• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eri-Keijo .ORG-kokoontuminen Ellivuoressa 31.8. – 2.9.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Vihdoin maksettu!
Otan myös ruoan, toi kaksikymppiä on halpa hinta!
Reissua odotellessa...:)

E: Sain jo kuittauksen maksusta sähköpostiini.

Hieno homma, tervetuloa mukaan! Muistakaahan muutkin siitä ruokailusta ilmoittaa, mikäli olette aikeissa osallistua lauantai- illan syöminkeihin. Ruokaa toki saa tuolta extemporekin, mutta isojen ryhmien kohdalla etukäteisvaraukset helpottavat ravintolan työtä huomattavasti.

Näköjään mä tulen mukaan. Ja luultavasti osallistun ruokailuunkin. Pienen pieni kännivaraus on kuitenkin otettava huomioon kun meikäläinen on kyseessä...

Mä taidan nyt osallistua tuohon ruokailuun, kun kuitenkaan en muuten muista syödä. Ja hyvältähän tuo menú näyttää.

No niin ryhmä rämä. Mökkivaraukset on nyt vahvistettu. Vapaita paikkoja jäi pari. Jos joku mattimyöhäinen haluaa mukaan, niin se onnistuu vielä.

Paikkansa lunastaneiden kesken nyt sitten vaan odotellaan intopinkeenä, että päästään Keijoilemaan. :D

Onko saatavilla mitään pientä mökkiä minne saisi ottaa koiria mukaan?
En tiedä vielä joudunko sunnuntaiksi töihin, mutta mahdollisuus on olemassa että pääsen reissuun.

Tämä siis alustava kysely. Ei mitään varmaa varausta.

Ostin paikan sit kumminkin. Ette te musta niin helpolla eroon pääse... Tosin en kyllä tule paikalle pyörällä ja ottaisin mukaan vielä yhden pienen nelijalkaisen, jos se vaan on sallittua (siis Ellivuoren ja mökkiseuran puolesta...)

Sumppa sanoi:
Onko saatavilla mitään pientä mökkiä minne saisi ottaa koiria mukaan?
En tiedä vielä joudunko sunnuntaiksi töihin, mutta mahdollisuus on olemassa että pääsen reissuun.

Tämä siis alustava kysely. Ei mitään varmaa varausta.

Pieniä mökkejä alueella ei ole, hotellihuoneet ovat oikeastaan ainoa vaihtoehto.

Lemmikeistä laitan hotellille kyselyn ja kerron tänne heti, kun tiedän lisää. Jos hotellin puolesta asia on ok, tulee toki saada muilta samassa huvilassa majoittuvilta lupa lemmikin mukaanottoon.

Mulle normielukat on ok.
Matelijat, nilviäiset, hankajalkaiset, jne. on sitten ihan toinen juttu...
Kissan kokoiset pikkupiskit vaan tuppaa räksyttää kaikkea? :blink:
Toisalta, ne saattaa olla hyvinkin suloisia...

^ Yksi paikka näyttäisi vielä olevan jäljellä! Ei kun mukaan vaan! :thumbup:

Mä kuittaan ton meidän mökin karvakorvamaksun luonnollisesti kokonaisuudessaan, jos vaan kaikille mökin asukkaille sen mukaantuleminen on ok. Tää tyyppi on onneksi jo seniori ja se ei oikeastaan kauheasti välitä muista ihmisistä kuin musta, joten siitä ei ainakaan pitäisi tulla mitään suurempaa häiriötä.

Mä voin olla kenen vaan lemmikki, tai mitä vaan ;) Ilmoittaudun myös ruokailuun. Maksu suoritettu.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back