• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eri-Keijo .ORG-kokoontuminen Ellivuoressa 31.8. – 2.9.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Petri12r sanoi:
Olikos tuossa lähellä mitään kauppaa, jos vaikka yhden keppanan kävis hakemassa... ihan vaan saunomista ajatellen?

14 kilometrin päässä Ellivuoresta on K-Market Häijää. Samalta tontilta löytyy myös Neste Oil -asema. Ohessa reittilinkki.

Etelästä päin tultaessa Ellivuorta lähin tankkauspiste on Kiskokabinetin Shel-automaattiasema. Tässä kiinteistössä ei kuitenkaan ole ruokakauppaa.

Edit. Tuossa vielä reitti lähimpään Alkoon, vaikka eihän meistä kukaan sellaista tarvitse.

Viimeksi muokattu:
Bren sanoi:
..... ja ottaa sitä ennen löysät pois samassa rakennuksessa olevassa puusaunassa.

Jumaleisson! Palvelut senkun paranee :grin: Nyt pitääkin ruveta järjestelee asioita että pääsen paikalle jo perjantaina :grin:

Aikaisemmin kysyttyyn yhden päivän käyntiin vastauksena: tämän hetken tiedon mukaan myynnissä pidetään vain tuo koko viikonlopun sisältävä setti. Hinta ei onneksi ole maata kaatavan suuri ja lauantainakin on ihan kiitettävästi ohjelmaa tarjolla.

Kaupan ja ravintolan aukioloajoista, tärkeimmistä yhteystiedoista, viikonlopun ohjelmasta ja muusta tärkeästä infosta toimitan erilliset muistilistat jokaiseen huvilaan perjantaiksi.

Ne, jotka ovat aiemmin itselleen varanneet mökkipaikan, mutteivät vielä ole ostaneet lippua, nyt hopi-hopi kaupoille! Teen ensi viikon torstaina lopulliset majoituslistat, joissa huomioidaan siihen mennessä paikkansa lunastaneet. Tämän jälkeen voidaan taata enää hajapaikkoja jäävän myyntiin. Muistakaa laittaa samalla myös ruokailuilmoitukset minulle.

Hei, mäkin oon jo maksanu... ruokaa mä vielä mietin - olishan se hyvä syyäkin kerran viikonlopussa... tietenkin aamiaisten lisäks.

Hyvä hyvä. Päivitän illalla noi maksaneet ja ruokailijat tuohon ekaan viestiin. Seuraavan satsin katson ensi viikon alussa.

Akuutin rahapulan (luetaan krooninen) vuoksi ei olla vielä maksettu. Ens viikolla tilipäivä, maksetaan sitten.Tosin pari muuttujaa on vielä olemassa joten osallistuminenkin on vielä fifti/siksti. Ruokaa varmaan saa vaikka ei tuota tarjottua vaihtoehtoa ota?

Salmon sanoi:
Ruokaa varmaan saa vaikka ei tuota tarjottua vaihtoehtoa ota?

Hotellin ensimmäisessä kerroksessa sijaitsevasta Aularavintolasta saa ruokaa a lá carte -listalta. Tuonne alakerran Clubille tarjoillaan vain tuo ryhmämenu.

Ravintolan keittiö on auki seuraavasti:
pe 12-22
la 12-23
su 12-15

Lisäksi hotellin aulabaari on avoinna joka päivä klo 09.00-01.30. Aamiainen on tarjolla Aularavintolassa lauantaina ja sunnuntaina klo 08.00-10.30. Tuo aamiainen siis kuuluu matkapaketin hintaan.

Maksaneet ja ruokailijat olen nyt päivittänyt parhaan tietoni mukaan tuonne ensimmäiseen viestiin. Jos jonkun aikomukset on siellä väärin merkattu, ilmoittakaa siitä minulle mahdollisimman pian.

Edit. Johonkin huvilaan on mahdollista saada myöhäisempi luovutus klo 14, jos sinne ei ole sunnuntaina tulossa ketään muuta meidän jälkeen. Lopullinen tilanne saadaan tietää paikanpäällä saavuttaessa. Kysyn perjantaina sitä, kun tulen itse paikalle, ja tiedotan eteenpäin kuinka kävi.

Kysyn hotellilta mahdollisuutta myöhäisempään luovutukseen jonkun huvilan osalta. Ja Kaitsun ei tarvitse huolehtia jäävänsä paitsi hauskanpidosta, sitä riittää lauantainakin. Ja varmaan eritoten silloin.

Lauantaina aamupäivällä on toiveena päästä koeponnistamaan Pirkanmaan muutamat mutkapätkät letka-ajon merkeissä, kunhan saadaan veturi vahvistettua. Iltapäivällä aloitetaan moottoripyöräilyn tärkeimpiä taitoja mittaava kisa, jossa joukkueet pääsevät mm. tunnistamaan moottoripyörän osia, valitsemaan itselleen sopivaa pyörämallia ja kehittämään ajotaitojaan haastavalla testiradalla.

Välisaunojen ja päikkäreiden jälkeen päästetään juhlakansa irti Club Ellinboxissa ja pistetään jalalla koreasti. Musiikki raikaa iltaan asti ja huhujen mukaan niin laulutaitoiset (ja ehkä loppuillasta laulutaidottomatkin) pääsevät näyttämään omaa osaamistaan karaoken merkeissä. Ruokailun varanneille on myös tarjolla illallinen Clubin tiloissa.

Mukaan kannattaa ehdottomasti tulla! Ja vannon, että näihin kinkereihin uskaltaa tulla myös ensikertalaiset.

Olikos sulla mimmonen lenkki mielessä? Vai ooks jo saanut veturin? Itsekkin voisin harkita veturin paikkaa paikkakuntalaisena. Riippuu tietysti monesta muuttujasta. On aikas lailla tullut tutuksi kaikki mutka tiet.

Petri12r sanoi:
Meitähän taitaa olla jo kolme, jotka lähtee moottoripyörällä paikanpäälle. :orgmp:

Kasassa siis veturi, hiilivaunu ja jarruvaunu...? :paikallatuulee:
Mä olen jo tolloin duunissa, mutta pitäisi onnistua, niin teillä olisi edes yksi "tavaravaunu" mukana... :D
Niin ja maksaa vielä pitäisi. Hoidan sen, mutten enää tänä yönä.

Kiva kuulla, että saadaan naisiakin lisää reissuun mukaan. :)

Ensimmäiseen viestiin on nyt päivitetty tämän hetken maksut ja ruokailut.

Haba83 sanoi:
Olikos sulla mimmonen lenkki mielessä? Vai ooks jo saanut veturin? Itsekkin voisin harkita veturin paikkaa paikkakuntalaisena. Riippuu tietysti monesta muuttujasta. On aikas lailla tullut tutuksi kaikki mutka tiet.

Veturi uupuu vielä, tiedustelut on käynnissä. Laitan sulle yv:tä heti, kun saan tilanteen päivitettyä.

Muistakaahan käydä lunastamassa paikkanne viimeistään huomenna 16.8.! Ilmoittakaa myös siihen mennessä, mikäli osallistutte lauantain ruokailuun.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back