HIHNASUOJA!!Tsekatkaa toi kilpiteline-ketjusuoja-hugger!!??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HIHNASUOJA!!Tsekatkaa toi kilpiteline-ketjusuoja-hugger!!??![]()
Älä turhaan pistä mopoa myyntiin. Mä voin vaikka myötätunnosta pistää erkkaa Kawasian ketjuihin niin voit sanoa olleesi oikeassa. Täytyyhän sitä auttaa kanssamotoristia mäessä vaikka mäki olisikin ihan itse aiheutettu.Kyllä mä oon TYHMÄ.... Taidan mennä myymään moponi, ja ostan tilalle jonkun kukkaruukkusarjan. Ei tästä mitään tuu...En tajuu mistään mitään ja jengi vaan sikailee toisen kauden tietämättömälle motoristilleÄITIIIIIIII.......![]()
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, eikä kukaan voi tietää kaikkia asioita... Eihän sitä heti voi leikata, että laturinhihnaa voi käyttää jossain mopossakin voimansiirron välineenä.Kyllä mä oon TYHMÄ.... Taidan mennä myymään moponi, ja ostan tilalle jonkun kukkaruukkusarjan. Ei tästä mitään tuu...En tajuu mistään mitään ja jengi vaan sikailee toisen kauden tietämättömälle motoristilleÄITIIIIIIII.......![]()
Kai se sit oli tollanen Buell...![]()
Juu, ei oo jenkit tarvinnut ID:tä tai designeri on ollut kohtuullisessa koomassasanoi:Niin muuten. Paljon noi maksaa? Voisin mennä huomen kauppaan hakemaan itelleni tollasen. Oli niin siisti.
Niin, puhumattakaan siitä, et joissain pyörissä on myös se laturin hihnaEi ole tyhmiä kysymyksiä, eikä kukaan voi tietää kaikkia asioita... Eihän sitä heti voi leikata, että laturinhihnaa voi käyttää jossain mopossakin voimansiirron välineenä.![]()
älä murehdi ...Kyllä mä oon TYHMÄ.... Taidan mennä myymään moponi, ja ostan tilalle jonkun kukkaruukkusarjan. Ei tästä mitään tuu...En tajuu mistään mitään ja jengi vaan sikailee toisen kauden tietämättömälle motoristilleÄITIIIIIIII.......![]()
Kai se sit oli tollanen Buell...![]()
Niin muuten. Paljon noi maksaa? Voisin mennä huomen kauppaan hakemaan itelleni tollasen. Oli niin siisti.
ja myös kampivetoisia... siitä saa lisäpojot...Voi poloista. Aina katsos oppii jotain uutta
. Nyt voit kävellä kaupungilla rinta rottingilla ja olla ylpeä! Sulla on nyt valttikortti hihassa tiukan paikan varalle. Heität joskus ässän pöytään ja sanot, että maailmassa on myös hihnavetoisia moottoripyöriä ja olet nähnyt yhden ihan läheltä.![]()
Kiitoosh pisteistäja myös kampivetoisia... siitä saa lisäpojot...
Olin eilen valoissa yhden motskarin takana ja tulin vilkaiseeksi sen ketjuja ja mitä ihmettä?!? Siinä ei ollut ketjuja ollenkaan?!? Häh?!?ja myös kampivetoisia... siitä saa lisäpojot...
Jos se liikkui pelkästään ajatuksen voimallaOlin eilen valoissa yhden motskarin takana ja tulin vilkaiseeksi sen ketjuja ja mitä ihmettä?!? Siinä ei ollut ketjuja ollenkaan?!? Häh?!?ja myös kampivetoisia... siitä saa lisäpojot...
![]()
Triumph on kehittänyt jo puolivalmisteen, se on avoin. Ketjut voidellaan vetoakselin juuresta valuvalla öljyllä.Jos se liikkui pelkästään ajatuksen voimalla?![]()
Miksei ole kehitetty suljettua ketjusysteemiä, missä ketjut olisivat kokoajan öljyvoitelussa?![]()
Jees, Suzukilla on vähän vastaava systeemi käytössä eliTriumph on kehittänyt jo puolivalmisteen, se on avoin. Ketjut voidellaan vetoakselin juuresta valuvalla öljyllä.Jos se liikkui pelkästään ajatuksen voimalla?![]()
Miksei ole kehitetty suljettua ketjusysteemiä, missä ketjut olisivat kokoajan öljyvoitelussa?![]()
Huono puoli on että koneeseen täytyy lisätä öljyä aina 1000 km välein että sinnekin riittää. Hyvä puoli se, että öljyjä ei välttämättä tarvitse erikseen vaihtaa, systeemi kun valuttaa vanhat öljyt tasaisesti ulos![]()
Mulla toi vetoakselivoitelu ei ainakaan näytä toimivan, öljyä ei valu mistään. Menisköhän takuuseen ton korjaus..Triumph on kehittänyt jo puolivalmisteen, se on avoin. Ketjut voidellaan vetoakselin juuresta valuvalla öljyllä.Jos se liikkui pelkästään ajatuksen voimalla?![]()
Huono puoli on että koneeseen täytyy lisätä öljyä aina 1000 km välein että sinnekin riittää. Hyvä puoli se, että öljyjä ei välttämättä tarvitse erikseen vaihtaa, systeemi kun valuttaa vanhat öljyt tasaisesti ulos![]()
All Rightin katalogissa, muutama vuosi sitten, lanseerattiin Hemmo-sarjiksessa tätä ominaisuutta kuvaava merkintä. Siinähän kaverit kokosivat osista Hemmolle pyörän, että hän ajaa Brysseliin lobbaamaan päätöksentekijöitä. Kun pyörä esiteltiin Hemmolle, niin kaikki mahdolliset ominaisuudet joka moposta, joista ilmeisesti osia oli kerätty, lueteltiin. YPVS, TSCC, ABS, HISS, DCBS yms olivat Hemmolle tuttuja, mutta COCS oli outo. Se tulee sanoista Continuous Oil Changing System.Hyvä puoli se, että öljyjä ei välttämättä tarvitse erikseen vaihtaa, systeemi kun valuttaa vanhat öljyt tasaisesti ulos![]()
Etuveto, suora ratasvälitys.Olin eilen valoissa yhden motskarin takana ja tulin vilkaiseeksi sen ketjuja ja mitä ihmettä?!? Siinä ei ollut ketjuja ollenkaan?!? Häh?!?