• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

Ei ole reilua, jos mp-tuki vetää hulppeaakin hulppeammat pääsylipputulot ja ite makselen jonkun pyörän korjauksia. Tehdään ennemmin niin, että otetaan kulut pois päältä ja loput jää yhdistyksen käyttöön. Omalla pyörälläni voin toki korvata osan tuosta kahden päivän tutustumisesta, mutta en sentään kaikkea. Sovitaanko, vaikka päivä (tai 8h) omalla ja toiset 8h FZ1:llä + mp-tuki maksaa ratakulut ja mahdollisen pannutuksen?

Parempaa tarjousta et tule saamaan tältä suunnalta, joten ota tai jätä. Mieti nyt ensin sitä, että tämä threadi on luettu pian jo 100000 kertaa ja taitaa kesään mennessä lyödä kaikki ennätykset? Et varmasti ole huonoa diiliä tekemässä, jos tähän suostut.
Höpö höpö.

a) en usko sinun pääsevän millään 2 sekunnin päähän mihin kyseinen poliisi pääsee
b) pidän erittäin todennäköisenä pannuttamistasi kun yrität moista.

Toki voidaan jatkaa lässytystä. Tuon pyörän arvo on jossain alle 20.000 euroa, sovitaan vaikka 15.000 euroa. Käykö seuraava. Maksamme mahdollisen pannutuksen jos a) pääset kahden sekunnin päähän tai alle mitä kyseinen poliisi b) jos et pääse, niin maksat yhdistykselle 15.000 euroa sanktiona epäonnistumisestasi, pannutit tai et.

Koska uskoni kykyihisi on samalla tasolla kuin usko maksukykyisyyteesi, vaadimme siis takuusumman joko pankkitakuuna tai sitten ihan perinteisesti käteisenä kolmannen henkilön (vaikka ratayhtiön edustaja) säilytettäväksi.

Sinä olet omasta kannastasi varma, minä olen melko varma omasta kannastani joten kummankin subjektiivisesta näkökulmasta omakohtainen taloudellinen riski on erittäin pieni. Jos et tuohon lähde, olet jo itsellesikin todistanut ettei sinusta ole ajamaan edes tutustumisten ja treenien jälkeen 2 sekunnin päähän siitä mitä kohtuullisen nopea kuski ajaa.

Jukka

Kohtuus se on kerjätessäkin. Taidan haastaa Jukan kaljanjuontikilpailuun, alkajaisiksi tahdon ilmaiset harjoittelukaljat tälle- ja huomisillalle, taksit baariin ja takaisin, narikkamaksut, nakkarimaksut ja sekoiluvakuutuksen, sitten täysihoidon viikon palautumisjaksolle ja vielä kisajuomat ensi viikonlopulle! Reilua. Ai, niin Jukka joutuu osallistumaan kilpailuun sellaisessa hassussa sumopuvussa, kun ei muuten olla saman kokoisia...
Sitäpaitsi tuohan aina huutelee, etten kestä viinaa, niin nyt on näytön paikka. Eikö?
omg.gif

Kohtuus se on kerjätessäkin. Taidan haastaa Jukan kaljanjuontikilpailuun, alkajaisiksi tahdon ilmaiset harjoittelukaljat tälle- ja huomisillalle, taksit baariin ja takaisin, narikkamaksut, nakkarimaksut ja sekoiluvakuutuksen, sitten täysihoidon viikon palautumisjaksolle ja vielä kisajuomat ensi viikonlopulle! Reilua. Ai, niin Jukka joutuu osallistumaan kilpailuun sellaisessa hassussa sumopuvussa, kun ei muuten olla saman kokoisia...
Sitäpaitsi tuohan aina huutelee, etten kestä viinaa, niin nyt on näytön paikka. Eikö?
omg.gif
Kiinni veti.

Käyn hakemassa kohta kaljat. Taksiksi kelvannee Hummer, tosin oikeakin taksi saadaan kyllä kyyditsemään koko illaksi. Narikan hoidan kyllä ja pidän huolen sekoiluistasi. Voin osallistua ihan missä asussa haluat. Olen muistaakseni osallistunut kanssasi seuraavissa asuissa juomiseen 1. Aatamin asu 2. sotilaskotisisaren asu http://www.mp-foorumi.com/gallery....915.jpg (tällä erää emme kerro kuinka tuon asun saimme käsiimme, sen haltija ei halunnut luovuttamisen jälkeen tulla kuvaan, mikä sinällään harmi) 3. gladiaattorikilpailijan asu 4. judoki 5. uimahousut 6. YMCA -asu 7. Terhi ja Inga -asut 8. kokovartalokondomi, alias ajopuku 9-100 useita muita asuja.

Tarvitseko kyydin kustannuspaikalle vai raahaatko perseesi itse. Sauna alkaa klo 21.

Jukka

Varsinaisen aiheen kertaus. Seuraavat ovat alustavasti löytyneet:

1. Mahdollisimman kova katuauto vs katupyörä
2. Katupeleihin perustuva kilpa-auto vs. kilpapyörä
3. Moottoripyöräpoliisi partiopyörällään vs. pahis omallaan
Sen verran olen laiska, etten jaksa kelata tätä 29:ää sivua läpi löytääkseni viimeisintä tietoa, milloin pääsen todistamaan näitä kisoja?
Koita vaikka sitä etusivun ekaa viestiä.

Sen verran olen laiska, etten jaksa kelata tätä 29:ää sivua läpi löytääkseni viimeisintä tietoa, milloin pääsen todistamaan näitä kisoja?
Tuo vaatii jo suuremman luokan laiskuutta, sivun yksi yläosasta löytyy, mutta laitettakoon tähän:

Ajankohta:
Lauantai 18.7.2009 klo 10-20
Sunnuntai 19.7.2009 klo 10-20

Tarkemmat päiväkohtaiset ajat sitten keväämmällä aikataulujen varmistuttua.

Jukka

([Sepi sanoi:
@ Marras. 21 2008,14:45)]Koita vaikka sitä etusivun ekaa viestiä.
Olin hieman skeptinen, ko. tiedon ajanmukaisuudesta, mutta nyt olen onnellinen.... Lähinnä siittä että työpäivä ja -viikko ovat lopuillaan.

Kaiken vittuilun jälkeen ei ole tarkoitus pilkata, mutta näyttääkö tämä muka joltain kilvanajamiselta, vai joltain aivan muulta? Helvetillinen suora edessä, mutta rataa jää käyttämättä vähintään parisen metriä:

kisa.jpg

Samat asiat voitte katsoa itse tuosta linkistä, josta tuo ym kuva on otettu 12:59 kohdalta. Toki kyseessä on vain jokkis-skaba, mutta silti voisi edes urheiluhengessä vähän uruttaa.

Senkus tulet sinne possujunan hännille ihmettelmään että mitenkä ohi pääset. Tarjoan kaljan jos se triplen keula ohi pukkaa sieltä. Käytä vaikka niitä 2 metriä jotka siellä reunassa on.. Saat tikkarin kaupan päälle..

-Lauri

Kiinni veti.

Käyn hakemassa kohta kaljat. Taksiksi kelvannee Hummer, tosin oikeakin taksi saadaan kyllä kyyditsemään koko illaksi. Narikan hoidan kyllä ja pidän huolen sekoiluistasi. Voin osallistua ihan missä asussa haluat. Olen muistaakseni osallistunut kanssasi seuraavissa asuissa juomiseen 1. Aatamin asu 2. sotilaskotisisaren asu http://www.mp-foorumi.com/gallery....915.jpg (tällä erää emme kerro kuinka tuon asun saimme käsiimme, sen haltija ei halunnut luovuttamisen jälkeen tulla kuvaan, mikä sinällään harmi) 3. gladiaattorikilpailijan asu 4. judoki 5. uimahousut 6. YMCA -asu 7. Terhi ja Inga -asut 8. kokovartalokondomi, alias ajopuku 9-100 useita muita asuja.

Tarvitseko kyydin kustannuspaikalle vai raahaatko perseesi itse. Sauna alkaa klo 21.

Jukka
En muista puoliakaan noista asuista, mikä lienee minun onni? Soittelen kun täältä toimistolta pääsen lähtemään. Kyyti olisi kiva ylläri...

Senkus tulet sinne possujunan hännille ihmettelmään että mitenkä ohi pääset. Tarjoan kaljan jos se triplen keula ohi pukkaa sieltä. Käytä vaikka niitä 2 metriä jotka siellä reunassa on.. Saat tikkarin kaupan päälle..

-Lauri
Ei paha tarjous. Kyllä suhteellisen nopea kuski Speed Triplellä pääsee ohi tonnisesta kilpapyörästä jolla Lauri ajaa, koska jopa onnettoman hidas kuski meni vakiokuntoisella kusiaisella ohi ja menikin monta monituista kertaa.

Itse kyllä tarttuisin tuohon täkyyn. Itse en ole maistanut, mutta olen nähnyt että Laurin tarjoama tikkari on maistunut, jopa aamupalaksi, joten tarjous on mitä parhain. Tarvittaessa voin kuvata tuon tikkarin maistelun, mutta sitä en tule tekemään selvinpäin. Kaukaa viisaita nuo karkkikauppiaat muuten. Merirosvokarkit ovat aivan oikean värisiä.

Jukka

En muista puoliakaan noista asuista, mikä lienee minun onni? Soittelen kun täältä toimistolta pääsen lähtemään. Kyyti olisi kiva ylläri...
No, se on sinun onnesi se. ***kun päästä valuu keltaista limaa, joten varaudu siihen sitten. Onneksi se on siinä missä useampi kuin yksi reikä, joten vaikka tarttuisi, niin lähtee ilman häpeällistä lekurikeikkaa.

Kyytiä en nyt sitten uskallakaan luvata, tuli keikka Ranen kuningaskuntaan, mutta uskoakseni älyän lähteä sieltä nopeasti pois ja voimme sitten nautiskella toistemme ja olusten seurasta keskenämme.

Luontaistuotekauppias ei pääse, mutta mies joka tietää mikä on paalu, päässee. Ota toimitusjohtaja mukaan jos ei ole liian rakastunut. Voin esitellä sinulle sitten gradua ja projektitentin kysymyksiä. Tiedät sitten mikä tulevaisuudessa odottaa, ah sinä isokoiseksi ja vanhaksikin kasvanut opiskelutoverini.

Jukka

Toki pystyy jos ihminen olisi kone tai jos ihminen pystyy toistamaan jokaisen raajan liikkeen täsmälleen samalla tavalla kuin toinen ihminen.
Katsot vaan videolta mallia ja annat mennä!
tounge.gif

Tuossa hieman turvallisempi urheilumuoto, jos loukkaantumiset pelottaa:

16-vuotias nörttirääpäle, venäläinen Jevgeni Kissin, soitti livenä Franz Lisztin / Niccolo Paganinin "La Campanellan" ilman ongelmia:

( My Webpage )

Koska olen vanhempi ja kokeneempi kuin tuo afrohiuksinen ipana, uskoisin paukauttavan laadukkaamman konsertin parin päivän harjoittelulla, mutta tarvitsisin harjoitteluun 200ke hintaisen Steinway&Sons konserttiflyygelin. Taidan sen sijaan painua kaljalle.

Kun onnistuit Jorma juuri minun kuvan sieltä videolta tänne bongaamaan, niin tulet varmaan ensi vuonna kisaan näyttämään mulle linjoja.Ja tarjoan toki tuosta suorituksesta reiluna kaverina kokoillan.
Eikä pitäisi olla edes kovin vaikeaa kun kuskilla ei ratapäiviä ole juuri kymmentä enempää ja minä en sentään tiedä pidon rajoista yhtään mitään,kuten en ajolinjoistakaan.

-Sami

Vaikka mua ihmetyttää, miksi täällä jaksetaan tätä leikkiä vielä leikkiä, niin...

Laitan tähän nyt ihan referenssinä videon, jossa mennään silmääräisellä arviolla Alastarossa sellaista 1.35 aikaa, eli about 16 sekunttia hitaammin kun ne scuuban maintsemat Senseit. Linjat ei käsittääkseni oo IHAN päin persettä eikä jarrumerkitkään ihan metsässä. Silti se ero tulee yllättävän helposti, vaikka luulee osaavansa
smile_org.gif

Uskallan sanoa, että Legend ei tule edes tosta ohi, kun ekaa kertaa/viikonloppua on radalla - ei edes toisella.

Täysillä mennään, vaikkakin hitaasti...

Pahoittelut kuvanlaadusta, mutta on kännykällä kuvattu, joten ei voi paljoo odottaakaan...

On sanottava, että ihan melkein täysillä vedän tossa. Renkaat oli jo vähän kuluneet, mutta sen piikkiin ei voi laittaa. Vanhakin toi laite on, mutta ei siihenkään piikkiin oikein sovi. Ton käkättimen ky tyrkkäis jonkun nopeen kuskin käteen, uskoisin 1.25 olevan helppo. (on sillä A:ta ajettu useammankin jantterin toimesta).
Hyvinhän se meni ! Itsellä olisi varmaan parin minuutin luokkaa kierrosaika (ei tullut itse menneenä kesänä pysyttyä ojien välissä edes mutkapätkällä kun aurauskulmat ja camperit oli huollossa säädettu pieleen..  
sad_orig.gif
). Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää kuinka paljon loppupelissä itse laite, vaikka tuolla alastarolla, vaikuttaa kierrosaikaan. On tietysti selvää, että kilokyykyt menee menojaan, mutta kuinkahan tilanne on vaikka sitten kusiaisen ja "urheilullisen" matkapyörän (busa, zzr1400) välillä jos samanlainen pelimies (voi olla nainenkin) ajaa kumpaakin vekotinta. Riittääkö teho ottamaan kiinni mutkissa hävityn ajan ?

Lupaan tarjota sulle pullon (0,5-1L) laadukasta väkijuomaa, jos ensi kesänä tulet Alastarolle ja ajat ekana rataviikonloppunasi alle tuon "mummorajan" eli 1:30. Aivan sama, onko pyöränä oma trumppasi, scuuban kawa tai vaikka Valen Yammu, kunhan on kaksipyöräinen.
En usko, että rikon, mutta sellainen ajatus ensikesästä on, että 16 ratatunnin jälkeen kokeilen sopivissa olosuhteissa Trumpan maksimia. Vähin mitä haen on 1:35 ja kaikki sen päälle on ekstraa. Tarjoan oluet, kävi miten kävi. En koko poppoolle, mutta niille, joiden kanssa olen täällä vängännyt.
Kyllä se viimeistään 16 tunnin jälkeen lähtee maximit mitä triplestä irtoaa. Kuskista ei varmasti jää kiinni, oli rata mikä hyvänsä. Sulla voisi muuten olla jonkun Rossin kans mukava vetää rinnakkain sladissa kun molemmat ottaa trumpasta irti sen minkä lähtee. Tietysti Vale ei tarvis tuota 16 tuntia alle, koska on jo hieman treenannut valmiiksi. Saisi vielä sua kevyempänä vetää paremmalla teho/paino suhteella, eli joutuisit hieman kahvalla kompensoimaan noissa "rinnakkain sladissa" karkeloissa.

Ps. Voishan sitä kuitenkin vetää vaikka turpaan, sitten ajon jälkeen, semmoinen rääpäle...

Ei paha tarjous. Kyllä suhteellisen nopea kuski Speed Triplellä pääsee ohi tonnisesta kilpapyörästä jolla Lauri ajaa, koska jopa onnettoman hidas kuski meni vakiokuntoisella kusiaisella ohi ja menikin monta monituista kertaa.

Luulisi pääsevän. Olen onnettoman hidastakin hitaampi, joten lienen todella hidas. Oli se silti kilttiä että annoit mulle aina uuden mahdollisuuden. Tai sitten halusit vaan nöyryyttää useemman kerran.. Varmaan jälkimmäinen arvaus menee lähemmäs.

-L

Minä, raskaasti ylipainoinen, huonokuntoinen, matkapyöräksi muutetulla pappapyörällä ajeleva, 55 v, joka sai hankittua ekan moottoripyöränsä vasta runsaat kymmenen vuotta sitten, haastan sut rata-ajoon ensi kesäksi. Uskallatko? Onko haaste nyt tehty oikein ja siten, että haastaja ei usko voittavansa haastamaansa.
Näin saataneen sut tulemaan radalle, kun et muuten uskalla.
Huom Legenda! Tuo haaste on edelleen voimassa ja lienee sun kannaltasi helpoin nakki tähän mennessä esitetyistä. Nähdäänkö radalla?

Mitä sitten tulee tuohon Proffan aikaan 1:34, niin yksi syy siihen on tosiaan se, ettei myllyssä ole riittävästi paukkuja. 2-3 sekkaa lähtisi todella helposti pois pelkästään konetehoja kasvattamalla.
1.19.885 Nordic SB
1.19.885 Superbike
1.20.100 SS 600
1.21.384 SST 600
1.22.571 Superbike B
1.22.905 250
1.23.383 STD 600
1.23.527 B 250
1.24.857 125
1.24.884 Supersport
1.25.011 Jokamies-luokka
1.26.769 B 125
1.27.622 Ducati
1.38.540 Classic

Oletukseni suluissa

1.19.885 Nordic SB
1.19.885 Superbike (-0hv)
1.20.100 SS 600 (-50hv)
1.21.384 SST 600 (-55)
1.22.571 Superbike B (-10)
1.22.905 250 (-80)
1.23.383 STD 600 (-60)
1.23.527 B 250 (-85)
1.24.857 125 (-120)
1.24.884 Supersport (??)
1.25.011 Jokamies-luokka (-10)
1.26.769 B 125 (??)

Eli selvästihän se on vaan tehosta kiinni. SBB-kuskit ovat tainneet ajaa vain sateella, kun ovat yli 2s SS-kuskeja perässä. Minulla on tainnut olla huono pyöräyksilö, koska enkkani Alastarossa on korkea 1.23, ja ajoin kuitenkin Superbikeä. Vaikka siitä on aikaa, niin taisin ajaa joskus kuivallakin.

Mitä sitten tulee tuohon Proffan aikaan 1:34, niin yksi syy siihen on tosiaan se, ettei myllyssä ole riittävästi paukkuja. 2-3 sekkaa lähtisi todella helposti pois pelkästään konetehoja kasvattamalla.
1.19.885 Nordic SB
1.19.885 Superbike
1.20.100 SS 600
1.21.384 SST 600
1.22.571 Superbike B
1.22.905 250
1.23.383 STD 600
1.23.527 B 250
1.24.857 125
1.24.884 Supersport
1.25.011 Jokamies-luokka
1.26.769 B 125
1.27.622 Ducati
1.38.540 Classic
Sen verran päivitystä, että Jokkiksessa on painuttu jo 1.23.n puolelle, ei omasta toimestani tosin.

Jukka

Back