• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ermax alakate FZ1:seen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ere
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjesta!

Olen tilannut uuden Fz1:n ja tarkoituksena olisi laittaa pyörään alakate. Olen vielä kahden vaiheilla että laitanko alkupeäisen vai Ermaxin.(Hintaeroa reilu satku) Onko kukaan laittanu kyseistä Ermaxin katetta omaan fz1:seen? Olisi hyvä nähdä miltä kate näyttää pyörässä paikoillaan..Ermaxin sivuilla on pieni kuva mut ei näe kokonaisuutta..

mulla tulee omaan pikku fasuun tollanen ermaxin alakate ja ihan kivalta näytti mallattuna mutten vielä oo saanu kiinni...siihen joutuu sitte itte porailee jonku verran reikiä tai ainaki mun pyörän kohalla joutu..

Alkuperäisosissa on ainakin se hyvä puoli, että osa menee kunnolla paikalleen. Oman alakatteen asennus oli nautinnollista, koska kaikki meni niin kuin piti. Istuu erittäin hyvin ja näyttää kuin olisi ollut kiinni jo tehtaalta saakka.

Tuleeko nuo ermaxin osat pohjamaalattuina vai saako niitä jo valmiiksi pyörän värisenä?

Sama homma, kun ostin Ermaxin huggerin Seeppariin, niin reijät kyllä oli valmiina, muttaa väärässä kohtaa. Ei kun pakkelilla reijät umpeen & uudet reijät + maalaus.
thumbs-up.gif

Sain katteet mutta pyörä ei ole vielä tullut, joten ei pääse vielä sovittamaan..Onkos kukaan asentanu tuota Ermaxin undertrayta FZ1:seen? meneekö se heittämällä paikoilleen?

Tietääkös kukaan millä värikoodilla on vm.07 musta FZ1?...Ei varmaan eroa mitenkään vm06:sta..

Ja FZ1:seen ainakin käy suoraan. Näin sanovat stormilla.
samaa ne sano mulle mutta hups kun paketti tuli ja sitä katteltiin ni oliki vastaus että joo joudut vähän porailee...
Vähän offtopicia..Saman suuntaisia kokemuksia mullakin,kun laitoin ermaxin undertrayn,ei osunu reiät kohdalleen kun toiselta puolelta..Pientä muokkausta ja rupes osumaan,mutta ei todellakaan mikään bolton osa.
Sama prokkis oli kaverin telluärrän kanssa,myöskin ermaxin osa,huggeri meni taas ihan heittämällä.

Back