Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ladyrebel sanoi:Lueskelin edellisiä viestejä ja ihmettelen, mikä vika on soratiessä (itse niitä ennen inhosin, nyt tykkään niillä ajella) ja miksi pienikin tai pitempikin pätkä suoraa tietä saa valituskuoron aikaiseksi?
Ladyrebel sanoi:Lueskelin edellisiä viestejä ja ihmettelen, mikä vika on soratiessä (itse niitä ennen inhosin, nyt tykkään niillä ajella) ja miksi pienikin tai pitempikin pätkä suoraa tietä saa valituskuoron aikaiseksi?
Ei sun välineessä mitään vikaa ole! Ihan hyvä peli soralle. Toki soralle tarkoitetut mp:t on vielä parempia mutta muuten tommonen naku-pikku-pyörä on oikein oiva peli!He_Ma_Se_Va sanoi:Itsellä ei ole vielä kumpaakaan...
Sitä taitoa ei saa ostettua edes eepaystä ja jos tiellä vaaditaan rekisterikilpeä niin siinä voi ajaa kilvellisellä aivan hyvin.He_Ma_Se_Va sanoi:Ei varmasti mitään vikaa, jos on siihen tarvittavat välineet ja taito ajaa. Itsellä ei ole vielä kumpaakaan...

Go-Za sanoi:Ei sun välineessä mitään vikaa ole! Ihan hyvä peli soralle. Toki soralle tarkoitetut mp:t on vielä parempia mutta muuten tommonen naku-pikku-pyörä on oikein oiva peli!
.
.
.Kaitsuli sanoi:Tästä illasta viisastuneena olen valmis kutsumaan porukkaa uudelleen iltalenkille, vaikka tuolle samalle reitille. Tai jonnekin muualle. Jos ens kerralla jopa letkassa...
On se vaan kivaa tuo mutkailu.
Oh snap, ooksmä taas leivoksen velkaa?EDIT: Ditsyveit mun asian!!!! (kun tuli puhelu kesken kirjoituksen)
![]()
Ja alkumatkasta kun koukkaa Veikkolasta tokasta ympyrästä Kylmälän kautta Evitskogiin, niin saa taas kallistella enemmän mitä tolla isommalla tiellä Lapinkylän kautta.Kaitsuli sanoi:Eipä se paljon pelätty sade sit kunnolla tullutkaan.
Kävin nyt illalla ajamassa reitin läpi ja oikeinkin hyvä reitti oli. Varsinkin toi pikkalasta kirkkonummelle menevä Läntisen Kuninkaantien osa. Se yks pätkä ennen Pikkalaa tosiaan oli huonossa kunnossa mutta aika lyhyt pätkähän se oli...
Tästä illasta viisastuneena olen valmis kutsumaan porukkaa uudelleen iltalenkille, vaikka tuolle samalle reitille. Tai jonnekin muualle. Jos ens kerralla jopa letkassa...

Bone sanoi:Toisaalta..... niin hassulta kun se tuntuukin, Kinkyllä laskee menemään kivasti
hieman "irtonaisesti" omaan tahtiin tai porukan keulilla autuas virne kypärän sisällä......
ihan vaan siksi, että moinen mörkö menee käsittämättömän siististi pitkin soratietä....
ei siksi että saa nieletyttää perässä ajajilla pölyt ja paskat.
Että näin.
PS. Tartuin nyt vaan tuohon herkulliseen "Ihan hyvä värkki" juttuun, enkä kenenkään vetämisiin tai
vetämättä jättämisiin.
Asiat asioina.... ja nuo pari esille tuomaani asiaa ovat loistaneet poissaolollaan "soratiesodasta" huolimatta
varsin suuresta merkityksestään ajonautintoon.

DizzySpell sanoi:Ihan sama tolla Intruderilla, aluksi vältin noita sorateitä kun eihän 160/240 rengastuksella siellä voi pystyssä pysyä , mutta toihan menee kuin juna, joo eihän se siellä mihinkään käänny mut suorilla kiva 3-4 vaihteilla suditella...![]()
.
.Kaitsuli sanoi:Eipä se paljon pelätty sade sit kunnolla tullutkaan.
Kävin nyt illalla ajamassa reitin läpi ja oikeinkin hyvä reitti oli. Varsinkin toi pikkalasta kirkkonummelle menevä Läntisen Kuninkaantien osa. Se yks pätkä ennen Pikkalaa tosiaan oli huonossa kunnossa mutta aika lyhyt pätkähän se oli...
Tästä illasta viisastuneena olen valmis kutsumaan porukkaa uudelleen iltalenkille, vaikka tuolle samalle reitille. Tai jonnekin muualle. Jos ens kerralla jopa letkassa...