kummemmin pulttia, vaikka pesuvedet tulisivat edelläajavasta autosta visiiriin, koska ne saa kädellä pyyhkäisten siitä pois ja jos sitä tulee paljon, voi sen pyörän pysäyttää ja pyyhkäistä kunnolla sitä visiiriään, ehkä jopa nenäliinalla. Joskus pärräillessä sataa jopa vettä ja silloinkaan se sade ei ajoa yleensä haittaa - mikä ero auton tuulilasinpesuvedellä tähän on (paitsi se, että se mahdollisesti haisee jollekin muulle)? Hlökohtaisesti pidän kaikkia mp-varusteita samanlaisena varusteena kuin auton peltikuorta eikä siinäkään pieni ruiskaus pesuainetta edelläajavan pesurista puhtaalla vahapinnalla ole sellainen asia, että siitä pitäisi ylipäätään hermostua. Niin ajovarusteiden kuin auton peltienkin ensisijainen tarkoitus on turvata ja auttaa selviytymistä ongelmatilanteessa eikä olla aina tiptop-puhtaana. Sitä paitsi ainakin minun ajohousujeni lahkeissa on moottoritielikaa, joka ei lähde edes pesussa, joten repikääs siitä.

Asenne liikenteessä tuntuu olevan monella motoristilla enempivähempi vinksallaan ja näille ongelmatapauksille kaikki muut kanssakulkijat ovat joko kukkahattuja, puusilmiä tai pahimmillaan molempia kotilokuskeja, joiden ainoa tehtävä liikenteessä on motoristien kiusaaminen. Tietysti sitten tähän kiusaamiseen pitää vastata vähintään yhtä isolla kiusalla, vandalismilla tai muulla härkkimisellä, koska mitenkään ei ole mahdollista, että autoilija vaan pesi likaista tuulilasiaan ilman sen kummempaa suunnitelmaa kiusata ketään.

Avopotan pitäjille terveisiä: eikö teille koskaan tule ajaessa naamaan ötököitä? Niiden luulisi olevan suurempi kiusa kuin veden. Sitäpaitsi on olemassa avopottia, joissa on koko naaman peittävä visiiri - mutta teille taitaa olla tärkeämpää se, miltä näyttää... Visiiriä auki kokopotassa pitäville terveisiä: miksi teette näin? Itse en pidä visiiriä auki ajossa, koska en pidä ajoviimasta enkä ötököistä kasvoilla - edes kuumalla säällä. Valoissa seistessä pidän sitä auki niin, että ilma vaihtuu, mutta en senttiä enempää, jotta sen saa nopeasti napattua kiinni liikkeelle lähtiessä. Jos visiiri huurtuu, niin optikolta saa silmälasien pesunestettä, joka estää huuruuntumisen ja onpa tähän muitakin ratkaisuja, jotka löytyvät osaavalta moottoripyörätarvikemyyjältä. Ja viimeiseksi terveisiä teille, jotka ovat sitä mieltä, että teitä vastaan ovat kaikki kanssaliikkujat rikkoneet (rankaisematta): voi kyynel, life sucks and then you die  
kaboom.gif

pftroest.gif

Miksei me kaikki voida tuolla liikenteessä ajatella, että tässä ollaan nyt kaikki yhdessä liikkumassa pisteestä A pisteeseen B ja koska muitakin on liikenteessä, niin otetaan myös ne huomioon. Jos joku törttöilee, niin mikäli se ei aiheuta vahinkoa kenellekään niin, että sattuisi muuhun kuin egoon, niin annettaisiin sen olla ja keskityttäisiin omaan ajoon ja siihen, ettei itse olla se törttöilijä. Voi hyvää päivää näiden kanssa...

Back