Minä taas lupaudun lainaamaan Jukalle hanskoja jos hän ottaa haasteen vastaan.
Kiitos ei, minulla on ihan omat hanskat, useitakin pareja. Joutavat roikkumaan tuossa naulassa pölyä keräämässä siinä missä nuo laskettelusukset ja pidempipiippuiset pyssytkin. Joskus oli aika jolloin noita harrastettiin ja kilpailtiin, nyt riittää tuo salilla käynti, maastopyöräily ja moottoripyöräily. Kahdessa ensin mainitussa en kilpaile, enkä luultavasti tule koskaan kilpailemaan, joten penkkipunnerruskisoihinkaan turha haastaa.
Jormaa vastaan voin ajaa kilpaa jos tulee samaan kisaan ja samaan lähtöön. Jos jää B-lähtöön ja itse pääsen A-lähtöön, niin sitten siitäkään kisasta ei tule mitään ja samoin jos käy toisinpäin. En aio lähteä kiihdytyskisoihin, enkä B-supereihinkaan. Ymmärtääkseni tämä on keskustelufoorumin osio rata ja sen topic jossa haastetaan auto pyörää vastaan. Jos eksyn taekwondo -foorumille sepittämään miten sen ja sen lajin ex-harrastajana pärjään kwondossakin alan kilpailijoille mennen tullen ja referenssinä käytän vaikka sitä, että veljeni oli nakkarin nopein ja lautallakin olen soutanut ja irvailen muiden suorituksille, niin sitten ehkä saatan suostua haasteeseen ja menen ottamaan koipea päähän.
Ja jos Jorma nyt päättää sitten varikolla alkaa isommalti heilumaan, niin tuon alan harrastajista koostuva järjestysmiesporukka kyllä pitää yhdestä pojasta huolen, siitä palkkaa heille maksamme. Omia turpaan mättämis -kisoja voitte järjestää niin paljon kuin lystäätte. Saatan tulla katselemaan tai sitten en. Sarasvuo otti muuten Rantalaiselta myöhemmin abudabibabuna tunnetulta työkaveriltaan osumia tv-lähetyksessä. Simo oli kova. Simo ei sitten myöhemmin oikein elämässä pärjännyt, Jari vähän paremmin. Sinne vaan joukon jatkoksi katkokävelemään...
Myöhemmin tätä lukemaan saapuneille kertauksena, että auto vs pyörä -koitoksiin on jo alustavat vastukset löytyneet, niin kilpapyörälle kilpa-auto kuin katupyörälle superpyörä. Myös hupaisaa yleisöä on löytynyt
Jukka
Lainataanpa nyt pikkasen tota kaveria joka ei tosiaan ole trolli:
Tiedän olevani nopeampi, voimakkaampi ja parempi ja mitä sitä heille erikseen todistamaan. Jos haluavat kokeilla, on olemassa paikat joissa voi kokeilla laillisesti ja aina on niissä uhoajat joutuneet taipumaan, jotkut murtumaan.
Haluatko tulla illalla saunomaan, näkisit loputkin? Voi tosin olla, että läski tummuisi omasta ja muiden saunojien toimesta jos alkaisit jo koskettelemaan.
Nykypyörääni vastaan mieluiten se kovin katuauto Suomesta mahdollisimman osaavalla kuskilla niin vältytään jälkispekuloinneilta.
Oma osoitteeni on Rälssintie 16, Helsinki ja jopa googletettavissa pienellä vaivalla. Kuvanikin olit jaksanut linkittää tähän. Pistäisitkö siis omat vastaavat tähän, niin helpottaa sinne pihaan löytämistä ja kirjoittajan tunnistamista jos sattuu sellaiseen tulemaan tarve. Vai löytyykö tuosta (osoitteen ja kuvan laittamisesta) kieltäytymiseen myös joku hyvä syy, kuten vaikka radalle tulosta?
Oma kommentti väliin, eli ilmeisesti(??) kuva on poimittu irc galleriasta???
Onko joku muu mahdollisesti laittanut Jukan kuvia esille nimimerkillä heebor1?
Jos itse pistää kuvansa (pääasiallisesti ilman paitaa) esille sivustolle jossa pääasiallisesti käy 12-17 vuotiaita nuoria, niin mun puolestani tehkööt niin, mutta sitä ei pidä ihmetellä jos joku aikuinen pitää sitä hieman outona. Jos kuvat on lisännyt joku muu, niin kannattaa selvittää miksi joku näin on tehnyt.
Voidaan taas harjoitella ajoa ja lupaan olla ohittamatta jarruissa jos ohitteluun tulee tarve.
Mutta jos jollain keskustelupalstalla näkyy viesti jonka on joku kirjoittanut jota ei millään kestä, niin onko se pakko mennä lukemaan? Jos on, niin sitten kannattaa ehkä hakea ammattiapua.
Jos et saa kansallista motogp-pyörää itsellesi, niin voidaan sopia, että pyörä jolla ajan, tulee olemaan korkeintaan samaa tasoa kuin se millä sinä ajat, ellet sitten tule sillä Suomen nopeimmalla katuautolla.
Uhosi alkaa olemaan sillä tasolla, että olisikohan aika jo alkaa vähitellen vastaamaan huutoihisi?
Sovitaanko vaikka sellainen veto, että maksan kilpailulupasi + lisenssisi jos tulet minua ennen maaliin ja jos toisinpäin, niin isket sitten vastaavan summan euroja minulle kouraan. Pyörä kyllä järjestetään takuusummaa vastaan jos sinulla nyt sellaista ei satu olemaan juuri tällä hetkellä kun kylän nopein lossi vie kaiken säilytystilan.
Minä vastaan huutoihini ja haasteisiini, sinusta ei ole kuin nettiuhoihin ja höpöhöpö -tarinoihin losseilla ajeluista. Miehet vastaavat huutoihinsa ja sitten... no, tiedät itsekin mikä olet tai toivottavasti et ja voit elää omassa harhaisessa fantasiamaailmassasi jonka turvin voit nukahtaa hykerrellen illalla uneen. Siinä unimaailmassa sinä olet voittaja ja voittajan on helppo hymyillä. Kun sitten uni taas päättyy, reaalielämän märkä sukka iskee kohti pientä naamaa ja sitä tuskaa pitää helpottaa kertomalla satuja toisillekin toivoen, että löytyisi joku josta saisi vertaistukea.
En tiedä johtuuko geeniperimästäsi, ympäristöstä vai niistä aineista joista et ole vielä luopunut, mutta joku on mennyt pieleen tai niiden summa.
Mitenkä tuon Paavon haaste? Olisiko sinusta siihen vastaamaan? Ottaisit vaikka tavoitteeksesi kierroksella ohittamisen joka toinen kierros? Muutoinhan tuollaiselle moniosaajalle voitto olisi aivan liian helppoa.
"edit: tämän topicin alotusteksti kun on voimassa vielä pitkälle 2009 vuojen puolelle, niin ei ees sen takia kannata takoa tätä tässä tilanthessa tämän enempää? Ehtii kaikki vielä hyvin virittelemhän vehkeitä, mutta ennenkaikkia jäähytellä vähän ylikuumenemisvaarassa olevia pyttyjhän..."
Ennen kuin jäähyjä jaetaan, niin kerrotko mitä annettavaa sinulla olisi tähän topicciin tai reaalimaailmassa tapahtuvaan koitokseen jota varten tämän viestiketjun tänne laitoin?
En ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut, että sinulla olisi ollut yhtään mitään aiheeseen liittyvää kerrottavaa?
Edellä oli muutamia "parhaita" paloja topicin 5 ensimmäisen sivun osalta käyttäjältä mp tukiry tai heebor1.
Itse huomasin tekstin joukosta kohdan, jossa joku uhosi vastaavansa omiin haasteisiin.
Tarkoittiko tämäkin nyt taas että vastaat haasteisiin, joissa itse saat määrätä säännöt???
Kovin tuntui kuitenkin kiinnostavan Legendin vastaus ystäväsi Paavon haasteeseen.
Uskon, että en ole ainoa joka odottaa innolla Sinun kunnollista vastaustasi Legendin äijämatsi haasteeseen!
Kerro meille Jukka, että uskallatko vittuilla vieläkin muuten kuin ruudun takaa (kuten gladiaattoreissa aikoinaan teit todella suurille vastustajille) ja ottaa tuntemattomankokoisen legendin haasteen vastaan??
P.S. monet veikkaavat että legenda ei paikalle saavu vaikka hän itse Jukalle heitti haasteen tuohon "miesten" matsiin.
Jos legend on vähääkään mies, niin hän hoitaa hommansa ja saapuu paikalle. Tähän olettamukseen perustan tämän kirjoitukseni.
JOS olen väärässä, niin lupaan kulkea ko. tapahtumassa koko viikonlopun (legendin tulemattajättämisen varmistuttua) vaaleanpunainen balleriinahame päällä!
On muuten legendi sellanen tilanne, että jos et paikalle ilmesty ja joudun hame päällä kulkemaan koko viikonlopun, niin voit seuraavaksi suoraan kurvata meikäläisen pihalle, nimittäin tuon nöyryytyksen jälkeen jos peileissä tai vilkuissa on jotain häikkää, on syyllinen melko suurella varmuudella meikäläinen.