• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Etsintäkuulutus (auto vs pyörä)

Rollossa ihan varta vasten järjestetään vittuilun SM-kisat. En ole vielä osallistunut vaikka vitutusta riittäisi aina kun sinne eksyy.
Ihan vinkkinä sinulle ja muillekin osallistumista harkitseville, että noissa kisoissa vaaditaan hyvä yleissivitys ja muutenkin nopea ajattelukyky. Liian monta kertaa lapsena päälleen pudottetut ja 15-vuotiaan tasolle jämähtäneet henkilöt eivät menesty.

Ei, minulla ei ole mitään muuta annettavaa tämän threadin alkuperäiseen tarkoitukseen kuin kysymys: Jos Jorma on Legendin oikea etunimi niin riittääkö siitä tosiaan vittuiltavaa koko päiväksi.
No paljonhan tuo yksi heppu kirjoittaa, mutta koska yleissivistyksen taso näyttää olevan korkeintaan keskinkertainen ja muutenkin vittuilu yläasteikäisen tasoa, kuten tuo etunimistä vittuilu, niin ei se ole edes kovin viihdyttävää. Samalla kyseinen henkilö tulee tunkeneeksi perättömiä sanomisia ja tekemisiä toisten nimiin ja kun niistä yrittää kysellä, niin ei sitten ole kuitenkaan sitä miestä vastaamaan.

No sellaista se tahtoo olla kun ruumis on kasvanut, mutta pää on jäänyt jälkeen kymmeniä vuosia.
Taisit nyt kyllä ihan vapaaehtoisesti myöntää olevasi Bensa a.k.a The Legend. No ei siinä mitään, tämä oli kyllä tiedossakin.

Tätä Jukan "Pienet koirat räksyttävät lujemmin" toteamusta odoteltiin myöskin jo jokin aikaa sitten mutta tulihan se sieltä tässä näppäimistöjen taistosssa.

THE FINAL EDIT: Näkemiin

Minä taas lupaudun lainaamaan Jukalle hanskoja jos hän ottaa haasteen vastaan.
Kiitos ei, minulla on ihan omat hanskat, useitakin pareja. Joutavat roikkumaan tuossa naulassa pölyä keräämässä siinä missä nuo laskettelusukset ja pidempipiippuiset pyssytkin. Joskus oli aika jolloin noita harrastettiin ja kilpailtiin, nyt riittää tuo salilla käynti, maastopyöräily ja moottoripyöräily. Kahdessa ensin mainitussa en kilpaile, enkä luultavasti tule koskaan kilpailemaan, joten penkkipunnerruskisoihinkaan turha haastaa.

Jormaa vastaan voin ajaa kilpaa jos tulee samaan kisaan ja samaan lähtöön. Jos jää B-lähtöön ja itse pääsen A-lähtöön, niin sitten siitäkään kisasta ei tule mitään ja samoin jos käy toisinpäin. En aio lähteä kiihdytyskisoihin, enkä B-supereihinkaan. Ymmärtääkseni tämä on keskustelufoorumin osio rata ja sen topic jossa haastetaan auto pyörää vastaan. Jos eksyn taekwondo -foorumille sepittämään miten sen ja sen lajin ex-harrastajana pärjään kwondossakin alan kilpailijoille mennen tullen ja referenssinä käytän vaikka sitä, että veljeni oli nakkarin nopein ja lautallakin olen soutanut ja irvailen muiden suorituksille, niin sitten ehkä saatan suostua haasteeseen ja menen ottamaan koipea päähän.

Ja jos Jorma nyt päättää sitten varikolla alkaa isommalti heilumaan, niin tuon alan harrastajista koostuva järjestysmiesporukka kyllä pitää yhdestä pojasta huolen, siitä palkkaa heille maksamme. Omia turpaan mättämis -kisoja voitte järjestää niin paljon kuin lystäätte. Saatan tulla katselemaan tai sitten en. Sarasvuo otti muuten Rantalaiselta myöhemmin abudabibabuna tunnetulta työkaveriltaan osumia tv-lähetyksessä. Simo oli kova. Simo ei sitten myöhemmin oikein elämässä pärjännyt, Jari vähän paremmin. Sinne vaan joukon jatkoksi katkokävelemään...

Myöhemmin tätä lukemaan saapuneille kertauksena, että auto vs pyörä -koitoksiin on jo alustavat vastukset löytyneet, niin kilpapyörälle kilpa-auto kuin katupyörälle superpyörä. Myös hupaisaa yleisöä on löytynyt
smile_org.gif

Jukka
Lainataanpa nyt pikkasen tota kaveria joka ei tosiaan ole trolli:

Tiedän olevani nopeampi, voimakkaampi ja parempi ja mitä sitä heille erikseen todistamaan. Jos haluavat kokeilla, on olemassa paikat joissa voi kokeilla laillisesti ja aina on niissä uhoajat joutuneet taipumaan, jotkut murtumaan.

Haluatko tulla illalla saunomaan, näkisit loputkin? Voi tosin olla, että läski tummuisi omasta ja muiden saunojien toimesta jos alkaisit jo koskettelemaan.

Nykypyörääni vastaan mieluiten se kovin katuauto Suomesta mahdollisimman osaavalla kuskilla niin vältytään jälkispekuloinneilta.

Oma osoitteeni on Rälssintie 16, Helsinki ja jopa googletettavissa pienellä vaivalla. Kuvanikin olit jaksanut linkittää tähän. Pistäisitkö siis omat vastaavat tähän, niin helpottaa sinne pihaan löytämistä ja kirjoittajan tunnistamista jos sattuu sellaiseen tulemaan tarve. Vai löytyykö tuosta (osoitteen ja kuvan laittamisesta) kieltäytymiseen myös joku hyvä syy, kuten vaikka radalle tulosta?

Oma kommentti väliin, eli ilmeisesti(??) kuva on poimittu irc galleriasta???
Onko joku muu mahdollisesti laittanut Jukan kuvia esille nimimerkillä heebor1?
Jos itse pistää kuvansa (pääasiallisesti ilman paitaa) esille sivustolle jossa pääasiallisesti käy 12-17 vuotiaita nuoria, niin mun puolestani tehkööt niin, mutta sitä ei pidä ihmetellä jos joku aikuinen pitää sitä hieman outona. Jos kuvat on lisännyt joku muu, niin kannattaa selvittää miksi joku näin on tehnyt.

Voidaan taas harjoitella ajoa ja lupaan olla ohittamatta jarruissa jos ohitteluun tulee tarve.

Mutta jos jollain keskustelupalstalla näkyy viesti jonka on joku kirjoittanut jota ei millään kestä, niin onko se pakko mennä lukemaan? Jos on, niin sitten kannattaa ehkä hakea ammattiapua.

Jos et saa kansallista motogp-pyörää itsellesi, niin voidaan sopia, että pyörä jolla ajan, tulee olemaan korkeintaan samaa tasoa kuin se millä sinä ajat, ellet sitten tule sillä Suomen nopeimmalla katuautolla.

Uhosi alkaa olemaan sillä tasolla, että olisikohan aika jo alkaa vähitellen vastaamaan huutoihisi?

Sovitaanko vaikka sellainen veto, että maksan kilpailulupasi + lisenssisi jos tulet minua ennen maaliin ja jos toisinpäin, niin isket sitten vastaavan summan euroja minulle kouraan. Pyörä kyllä järjestetään takuusummaa vastaan jos sinulla nyt sellaista ei satu olemaan juuri tällä hetkellä kun kylän nopein lossi vie kaiken säilytystilan.

Minä vastaan huutoihini ja haasteisiini, sinusta ei ole kuin nettiuhoihin ja höpöhöpö -tarinoihin losseilla ajeluista. Miehet vastaavat huutoihinsa ja sitten... no, tiedät itsekin mikä olet tai toivottavasti et ja voit elää omassa harhaisessa fantasiamaailmassasi jonka turvin voit nukahtaa hykerrellen illalla uneen. Siinä unimaailmassa sinä olet voittaja ja voittajan on helppo hymyillä. Kun sitten uni taas päättyy, reaalielämän märkä sukka iskee kohti pientä naamaa ja sitä tuskaa pitää helpottaa kertomalla satuja toisillekin toivoen, että löytyisi joku josta saisi vertaistukea.

En tiedä johtuuko geeniperimästäsi, ympäristöstä vai niistä aineista joista et ole vielä luopunut, mutta joku on mennyt pieleen tai niiden summa.

Mitenkä tuon Paavon haaste? Olisiko sinusta siihen vastaamaan? Ottaisit vaikka tavoitteeksesi kierroksella ohittamisen joka toinen kierros? Muutoinhan tuollaiselle moniosaajalle voitto olisi aivan liian helppoa.

"edit: tämän topicin alotusteksti kun on voimassa vielä pitkälle 2009 vuojen puolelle, niin ei ees sen takia kannata takoa tätä tässä tilanthessa tämän enempää? Ehtii kaikki vielä hyvin virittelemhän vehkeitä, mutta ennenkaikkia jäähytellä vähän ylikuumenemisvaarassa olevia pyttyjhän..."

Ennen kuin jäähyjä jaetaan, niin kerrotko mitä annettavaa sinulla olisi tähän topicciin tai reaalimaailmassa tapahtuvaan koitokseen jota varten tämän viestiketjun tänne laitoin?

En ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut, että sinulla olisi ollut yhtään mitään aiheeseen liittyvää kerrottavaa?

Edellä oli muutamia "parhaita" paloja topicin 5 ensimmäisen sivun osalta käyttäjältä mp tukiry tai heebor1.

Itse huomasin tekstin joukosta kohdan, jossa joku uhosi vastaavansa omiin haasteisiin.
Tarkoittiko tämäkin nyt taas että vastaat haasteisiin, joissa itse saat määrätä säännöt???
Kovin tuntui kuitenkin kiinnostavan Legendin vastaus ystäväsi Paavon haasteeseen.

Uskon, että en ole ainoa joka odottaa innolla Sinun kunnollista vastaustasi Legendin äijämatsi haasteeseen!
Kerro meille Jukka, että uskallatko vittuilla vieläkin muuten kuin ruudun takaa (kuten gladiaattoreissa aikoinaan teit todella suurille vastustajille) ja ottaa tuntemattomankokoisen legendin haasteen vastaan??

P.S. monet veikkaavat että legenda ei paikalle saavu vaikka hän itse Jukalle heitti haasteen tuohon "miesten" matsiin.
Jos legend on vähääkään mies, niin hän hoitaa hommansa ja saapuu paikalle. Tähän olettamukseen perustan tämän kirjoitukseni.
JOS olen väärässä, niin lupaan kulkea ko. tapahtumassa koko viikonlopun (legendin tulemattajättämisen varmistuttua) vaaleanpunainen balleriinahame päällä!

On muuten legendi sellanen tilanne, että jos et paikalle ilmesty ja joudun hame päällä kulkemaan koko viikonlopun, niin voit seuraavaksi suoraan kurvata meikäläisen pihalle, nimittäin tuon nöyryytyksen jälkeen jos peileissä tai vilkuissa on jotain häikkää, on syyllinen melko suurella varmuudella meikäläinen.
smile_org.gif

Minä taas lupaudun lainaamaan Jukalle hanskoja jos hän ottaa haasteen vastaan.
Kiitos ei, minulla on ihan omat hanskat, useitakin pareja. Joutavat roikkumaan tuossa naulassa pölyä keräämässä siinä missä nuo laskettelusukset ja pidempipiippuiset pyssytkin. Joskus oli aika jolloin noita harrastettiin ja kilpailtiin, nyt riittää tuo salilla käynti, maastopyöräily ja moottoripyöräily. Kahdessa ensin mainitussa en kilpaile, enkä luultavasti tule koskaan kilpailemaan, joten penkkipunnerruskisoihinkaan turha haastaa.

Jormaa vastaan voin ajaa kilpaa jos tulee samaan kisaan ja samaan lähtöön. Jos jää B-lähtöön ja itse pääsen A-lähtöön, niin sitten siitäkään kisasta ei tule mitään ja samoin jos käy toisinpäin. En aio lähteä kiihdytyskisoihin, enkä B-supereihinkaan. Ymmärtääkseni tämä on keskustelufoorumin osio rata ja sen topic jossa haastetaan auto  pyörää vastaan. Jos eksyn taekwondo -foorumille sepittämään miten sen ja sen lajin ex-harrastajana pärjään kwondossakin alan kilpailijoille mennen tullen ja referenssinä käytän vaikka sitä, että veljeni oli nakkarin nopein ja lautallakin olen soutanut ja irvailen muiden suorituksille, niin sitten ehkä saatan suostua haasteeseen ja menen ottamaan koipea päähän.

Ja jos Jorma nyt päättää sitten varikolla alkaa isommalti heilumaan, niin tuon alan harrastajista koostuva järjestysmiesporukka kyllä pitää yhdestä pojasta huolen, siitä palkkaa heille maksamme. Omia turpaan mättämis -kisoja voitte järjestää niin paljon kuin lystäätte. Saatan tulla katselemaan tai sitten en. Sarasvuo otti muuten Rantalaiselta myöhemmin abudabibabuna tunnetulta työkaveriltaan osumia tv-lähetyksessä. Simo oli kova. Simo ei sitten myöhemmin oikein elämässä pärjännyt, Jari vähän paremmin. Sinne vaan joukon jatkoksi katkokävelemään...

Myöhemmin tätä lukemaan saapuneille kertauksena, että auto vs pyörä -koitoksiin on jo alustavat vastukset löytyneet, niin kilpapyörälle kilpa-auto kuin katupyörälle superpyörä. Myös hupaisaa yleisöä on löytynyt
smile_org.gif

Jukka
Lainataanpa nyt pikkasen tota kaveria joka ei tosiaan ole trolli:

Tiedän olevani nopeampi, voimakkaampi ja parempi ja mitä sitä heille erikseen todistamaan. Jos haluavat kokeilla, on olemassa paikat joissa voi kokeilla laillisesti ja aina on niissä uhoajat joutuneet taipumaan, jotkut murtumaan.

Haluatko tulla illalla saunomaan, näkisit loputkin? Voi tosin olla, että läski tummuisi omasta ja muiden saunojien toimesta jos alkaisit jo koskettelemaan.

Nykypyörääni vastaan mieluiten se kovin katuauto Suomesta mahdollisimman osaavalla kuskilla niin vältytään jälkispekuloinneilta.

Oma osoitteeni on Rälssintie 16, Helsinki ja jopa googletettavissa pienellä vaivalla. Kuvanikin olit jaksanut linkittää tähän. Pistäisitkö siis omat vastaavat tähän, niin helpottaa sinne pihaan löytämistä ja kirjoittajan tunnistamista jos sattuu sellaiseen tulemaan tarve. Vai löytyykö tuosta (osoitteen ja kuvan laittamisesta) kieltäytymiseen myös joku hyvä syy, kuten vaikka radalle tulosta?

Oma kommentti väliin, eli ilmeisesti(??) kuva on poimittu irc galleriasta???
Jos itse pistää kuvansa (pääasiallisesti ilman paitaa) esille sivustolle jossa pääasiallisesti käy 12-17 vuotiaita nuoria, niin mun puolestani tehkööt niin, mutta sitä ei pidä ihmetellä jos joku aikuinen pitää sitä hieman outona. Jos kuvat on lisännyt joku muu, niin kannattaa selvittää miksi joku näin on tehnyt.

Voidaan taas harjoitella ajoa ja lupaan olla ohittamatta jarruissa jos ohitteluun tulee tarve.

Mutta jos jollain keskustelupalstalla näkyy viesti jonka on joku kirjoittanut jota ei millään kestä, niin onko se pakko mennä lukemaan? Jos on, niin sitten kannattaa ehkä hakea ammattiapua.

Jos et saa kansallista motogp-pyörää itsellesi, niin voidaan sopia, että pyörä jolla ajan, tulee olemaan korkeintaan samaa tasoa kuin se millä sinä ajat, ellet sitten tule sillä Suomen nopeimmalla katuautolla.

Uhosi alkaa olemaan sillä tasolla, että olisikohan aika jo alkaa vähitellen vastaamaan huutoihisi?

Sovitaanko vaikka sellainen veto, että maksan kilpailulupasi + lisenssisi jos tulet minua ennen maaliin ja jos toisinpäin, niin isket sitten vastaavan summan euroja minulle kouraan. Pyörä kyllä järjestetään takuusummaa vastaan jos sinulla nyt sellaista ei satu olemaan juuri tällä hetkellä kun kylän nopein lossi vie kaiken säilytystilan.

Minä vastaan huutoihini ja haasteisiini, sinusta ei ole kuin nettiuhoihin ja höpöhöpö -tarinoihin losseilla ajeluista. Miehet vastaavat huutoihinsa ja sitten... no, tiedät itsekin mikä olet tai toivottavasti et ja voit elää omassa harhaisessa fantasiamaailmassasi jonka turvin voit nukahtaa  hykerrellen illalla uneen. Siinä unimaailmassa sinä olet voittaja ja voittajan on helppo hymyillä. Kun sitten uni taas päättyy, reaalielämän märkä sukka iskee kohti pientä naamaa ja sitä tuskaa pitää helpottaa kertomalla satuja toisillekin toivoen, että löytyisi joku josta saisi vertaistukea.

En tiedä johtuuko geeniperimästäsi, ympäristöstä vai niistä aineista joista et ole vielä luopunut, mutta joku on mennyt pieleen tai niiden summa.

Mitenkä tuon Paavon haaste? Olisiko sinusta siihen vastaamaan? Ottaisit vaikka tavoitteeksesi kierroksella ohittamisen joka toinen kierros? Muutoinhan tuollaiselle moniosaajalle voitto olisi aivan liian helppoa.

"edit: tämän topicin alotusteksti kun on voimassa vielä pitkälle 2009 vuojen puolelle, niin ei ees sen takia kannata takoa tätä tässä tilanthessa tämän enempää? Ehtii kaikki vielä hyvin virittelemhän vehkeitä, mutta ennenkaikkia jäähytellä vähän ylikuumenemisvaarassa olevia pyttyjhän..."

Ennen kuin jäähyjä jaetaan, niin kerrotko mitä annettavaa sinulla olisi tähän topicciin tai reaalimaailmassa tapahtuvaan koitokseen jota varten tämän viestiketjun tänne laitoin?

En ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut, että sinulla olisi ollut yhtään mitään aiheeseen liittyvää kerrottavaa?

Edellä oli muutamia "parhaita" paloja topicin 5 ensimmäisen sivun osalta käyttäjältä mp tukiry tai heebor1.

Itse huomasin tekstin joukosta kohdan, jossa joku uhosi vastaavansa omiin haasteisiin.
Tarkoittiko tämäkin nyt taas että vastaat haasteisiin, joissa itse saat määrätä säännöt???
Kovin tuntui kuitenkin kiinnostavan Legendin vastaus ystäväsi Paavon haasteeseen.

Uskon, että en ole ainoa joka odottaa innolla Sinun kunnollista vastaustasi Legendin äijämatsi haasteeseen!
Kerro meille Jukka, että uskallatko vittuilla vieläkin muuten kuin ruudun takaa (kuten gladiaattoreissa aikoinaan teit todella suurille vastustajille) ja ottaa tuntemattomankokoisen legendin haasteen vastaan??

P.S. monet veikkaavat että legenda ei paikalle saavu vaikka hän itse Jukalle heitti haasteen tuohon "miesten" matsiin.
Jos legend on vähääkään mies, niin hän hoitaa hommansa ja saapuu paikalle. Tähän olettamukseen perustan tämän kirjoitukseni.
JOS olen väärässä, niin lupaan kulkea ko. tapahtumassa koko viikonlopun (legendin tulemattajättämisen varmistuttua) vaaleanpunainen balleriinahame päällä!

On muuten legendi sellanen tilanne, että jos et paikalle ilmesty ja joudun hame päällä kulkemaan koko viikonlopun, niin voit seuraavaksi suoraan kurvata meikäläisen pihalle, nimittäin tuon nöyryytyksen jälkeen jos peileissä tai vilkuissa on jotain häikkää, on syyllinen melko suurella varmuudella meikäläinen.  
smile_org.gif
Saako apinatkin kirjoittaa tänne???

Olipa fiksu kommentti keski-iän ylittäneeltä mieheltä.
Lisää tälläisiä, niin hyvä tulee!!

En tiedä kumpaa tarkoitit tuolla apinalla eli mua vai Jukkaa jonka kirjoituksia tuossa postauksessa oli noin 90%.

Oleppa Paavo tarkkana ettei Jukka vaan luule että häntä mollaat. Jukan musta lista on pitkä ja sille joutuvat saavat sanaista ruoskaa yli 300 merkin minuuttinopeudella!
biggrin.gif

(jussa79 14 2008 @ 23:39) sanoi:
Turpaan vaan ja vilkut paskas niinq ja zilleen...  
pftroest.gif

Kokeilkaa vaikka tekkeniä. Juurikin hyvä kovaakin kovemmille virtuaalipainijoille. Sitten vielä forzaa kehiin niin tietää kuka on nopein kuski.

Ps. Jätkät on kovempia ku Klaus Flaming.
Pss. Onko R1 ratapyörä? Tietääkö kukaan?

(jussa79 14 2008 @ 23:39) sanoi:
Turpaan vaan ja vilkut paskas niinq ja zilleen...
pftroest.gif

Kokeilkaa vaikka tekkeniä. Juurikin hyvä kovaakin kovemmille virtuaalipainijoille. Sitten vielä forzaa kehiin niin tietää kuka on nopein kuski.

Ps. Jätkät on kovempia ku Klaus Flaming.
Pss. Onko R1 ratapyörä? Tietääkö kukaan?
Kuten varmaan kirjoituksestani huomasit niin jutun perässä oli tollanen mukava hymynaama.

Pikkupoikana tuli joskus kaverien hiekkakakut rikottua ja joskus jopa syötyä, mutta aikuisille ihmisille toisten vehkeitten hajottaminen saati syöminen ei oikein sovi.

Toivottavaa kuitenkin olisi että Legendi paikalle saapuu, nimittäin meikäläinen tollasissa hepeneissä ei välttämättä ole normaaleille ihmisille sopivaa katseltavaa.
100 kiloa pelkkää seksiä pienessä balleriinapuvussa aiheuttaa varmasti traumoja herkkähermoisille!
smile_org.gif

Itse en ala hymynaamoja viljelemään, sillä nyt on kyseessä vakava asia, jota ei voi leikiksi pistää. Siinä voi mennä jopa yöunet jos virtuaaliturpaanveto alkaa vaanimaan nurkan takana. Yhtälailla voi minunkin unet mennä jos tuo mun susuki ei olekkaan ratapyörä mutta R1 on. Nämä ovat kuitenkin vakavasti otettavia asioita, joten toivoisin sinultakin että lopettaisit hymyilyn ja rupeaisit ottamaan nämä asiat vakavasti. Nyt ei olla kikkeleitä venyttämässä, vaikka balleriina puku saattaisi moiseen koitokseen osaa kavereista houkutellakin.

Turha tuota Jukkaa on turpaanvedolla uhkailla, kaveri kun on sellainen kuivan kesän orava! Vähän kuin lapselta tikkaria veisi. Kyllä. Ja mitä tulee noihin varikkoalueiden siivoamisiin, niin epäilen että koskaan siellä on käsirysyä tullut, sen verran saman henkistä tuntuu porukka olevan. Huutelijoita löytyy vain täältä netistä. Jos Legenda yllätyksiä halajat, niin voin lupautua antamaan pusun poskellesi. Siis sellaisen naisten halajaman... Epäilemättä siinä unohtuu pitkät päivät lossin puikoissakin, kun 117 kiloa ja kaksi metriä hiipivää velttoutta antaa kunnon halin.

Keskustelu muuten on kovin kiinnostavaa. Ainakin viihdearvoa on enemmän kuin mp vs. auto topicilla yleensä.

Edit: Kattelkaa vaikka tuota paremman puutteessa! My Webpage

Kyllä tämä on surkeaa... Poistakaa koko vitun ketju ennenkuin joku saa selkäänsä tai ampuu itsensä.

Kyllä tämä on surkeaa... Poistakaa koko vitun ketju ennenkuin joku saa selkäänsä tai ampuu itsensä.
Sitä tämä on,mutta ei tämän tuloksena tapahdu yhtään mitään....peruuttamatonta  
biggrin.gif

Nykypäivän aikuiset ovat saaneet kanavan mihin heidän nuoruudessa ja kapinnallisuudessa ollut mahdollisuutta  
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
ja tässä on lopputulos.

Uhoa,vittuilua,väheksyntää,aliarviointia,kaikentietämystä,nopeutta,vaaraa,uhmaa ja kaikkea muutakin,mitä Jukka ja kumppanit eivät päässeet(saaneet mahdollisuutta) purkamaan lapsuudessa,vaikka esiintymisen halu oli suuri.
Ja kun sitä etsikkoaikaa ja muiden kunnioitusta sai,niin sitä haluaa lisää,lisää ja lisää.....

Nyt on koulut käyty ja kirjat luettu,joten kehiin takasin,nöyryyttään "entisiä" kiusaajia..

Mistä vitun muusta tässä on kyse?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
??

Ei ainakaan moottoriradalla tapahtuvasta viihdyttävästä leikkimielisestä kilpailusta  
wink.gif

ilmeisesti(??) kuva on poimittu irc galleriasta???
Väärässä olet.
http://irc-galleria.net/dob.php

Sitä tämä on,mutta ei tämän tuloksena tapahdu yhtään mitään....peruuttamatonta  
biggrin.gif

Nykypäivän aikuiset ovat saaneet kanavan mihin heidän nuoruudessa ja kapinnallisuudessa ollut mahdollisuutta  
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
ja tässä on lopputulos.

Uhoa,vittuilua,väheksyntää,aliarviointia,kaikentietämystä,nopeutta,vaaraa,uhmaa ja kaikkea muutakin,mitä Jukka ja kumppanit eivät päässeet(saaneet mahdollisuutta) purkamaan lapsuudessa,vaikka esiintymisen halu oli suuri.
Ja kun sitä etsikkoaikaa ja muiden kunnioitusta sai,niin sitä haluaa lisää,lisää ja lisää.....

Nyt on koulut käyty ja kirjat luettu,joten kehiin takasin,nöyryyttään "entisiä" kiusaajia..

Mistä vitun muusta tässä on kyse?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
??

Ei ainakaan moottoriradalla tapahtuvasta viihdyttävästä leikkimielisestä kilpailusta  
wink.gif
Itse olen myös tullut tähän johtopäätöseen.

Monet kerrat täällä on mainittuu sanat: koulukiusaus, itsepuollustuslajit, koulutus, tulot, punttisali, kirjat mitä luetaan/tullaan lukemaan, kirjoitustaito, 1835 ja jne... En ymmärrä mitä vitun merkitystä näillä on EHKÄ ensikesänä tulevan leikkimielisen kisan kanssa. Kyllä monella tuntuu olevan todella vakavia ongelmia oman itsetuntonsa kanssa kun jollain vitun keskustelufoorumeilla täytyy omaa egoonsa käydä pönkittämässa ja samalla "yrittää" panna toista halvalla, jos ei koulutuksen niin kirjoitustaitojen perusteella. Ja toinen kultainen puolisko on nämä kieliposkella tai oman egon pönkittämiseen tarkoitut viestit jotka otetaan todella henkilökohtaisesti. Tämä on vain keskustelufoorumi johon jokaisella on oikeus kirjoittaa, joten siinä pitäisi olla jo tarpeeksi perspektiiviä, että kuka/mikä voi olla tuo toinen kirjoituskaveri, joka teksitä suoltaa.

Virheitä on varmasti kirjoitusasussa, mutta olen juonut ehkä liikaa viiniä ja muutaman rommitotin. Joka tapauksessa minua ei kumminkaan vittuakaan se haittaisi, koska itsetuntoni on huippuluokkaa ja sitä ei tarvitse missään orgissa pönkittää.

ilmeisesti(??) kuva on poimittu irc galleriasta???
Väärässä olet.
http://irc-galleria.net/dob.php
Samoin jos kävelee Helsingin keskustassa asematunnellissa, täytyy olla sairas. Huhujen mukaan siellä on aika paljon alaikäisiä ja *****reitä.

Kuinka moni tuosta porukasta osuu ikähaarukkaan 12-17?

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=336771

Entä tuosta:

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=593604

Käyhän Jussa vähän urheilemassa. Se tuottaa jonkun verran mielihyvää ja kun lisäbonuksena tulee parempi kunto ym. niin tuska alkaa helpottamaan.

Sä voisit Jussa liittyä tuonne: http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2151837

Ohessa suora linkki ylläpitäjään: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Hannu_O

Hän voisi opettaa sinulle... vaikka kuvankäsittelyä
smile_org.gif

Jukka

Back