• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eristysnauhaa ketjuissa?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin eilen valoissa yhden motskarin takana ja tulin vilkaiseeksi sen ketjuja ja mitä ihmettä?!? Ketjujen ulkopuoli oli kokonaan peitetty mustalla eristysnauhalla tai jollain ihme tarranauhalla. Miks ja mitä se mahtaa olla? Pitää varmaan ketjut puhtaampina vai mitä ihmettä?!? Häh?!?

Tais olla mun hihna
wink.gif

Älkää nyt vittuilko mulla on ainakin ilmastointiteippiä ketjujen toisella puolella. Pysyy käyttämäni Bilteman ketjurasva paremmin
biggrin.gif

Saattaahan se oikeen nopealla vilkasulla näyttää teipatulta ketjulta...
F650cs_hihna.jpg

talktohand.gif

tounge.gif
eikös kysyjä kirjoittanut että ketjujen ULKO pinnalla siis sivusta katsottuna ei päältä,no oli miten oli eiköhän sentään jokainen
etoita (tiedä) mikä on ketju mikä hihna
confused_orig.gif
vai tietääkö.
Eli en mielestäni tainnut sittenkään olla väärässä, koska ei se todellakaan ollut hihna, vaan selvästi ketju, jonka yläpuoli ja SIVU oli mustan tarranauhan ( Olkoon mikä vaan nauha, mutta kuitenkin) peitossa. JA... pakoputkikin oli sipastu moottorin alle?!? Hassuintahan siinä oli, että änkkäri näytti olevan jostain autosta vetästy?!? Ja ***tu oli MAKEEN näköinen pyörä!... Tai sitten oon menettämässä järkeni?!?

Oletkohan nähnyt jonkin Buellin? Niissä taitaa kaikissa olla pönttö koneen alla. Ja hihnaveto...

Buell ja Buell...Hitto sentään... Senkin sikailijat! Taidan mennä itselleni saksasta hakemaan 550 heppasen turbobusan. Kyllä siinä kavereilla hymy hyytyy...

buttrock.gif

Jotain tammosta?

f956776c.jpg

Ei akkia muuta mopoa tule mieleen missa olis pontto koneen alla. Mutta hihnalla ne tehtaalta on tullu kaikki, luulen etta ketjumodi (varsinkin teipilla varustettuna
biggrin.gif
) on aika epatodennakoinen tulla vastaan suomessa.

Back