• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

(jussa79 14 2008 @ 23:39) sanoi:
On muuten legendi sellanen tilanne, että jos et paikalle ilmesty ja joudun hame päällä kulkemaan koko viikonlopun, niin voit seuraavaksi suoraan kurvata meikäläisen pihalle, nimittäin tuon nöyryytyksen jälkeen jos peileissä tai vilkuissa on jotain häikkää, on syyllinen melko suurella varmuudella meikäläinen.
Turpaan vaan ja vilkut paskas niinq ja zilleen...  
pftroest.gif

Kokeilkaa vaikka tekkeniä. Juurikin hyvä kovaakin kovemmille virtuaalipainijoille. Sitten vielä forzaa kehiin niin tietää kuka on nopein kuski.

Ps. Jätkät on kovempia ku Klaus Flaming.
Pss. Onko R1 ratapyörä? Tietääkö kukaan?
Kuten varmaan kirjoituksestani huomasit niin jutun perässä oli tollanen mukava hymynaama.

Pikkupoikana tuli joskus kaverien hiekkakakut rikottua ja joskus jopa syötyä, mutta aikuisille ihmisille toisten vehkeitten hajottaminen saati syöminen ei oikein sovi.

Toivottavaa kuitenkin olisi että Legendi paikalle saapuu, nimittäin meikäläinen tollasissa hepeneissä ei välttämättä ole normaaleille ihmisille sopivaa katseltavaa.
100 kiloa pelkkää seksiä pienessä balleriinapuvussa aiheuttaa varmasti traumoja herkkähermoisille!  
smile_org.gif
Voi vittu, nyt sä sit sopan keitit! Olisit jättänyt kaljoittelut väliin, ku sun helvetillisen krapulan lisäksi meillä on nyt käsissä sellainen solmu, ettei sitä pura enää vanha erkkikään. Melkein, ku silloin junnuna, ku jätkät ei osanneet lopettaa sit millään ajoissa ja nukuttiin lopuks pahnoilla koko helvetin sakki. Se Scuuban linkki JouTuubiin sopii tähän kohtaan täydellisesti.

Ennen lopullista vastausta tekisi mieli tietää, et meneehän pääsylipputulot moottorivittuilun sijasta moottoripyöräilyn hyväksi ja, että miten saan rataan/pyörään tutustua, ettei tartte tulla sieltä kotiin turpa veressä ja ekassa kurvissa kontanneena? Ikinä en ole kyykyllä ajannut, en radalla, tai missään muuallakaan ja puhumattakaan käännetystä vaihdekaaviosta, pikakaasusta, jne. Et haenko suoraan rataennätystä, koetanko potkia Jukkaa ulos radalta, vai mitä!?! Kahta treenipäivää pyysin, mut taitaa pian käydä kuin app:lle. Ja muista sit neuvotella sellainen lopputulos, että ekas mäiskitään ja sit ajetaan.

Jukalle sellainen kysymys, että kävisikö Ruotsin kilvissä oleva katuauto vastukseksi?

Voi vittu, nyt sä sit sopan keitit! Olisit jättänyt kaljoittelut väliin, ku sun helvetillisen krapulan lisäksi meillä on nyt käsissä sellainen solmu, ettei sitä pura enää vanha erkkikään. Melkein, ku silloin junnuna, ku jätkät ei osanneet lopettaa sit millään ajoissa ja nukuttiin lopuks pahnoilla koko helvetin sakki.[/QUOTE]
Repeää aivan täydellisesti..
biggrin.gif

Ehdottomasti hauskin kommentti koko viestiketjussa.

Ei viitti lainata, mutta tää käy terapiasta kaikille koulukiusatuille nlikymppisille jotka puurtaa niska limassa jotta perheellä ois leipää. siis halpaa terapiaa.

Ja hetkenpäästä jokuvitun sosioekonomiatrian opiskelija lapin yliopistosta vääntää gradun: Jukan parahdukset kiusallisen kuseaman jälkeen ja jälkeisen elämän oikeutus.

Hapen vet on kivaa mutta hapon sylky sitä ittiään.

( mutu: ne kiusatut siellä ratalla vetää 2 sek kovempaa/ kierros)

Jukalle sellainen kysymys, että kävisikö Ruotsin kilvissä oleva katuauto vastukseksi?
Itse itseäni lainaten ketjun alusta:

"Nyt siis etsittäisiin allekirjottaneelle vastustajaa. Auton tulee olla Suomessa katukäytössä oleva kilvellinen ja katsastettu auto. "

Oma tulkintani lienee, että tuon auton tulee olla Suomessa katuliikenteessä oleva auto. Jos se auto siis saapuu vaikkapa Mutterille ja siitä ajellaan peräkkäin tahi rinnakkain Alastarolle, täyttää kriteerit. Jos poliisit pysäyttävät matkalla, niin sitten se ei vaan onnistunut.

Tiedän sen, että joissakin valtioissa saa formulan kilpiin. Suomessa noita en ole katuliikenteessä nähnyt toistaiseksi.

Jukka

Itse itseäni lainaten ketjun alusta:

"Nyt siis etsittäisiin allekirjottaneelle vastustajaa. Auton tulee olla Suomessa katukäytössä oleva kilvellinen ja katsastettu auto. "

Oma tulkintani lienee, että tuon auton tulee olla Suomessa katuliikenteessä oleva auto. Jos se auto siis saapuu vaikkapa Mutterille ja siitä ajellaan peräkkäin tahi rinnakkain Alastarolle, täyttää kriteerit. Jos poliisit pysäyttävät matkalla, niin sitten se ei vaan onnistunut.

Tiedän sen, että joissakin valtioissa saa formulan kilpiin. Suomessa noita en ole katuliikenteessä nähnyt toistaiseksi.

Jukka
Elikkä siis KÄY, saahan ruottin serkku tulla käymään suomessakin? Kai?

Muuten mikä siellä 'rollossa niin vituttaa?

No hyvä, Rollon matkailu kun vareksia avartaa. Onhan se karu paikka mutta sieltä saa hyvät eväät etelässä oleiluun. aattele jos jostain helsingistä vain sivistystä saisi, jäisi moni juttu näkemättä. toiset kutsuu sitä Aukoksi.

Kai.

Tämä homma saa mun puolestani olla nyt tässä.

Mikäli legendi saapuu alastarolle, niin huokaisen helpotuksesta ettei tartte itteään keikutella balleriinoissa ympäri varikkoa.

Mikäli Jukassa ei ole miestä ottaa vastaan legendin haastetta vaikka netissä paljon uhoaakin, niin sopii mulle.
Eipähän meikäläisen sitten tartte kuljeskella hameessa ympäriinsä.

Jukalle noihin irkki-linkkeihin vastaan, että en ole siellä ennenkään pyörinyt enkä pyöri nyttenkään.
Toki mopopoikien joukosta on helppo ottaa itelleen ylimääräinen buusti itseluottamukseen ku itellä on ärykkönen ja muilla derbin mopedi.
Tällä ekstra buustilla sitten esitetään jumalaa toisilla, todellisten ihmisten foorumeilla.

Kiitos urheiluvinkistä. Voipi olla että koitan sitäkin jossain vaiheessa
Minä taas pyytäisin Sinulta yksinkertaista KYLLÄ tai EI vastausta legendin haasteeseen.

Lakitekstiä paljon lukeneena luulisin Sinun pystyvän vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen kyllä tai ei. Vai pitääkö leikkivaratuomaireille esittää kysymys korkeamman virkamiehen toimesta ja valaehtoisena mikäli vastausta todella halutaan?

Taitaa pitää vanha sanota jälleen kerran paikkansa erittäin hyvin: vi**uiluun ei kovin kummoista miestä tarvita.

Koita nyt Jukka vastata Sinulle esitettyyn kysymykseen(haasteeseen) kerrankin suoraan, äläkä jauha pas**a!

Tämä homma saa mun puolestani olla nyt tässä.

Mikäli legendi saapuu alastarolle, niin huokaisen helpotuksesta ettei tartte itteään keikutella balleriinoissa ympäri varikkoa.

Mikäli Jukassa ei ole miestä ottaa vastaan legendin haastetta vaikka netissä paljon uhoaakin, niin sopii mulle.
Eipähän meikäläisen sitten tartte kuljeskella hameessa ympäriinsä.

Jukalle noihin irkki-linkkeihin vastaan, että en ole siellä ennenkään pyörinyt enkä pyöri nyttenkään.
Toki mopopoikien joukosta on helppo ottaa itelleen ylimääräinen buusti itseluottamukseen ku itellä on ärykkönen ja muilla derbin mopedi.
Tällä ekstra buustilla sitten esitetään jumalaa toisilla, todellisten ihmisten foorumeilla.

Kiitos urheiluvinkistä. Voipi olla että koitan sitäkin jossain vaiheessa
Minä taas pyytäisin Sinulta yksinkertaista KYLLÄ tai EI vastausta legendin haasteeseen.

Lakitekstiä paljon lukeneena luulisin Sinun pystyvän vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen kyllä tai ei. Vai pitääkö leikkivaratuomaireille esittää kysymys korkeamman virkamiehen toimesta ja valaehtoisena mikäli vastausta todella halutaan?

Taitaa pitää vanha sanota jälleen kerran paikkansa erittäin hyvin: vi**uiluun ei kovin kummoista miestä tarvita.

Koita nyt Jukka vastata Sinulle esitettyyn kysymykseen(haasteeseen) kerrankin suoraan, äläkä jauha pas**a!
No, jos teetkin legendit. Ei tästä oikein voi pysyä poissa.

Äkkiseltään kun katselin ja mitä nyt muutamia kymmeniä noista linkkini motoristeista tunnen, niin aika harvalla taitaa olla Derbejä, muutaman lapsella saattaa olla.

Minulla ei ole tarve todistaa mitään osallistumalla erilaisten nettihuutelijoiden erilaisiin koitoksiin. Kohta saisin olla istumassa kusiaispesässä kilpaa tai kokeilemassa kumpi on kovempi ja asuu Jakomäessä kauemmin jne. Taidan edelleenkin keskittyä kilpailemaan moottoripyörällä muita motoristeja vastaan meidän omassa luokassamme ja joskus tarvittaessa ottaa leikkimielisen koitoksen autoa vastaan jos sellainen sopiva superauto paikalle tulee.

Mutta pidätän itselläni oikeuden muuttaa mielipidettäni. Eli jos tulet hameessa paikalle ja Legendillä on 40 kilon lisäpainot käsissä ja toinen jalka sidottu pylvääseen kiinni ja minulla on MM-tallin tuki takana, niin sitten vastaan ehdoton ehkä.

Tämän keskustelun viihdyttävyysarvo on taas laskenut, joten taidanpa mennä hetkeksi ajelemaan Rytköselläni vaikka pippelin venytystähän se on ja olemattoman egon buustaamista. Vääntäkäähän jotain piristävää välillä.

Jukka

Minulla ei ole tarve todistaa mitään osallistumalla erilaisten nettihuutelijoiden erilaisiin koitoksiin. Kohta saisin olla istumassa kusiaispesässä kilpaa tai kokeilemassa kumpi on kovempi ja asuu Jakomäessä kauemmin jne. Taidan edelleenkin keskittyä kilpailemaan moottoripyörällä muita motoristeja vastaan meidän omassa luokassamme ja joskus tarvittaessa ottaa leikkimielisen koitoksen autoa vastaan jos sellainen sopiva superauto paikalle tulee.
Taidat kyllä itsekin olla nettihuutoilijoiden parasta a-ryhmää. Toisaalta saat kyllä oikeaankin elämään jotain aikaseksi, mutta siinä välissä ehdit kyllä huudella netissä yhtä sun toista perätöntä.

Niin miten se on sen anteeksipyynnön laita? Pyydätkö anteeksi perätöntä minusta levittämääsi juttua, koska epähuomiossa et ymmärtänyt asiaa ihan oikein vai tunnustatko olevasi yksi netin idiootti lisää, jota ei kiinnosta sattuuko kirjoittamansa jutut pitämään paikkaansa vai ei.

Asia ei ole ollenkaan vakava ja aika vähäpätöinen, mutta periaatteellinen.

Taidat kyllä itsekin olla nettihuutoilijoiden parasta a-ryhmää. Toisaalta saat kyllä oikeaankin elämään jotain aikaseksi, mutta siinä välissä ehdit kyllä huudella netissä yhtä sun toista perätöntä.

Niin miten se on sen anteeksipyynnön laita? Pyydätkö anteeksi perätöntä minusta levittämääsi juttua, koska epähuomiossa et ymmärtänyt asiaa ihan oikein vai tunnustatko olevasi yksi netin idiootti lisää, jota ei kiinnosta sattuuko kirjoittamansa jutut pitämään paikkaansa vai ei.

Omassa käyttämässäni tekstissä määrittelisin nettihuutelijan henkilöksi, joka pyrkii kätkemään henkilöllisyytensä eikä omaa näyttöjä. Sinä täytät aika hyvin tuon määritelmän kun näyttöjä sukupuolestakaan ei ole vielä ilmaantunut.

Kerrotko keneltä minun pitää pyytää anteeksi? Minun nimeni lienee selvillä, täällä on Legend alias Jorma alias jääköön sukunimi ja kuva vielä tuomatta julki kertonut sukunimenikin ja topicin alusta sen nokkelampi löytää itsekin.

Kerropa siis kuka olet ja mitä minun pitäisi pyytää anteeksi? Sitä, että olen epäillyt ettet ole koskaan ajanut ratapyörällä, R1:llä, kilpapyörällä tai moottoripyörällä ylipäätään? Laitapa siis kortit pöytään ja vaikka kasvokuvasi seuraavan vastauksen liitteeksi. Anteeksipyynnön kun valitettavasti voi kohdistaa vain ihmiseen, ei virtuaaliolentoon tai henkilön multipersoonaan nro kuusi
smile_org.gif

Jukka

Omassa käyttämässäni tekstissä määrittelisin nettihuutelijan henkilöksi, joka pyrkii kätkemään henkilöllisyytensä eikä omaa näyttöjä. Sinä täytät aika hyvin tuon määritelmän kun näyttöjä sukupuolestakaan ei ole vielä ilmaantunut.

Kerrotko keneltä minun pitää pyytää anteeksi? Minun nimeni lienee selvillä, täällä on Legend alias Jorma alias jääköön sukunimi ja kuva vielä tuomatta julki kertonut sukunimenikin ja topicin alusta sen nokkelampi löytää itsekin.

Kerropa siis kuka olet ja mitä minun pitäisi pyytää anteeksi? Sitä, että olen epäillyt ettet ole koskaan ajanut ratapyörällä, R1:llä, kilpapyörällä tai moottoripyörällä ylipäätään? Laitapa siis kortit pöytään ja vaikka kasvokuvasi seuraavan vastauksen liitteeksi. Anteeksipyynnön kun valitettavasti voi kohdistaa vain ihmiseen, ei virtuaaliolentoon tai henkilön multipersoonaan nro kuusi
smile_org.gif

Jukka
Tuskinpa. Bensalla kiinnostuksen kohteneina on semantiikka. Bensa on kiinnostunut osallistumaan keskusteluun joka liittyy moottoripyöriin ja moottoriratoihin vaikkei ilmeisestikään ole kokemusta niistä ja niistä kirjoitteleminen on pippelin venyttämistä. Larppaaminen (sellainen juttu missä aikuiset miehet leikkivät roolileikkejä ja heiluttelevat vaahtomuovimiekkoja ym. hassua) on enempi lähellä sydäntä. Siinä ei pippeli kasva, ainoastaan sivullisten myötähäpeän määrä.
Sinulla on siis tapana valehdella kovastikin muiden tekemisistä? Näyttäisi vähän olevan. Arvostaisin kyllä kovasti jos voisit lopettaa sen ainakin minun kohdallani. En ole missään vaiheessa sanonut olevani kiinnostanut tuosta aiheesta josta väität minun olevan kiinnostunut. Olet kyllä varsinainen sankari! Ala-arvoisinta touhua ikinä väittää toisten tekevän jotain, josta sinulla ei ole mitään tietoa.

Jos taas tietämättömyyttäsi höpiset omiasi tässäkin asiassa, kuten kaikessa muussakin, niin yksinkertainen anteeksipyyntö riittää kuittamaan tämän perätömän väitteen. Kuitenkaan asioilla, joita ei ymmärrä, ei kannata lähteä leikkimään.

Tuosta kaiketi on kyse. Eli olet syyttänyt häntä jostain niin rikollisesta kuin kiinnostuksesta semantiikkaan. Ehkä se kuullostaa vähän samalta kuin nekrofilia tai joku muu vastaava ja siksi Bensa haluaa puhdistaa maineensa.

smile_org.gif

Jukka
Ei anteeksipyyntö kyllä minun nimeä tarvitse. Yhteyden saat täällä foorumilla tai yksitisviestillä. Nimi ja anteeksipyyntö eivät ole mitenkään riippuvaisia toisistaan.

Selitän lyhyesti, koska se ei kerta aikasemmista sinulle osoitetuista posteista siis mennyt perille.

Tuskinpa. Bensalla kiinnostuksen kohteneina on semantiikka. Bensa on kiinnostunut osallistumaan keskusteluun joka liittyy moottoripyöriin ja moottoriratoihin vaikkei ilmeisestikään ole kokemusta niistä ja niistä kirjoitteleminen on pippelin venyttämistä. Larppaaminen (sellainen juttu missä aikuiset miehet leikkivät roolileikkejä ja heiluttelevat vaahtomuovimiekkoja ym. hassua) on enempi lähellä sydäntä. Siinä ei pippeli kasva, ainoastaan sivullisten myötähäpeän määrä.

Tuossa vastauksessasi nimimerkki ukolle väität olen minun olevan kiinnostunut larppaamisesta. Tämä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Olen kertonut tällä foorumilla olevani kiinnostunut roolipelaamisesta, joka on ihan eri asia. Tämä asia sitäpaitsi ei edes liittnyt mitenkään keskusteluihin, joita täällä olemme käyneet

Jos erehdyit tietämättömyyttäsi luulemaan niitä samoiksi asioiksi, niin asian voi korjata yksikertaisesti anteeksipyynnöllä.

Jos taas olet niin idiootti että tahallasi levittelet perättömiä juttuja toisista, niin sille en voi mitään. Mutta se taas kertoo henkilöstä jotain.

Toistan. Asia ei ole vakava ja varsin vähäpätöinen, mutta periaatteellinen.

Tuossa vastauksessasi nimimerkki ukolle väität olen minun olevan kiinnostunut larppaamisesta. Tämä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Olen kertonut tällä foorumilla olevani kiinnostunut roolipelaamisesta, joka on ihan eri asia. Tämä asia sitäpaitsi ei edes liittnyt mitenkään keskusteluihin, joita täällä olemme käyneet

Jos erehdyit tietämättömyyttäsi luulemaan niitä samoiksi asioiksi, niin asian voi korjata yksikertaisesti anteeksipyynnöllä.

Jos taas olet niin idiootti että tahallasi levittelet perättömiä juttuja toisista, niin sille en voi mitään. Mutta se taas kertoo henkilöstä jotain.

Saisinko hiukan tarkennusta? Käsittääkseni tässä puhuvat roolipelaamisesta:
http://www.youtube.com/watch?v=4wqrKuS1zMA

Mitäs se larppaaminen on? Onko se jotain täysin erilaista?

Muistan itse pelanneeni kumpaakin..? Dungeons & Dragons oli kova sana joskus kaverin varastossa 80-luvun alussa. Samoin kuin miekka ja viitta metsässä. Enää ne eivät tosin iske ihan samaan malliin kuin aikaisemmin, hauskempi katsella vain noita videoita.

Jotenkin muuten tuossa D&D:ssä on kovasti samaa kuin tässäkin topikissa:

sanoi:
D&D:n pelaajat luovat itselleen kuvitteellisen pelihahmon, joka yhdessä muiden pelaajien pelihahmojen kanssa osallistuu kuvitteellisiin seikkailuihin fantasiamaailmoissa. Pelihahmot kohtaavat kuvitteellisia olentoja ja paikkoja ja suorittavat tehtäviä keräten esineitä ja kokemuspisteitä, jotka auttavat hahmoja kehittymään taitavammiksi seikkailijoiksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dungeons_&_Dragons

(bensa Marras. 16 2008 @ 20:31) sanoi:
Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Marras. 13 2008,17:21)

Alkaa olemaan jo anteeksiantamatonta ku laitetaan virtuaali lohikäärmeitä pleikkariohjaimella ohjastavat ritarit samaan kastiin, kuin metsässä haltijoita vaanivat larppaajat.
Eiväthän kovat jätkät metsässä päättömänä heilu kuin korkeintaan mopolla sinne täysiä karauttaneena... Häpeällistä muuta edes väittää. Itse en enää hyväksyisi julkistakaan anteeksipyyntöä tuossa vaiheessa.  
mad.gif

Jotenkin muuten tuossa D&D:ssä on kovasti samaa kuin tässäkin topikissa:

sanoi:
D&D:n pelaajat luovat itselleen kuvitteellisen pelihahmon, joka yhdessä muiden pelaajien pelihahmojen kanssa osallistuu kuvitteellisiin seikkailuihin fantasiamaailmoissa. Pelihahmot kohtaavat kuvitteellisia olentoja ja paikkoja ja suorittavat tehtäviä keräten esineitä ja kokemuspisteitä, jotka auttavat hahmoja kehittymään taitavammiksi seikkailijoiksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dungeons_&_Dragons
...osuipa kuvaus kohilleen...
tounge.gif

Aina ajoittain tulee tilanteita, joissa ei oikein tiedä mitä pitäisi vastata. Eräässä vakuutusyhtiössä aikoinani vastasin kyseisen firman saamista palautteista otona erään toisen prosessin hoitamisen kanssa. Sanotaanko, että oli aika värikästä. Sain mm. viidelle kopiopaperille n. 2,5 cm korkeilla tikkukirjaimille kirjoitetun ehdotelman jossa yhtiötämme neuvottiin erilaisissa asioissa. Mm. sellainen, että yhtiö X lahjoittaisi Finnairille porontaljoja joihin asiakkaat voisivat lennoilla kääriytyä ja tästä ideasta henkilö halusi patentin ja 20 % osuuden tuotosta. No, vakuutusyhtiöt eivät myönnä patentteja ja tuon tuoton laskentakin vähän haasteellinen siinä yhteydessä. En selvittänyt oliko henkilö a) teekkari b) joku joka oli taas päässyt livistämään hoitohenkilökunnan valppauden pettäessä. Vastasin vakiokaavalla, joka siis suomeksi tarkoittaa meitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Vakiokaava meni: "Kiitoksia antamastanne arvokkaasta palautteesta. Tulemme hyödyntämään saamaamme palautetta toimintamme kehittämiseen. Ystävällisin terveisin yhtiö X, kehittämispäällikkö N.N."

Nyt olen vastaavan tilanteen edessä. Ohessa siis vastaukseni, toivottavasti se tyydyttää Teitä.

Kiitoksia antamastanne rakentavasta palautteesta. Olen syvästi pahoillani Teihin kohdistuneesta perättömästä epäilystä. Toivottavasti julkinen anteeksipyyntöni vähentää Teidän tarvettanne a) jatkaa trollailua b) lähestyä erilaisia viranomaisia.

Trollailuun ja anonyyminä itsensä viihdyttämiseen sopiva uusi? paikka voisi olla Teille: http://forum.hevostalli.net/list.php?f=1

Mikäli kyse ei ollut trollailusta, suosittelisin lähestymään toista yhdistystä, tämä yhdistys ja sen orgaanit hoitavat vain moottoripyöräilyyn ja sen oheistoimintoihin liittyviä asioita. Sopiva yhdistys lähestymisiänne varten voisi siis olla: http://www.mtkl.fi/

Hyvää Joulun odotusta. Joulupukille ja tontuille terveisiä ja mikäli niitä nurkissa ja pihapuissa pyörii juttuseurana näin marraskuisina iltoina, terkut voi lähettää jo nyt.

Ystävällisin terveisin

Jukka-Setä

Tuossa vastauksessasi nimimerkki ukolle väität olen minun olevan kiinnostunut larppaamisesta. Tämä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Olen kertonut tällä foorumilla olevani kiinnostunut roolipelaamisesta, joka on ihan eri asia.
Kannattaisi varmaan perehtyä vähän syvemmin omaan harrastukseensa, että ei tule noin pahoja termistömunauksia.

Larp.fi sivuilla sanotaan näin:
Mitä larppaaminen on?
Jos metsässä käyskennellessäsi tai vaikkapa Suomenlinnassa poiketessasi kuvittelet näkeväsi keskiaikaiseen haarniskaan pukeutuneen ritarin tai vaikkapa vienosti kihertelevän keijun, ei ole syytä hakeutua hoitoon. Olet todennäköisesti törmännyt live-roolipelaajiin.

Larppaaminen on siis roolipelaamista.

Muista ottaa pillerisi.

Kannattaisi varmaan perehtyä vähän syvemmin omaan harrastukseensa, että ei tule noin pahoja termistömunauksia.

Larp.fi sivuilla sanotaan näin:
Mitä larppaaminen on?
Jos metsässä käyskennellessäsi tai vaikkapa Suomenlinnassa poiketessasi kuvittelet näkeväsi keskiaikaiseen haarniskaan pukeutuneen ritarin tai vaikkapa vienosti kihertelevän keijun, ei ole syytä hakeutua hoitoon. Olet todennäköisesti törmännyt live-roolipelaajiin.

Larppaaminen on siis roolipelaamista.

Muista ottaa pillerisi.
Paitsi jos kerron pelanneeni roolipelejä, se ei suoraan tarkoita että pelaan live-roolipelejä, eikä siitä mitenkään voi sellaista johtopäätöstä vetää. Tälläkin kertaa tälläinen johtopäätös oli virheellinen. Ja virheellisen informaation levittämsiestähän tässä oli nyt kyse.

Pillerit kyllä taisi jäädä syömättä jollain muulla.

Aina ajoittain tulee tilanteita, joissa ei oikein tiedä mitä pitäisi vastata. Eräässä vakuutusyhtiössä aikoinani vastasin kyseisen firman saamista palautteista otona erään toisen prosessin hoitamisen kanssa. Sanotaanko, että oli aika värikästä. Sain mm. viidelle kopiopaperille n. 2,5 cm korkeilla tikkukirjaimille kirjoitetun ehdotelman jossa yhtiötämme neuvottiin erilaisissa asioissa. Mm. sellainen, että yhtiö X lahjoittaisi Finnairille porontaljoja joihin asiakkaat voisivat lennoilla kääriytyä ja tästä ideasta henkilö halusi patentin ja 20 % osuuden tuotosta. No, vakuutusyhtiöt eivät myönnä patentteja ja tuon tuoton laskentakin vähän haasteellinen siinä yhteydessä. En selvittänyt oliko henkilö a) teekkari b) joku joka oli taas päässyt livistämään hoitohenkilökunnan valppauden pettäessä. Vastasin vakiokaavalla, joka siis suomeksi tarkoittaa meitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Vakiokaava meni: "Kiitoksia antamastanne arvokkaasta palautteesta. Tulemme hyödyntämään saamaamme palautetta toimintamme kehittämiseen. Ystävällisin terveisin yhtiö X, kehittämispäällikkö N.N."

Nyt olen vastaavan tilanteen edessä. Ohessa siis vastaukseni, toivottavasti se tyydyttää Teitä.

Kiitoksia antamastanne rakentavasta palautteesta. Olen syvästi pahoillani Teihin kohdistuneesta perättömästä epäilystä. Toivottavasti julkinen anteeksipyyntöni vähentää Teidän tarvettanne a) jatkaa trollailua b) lähestyä erilaisia viranomaisia.

Trollailuun ja anonyyminä itsensä viihdyttämiseen sopiva uusi? paikka voisi olla Teille: http://forum.hevostalli.net/list.php?f=1

Mikäli kyse ei ollut trollailusta, suosittelisin lähestymään toista yhdistystä, tämä yhdistys ja sen orgaanit hoitavat vain moottoripyöräilyyn ja sen oheistoimintoihin liittyviä asioita. Sopiva yhdistys lähestymisiänne varten voisi siis olla: http://www.mtkl.fi/

Hyvää Joulun odotusta. Joulupukille ja tontuille terveisiä ja mikäli niitä nurkissa ja pihapuissa pyörii juttuseurana näin marraskuisina iltoina, terkut voi lähettää jo nyt.

Ystävällisin terveisin

Jukka-Setä
No vastaushan ei kyllä tällä kertaa yllätä mitenkään. Koko ketjun kulun ajalta on käynyt yhä selvemmäksi, että tosiaan kuulut tähän netin vähemmän arvostettuun paskanjauhaja-kategoriaan. Hakkaat päätäsi näppäimistöön ja katsot mitä kaikkea paskaa saat aikaiseksi. Jutuista 90% on joko muille vittuilua, sinun itsesi kehumista tai perättömien juttujen levittämistä.

Tässäkin tapauksessa todistit taas sen, että niitä kuuluisia munia sinulla ei ole ollut koskaan olemassakaan.

Voisit noudattaa hyvinkin noita omia suosituksiasi!

Back