Hei... sä ajelet oikeesti moottoripyörällä... ei me ehkä tollasta sinne. No tuu nyt sit.Kawa600 sanoi:Kelpaaks täältä yks raivoraitis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei... sä ajelet oikeesti moottoripyörällä... ei me ehkä tollasta sinne. No tuu nyt sit.Kawa600 sanoi:Kelpaaks täältä yks raivoraitis?
Bren sanoi:Majoitus:
Majoitus alueella tapahtuu kuuden hengen laadukkaissa hirsihuviloissa, joiden varustetasoon kuuluvat mm. täysin varusteltu keittiö, wc ja sauna. Majoitukseen sisältyvät lisäksi liinavaatteet (lakanat ja pyyhe), hotellitason aamiainen lauantaina ja sunnuntaina sekä huviloiden loppusiivous. Kaikki huvilat sijaitsevat noin 200-300 metrin päässä hotelli Ellivuoresta, jossa aamiainen on tarjolla.

Ace sanoi:Jo on P****le aikoihin eletty, taitaa olla eliitin puuhia vaan.Missä on Jysärin telttamajoitukset?? Tai k***set mökit ilman jääkaappia??
![]()
PoS sanoi:Kyllä mä Jasse luulen, että sun annetaan nukkua teltassa, tai vaikka sen ulkopuolellakin, jos mieli tekee![]()
Muistaakaahan käydä lunastamassa paikkanne tähän mahtavaan tapahtumaan Orgin kaupasta. Majoituspaikkojen määrä tarkistetaan elokuun puolessa välissä, joten toimithan ennen sitä. 
Jammuu sanoi:Maksettu! Olen kuullut että täällä saattaisi olla myös moottoripyöräaiheista ohjelmaa, joten saattaa olla että jätän jopa auton kotiin ja tulen prätkällä.
Petri12r sanoi:Onko kukaan muuten selvittäny, millaset verhot on saunalla?