• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eri-Keijo .ORG-kokoontuminen Ellivuoressa 31.8. – 2.9.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Jaa.. pitäisiköhän sitä tulla poikkeamaan kekkereihin muutaman vuoden tauon jälkeen, kun sattuu kerrankin olemaan häppeninki ihan tossa parin kilsan päässä kotoa :)

Jos cXlarille käy, niin voisin tulla myös tuohon mökkiin.

Kaikki mökkipaikkaa kysyneet on nyt päivitetty aloitusviestiin. Uskallan luvata, että myynti saadaan aloitettua ensi viikon alkupuolella. Laitan siitä tänne infoa, kun tuotteet on lisätty kauppaan.

Bren sanoi:
Majoitus:

Majoitus alueella tapahtuu kuuden hengen laadukkaissa hirsihuviloissa, joiden varustetasoon kuuluvat mm. täysin varusteltu keittiö, wc ja sauna. Majoitukseen sisältyvät lisäksi liinavaatteet (lakanat ja pyyhe), hotellitason aamiainen lauantaina ja sunnuntaina sekä huviloiden loppusiivous. Kaikki huvilat sijaitsevat noin 200-300 metrin päässä hotelli Ellivuoresta, jossa aamiainen on tarjolla.

Jo on P****le aikoihin eletty, taitaa olla eliitin puuhia vaan. :D Missä on Jysärin telttamajoitukset?? Tai k***set mökit ilman jääkaappia?? :jpstyle:

Ace sanoi:
Jo on P****le aikoihin eletty, taitaa olla eliitin puuhia vaan. :D Missä on Jysärin telttamajoitukset?? Tai k***set mökit ilman jääkaappia?? :jpstyle:

Yleisön pyynnöstä ja siitä huolimatta... :D

Kyllä mä Jasse luulen, että sun annetaan nukkua teltassa, tai vaikka sen ulkopuolellakin, jos mieli tekee :D

PoS sanoi:
Kyllä mä Jasse luulen, että sun annetaan nukkua teltassa, tai vaikka sen ulkopuolellakin, jos mieli tekee :D

En mä enää kyl persettäni edes tollasiin mökkeihin iske, joku roti sentään. Pitää olla vähintään valet parkki mopolle portilla, ja ite en punkkaani petaa saati hae kaljoja kaupasta. Ja toisaalta, mitä saunalla tekee, joku kuitenkin p*****taa sinne. :D

Reilu kuukausi enää Eri-Keijoon! :jippikaijee: Muistaakaahan käydä lunastamassa paikkanne tähän mahtavaan tapahtumaan Orgin kaupasta. Majoituspaikkojen määrä tarkistetaan elokuun puolessa välissä, joten toimithan ennen sitä.

Lauantai-illan ruokailusta laitan lähiaikoina lisätietoja, kunhan saan ravintolan kanssa illan menuun viilattua kohdalleen. Tarjolle tulee menu seisovasta pöydästä. Ruokailun hinta tulee olemaan hieman alle 20 euroa. Illan viihteestä vastaa (juhlakansan lisäksi) DJ, joka soittaa musiikkia pitkälle iltaan.

Lauantaipäivän kisailua varten tarvitsisin kolme vapaaehtoista auttamaan ohjelman järjestämisessä. Tehtävä ei ole rankka eikä vaativa, mutta nämä vapaaehtoiset eivät valitettavasti itse voi osallistua kisaan. Ottakaa yhteyttä, jos haluatte ottaa nakin vastaan.

Ai hitto, tääkin pitäs maksaa - ja sit vielä raahautua paikalle. :grin:
Kuulin huhua, että olis ehkä jopa mahdollisuus karaokeen. (ehkä jossain muualla kuin karavaanareiden etuteltassa)

Paikka lunastettu! Btw, kävin pelipaikoilla (lahjattomat reenaa) pari viikkoa sitten, mökit on tosi siistejä! Ja aamupala hyvä. mopolla paikalle tuleville on muutamat mutkatkin tarjolla ennen Ellivuorta.

Hopi hopi kaupoille ostamaan paikkoja, tällä orkesterilla juhlinta on aina kivaa:jippikaijee:

Maksettu! Olen kuullut että täällä saattaisi olla myös moottoripyöräaiheista ohjelmaa, joten saattaa olla että jätän jopa auton kotiin ja tulen prätkällä :jpstyle:.

Jammuu sanoi:
Maksettu! Olen kuullut että täällä saattaisi olla myös moottoripyöräaiheista ohjelmaa, joten saattaa olla että jätän jopa auton kotiin ja tulen prätkällä :jpstyle:.

Oho. Ihan jo sen vuoksi kannattaa saapua paikalle hämmästelemään.

Mä oon täs yrittäny kans käynnistellä mopa tälle kaudelle. Jos Eri-Keijoon sais sen käynnistettyä.
Onko kukaan muuten selvittäny, millaset verhot on saunalla?

Petri12r sanoi:
Onko kukaan muuten selvittäny, millaset verhot on saunalla?

Siellä taisi ikkunoissa olla vaan joku lyhyt yläkappa, jos sitäkään. Vähän joudut soveltamaan, jos haluat Joutsenlampea varten perinteisen asustuksen.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back