Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
_MN_ sanoi:Mille kielelle käännetään, kun et näköjään ymmärrä suomea, vai luki häiriö.
taiger sanoi:Jos vaikka vastaat noihin kysymyksiin. Suomen kieltä ymmärrän parhaiten.
Voit sä kadullaki jarruttaa täysiä mutta veikkaan ettei montaa yritystä tartte ni nutulles meet koska normi maantiellä on pölyä niin perkeleesti. Maksimijarrutus ni aika taatusti lähtee eturengas alta.taiger sanoi:Ymmärsinkö oikein että vain radalla voi jarruttaa täysiä? Vai että ellei ole ajanut rataa ei voi jarruttaa täysiä?
57pannu sanoi:Hyvin lähti lapasesta tämäkin säie, aloittaja kysyi asiallisen kysymyksen # Ensipyörän ostaja kaipaa vinkkejä (Honda Shadow 600 tai 750 kiikarissa)#, muutaman postauksen jälkeen keskustelu käy kiivaana , miten rata-ajossa absit toimii vai ei toimi. Voihan tästä olla hyötyäkin säikeen aloittelijalle. Muutama asiallinen vastaus, sitten se lähti.....kohta muistuttaa Suomi24 reuhaamista.
Jebbe sanoi:Tuon ikäisistä on tyyppiviat jo korjattu isolla todennäköisyydellä. Ota se mitä on pidetty paremmassa kunnossa, huollettu ja ajettu. Jos homma maistuu niin parin vuoden sisään kuitenkin pyörä vaihtuu....![]()
57pannu sanoi:Hyvin lähti lapasesta tämäkin säie, aloittaja kysyi asiallisen kysymyksen # Ensipyörän ostaja kaipaa vinkkejä (Honda Shadow 600 tai 750 kiikarissa)#, muutaman postauksen jälkeen keskustelu käy kiivaana , miten rata-ajossa absit toimii vai ei toimi. Voihan tästä olla hyötyäkin säikeen aloittelijalle. Muutama asiallinen vastaus, sitten se lähti.....kohta muistuttaa Suomi24 reuhaamista.
Samaa mieltä, isolta osalta rata sitä rata tätä. Tästä yhdistyksestä ei perusmotoristi paljoa saa.vma sanoi:Normimenoa.
Samat tietäjät tietää, radalla ei sitäjatätä, kilpakuskitkaan ei käytä ABS- järjestelmää koska tuntuma, wöö- wöö- wöööö.
Saanko kysyä että miksi juuri Honda? Jos asustelet pk-seudulla niin neuvon pysymään kaukana Hondista koska sillon joudut todennäköisesti asioimaan BikeWorldin kanssa josta ei oo mitää muuta ku huonoa sanottavaa mun puolesta viimeisen 15 vuoden ajaltaKirvesmiesbarrow sanoi:Moikka,
Alottelija hankkimassa pyörää, löytyiskö täältä vinkkejä?
Olen tsekkaillut Honda Shadow 600 (vm 02.) ja 750 netistä (vm 98). Kummassakin kilsoja noin 30-45k. 600 koeajettu. Vaikutti ihan mukavalta peliltä aloittelijan alla.
Mitä mieltä itse olette olleet näistä pyöristä? Erityisesti mitä eroja olette havainneet käytössä näiden pyörien välillä? Mitä kannatta erityisesti huomioida näiden ostossa? Onko ns tyyppivikoja?
Tämä on kaikkien keskustelusäikeiden vastausten äiti ja isä. Lainataan alkuperäinen kysymys ja vastataan mitä sattuu. Kysyjä kysyy tietyistä pyöristä, tämä ei vastaajalle kelpaa. Jopa asuinpaikkakunta on arveluttava. Samalla haukkuu paikallisen yrittäjän. Ei kait kysyjä tätä kysynyt?PrivateeR sanoi:Saanko kysyä että miksi juuri Honda? Jos asustelet pk-seudulla niin neuvon pysymään kaukana Hondista koska sillon joudut todennäköisesti asioimaan BikeWorldin kanssa josta ei oo mitää muuta ku huonoa sanottavaa mun puolesta viimeisen 15 vuoden ajalta
Olen itse omistanu 2 Hondaa, 1100XX Blackbirdin ja CBR1000RR:n ... molemmat toimivat oikein luotettavasti, eikä Hondalla luotettavuuden ja ajettavuuden kanssa ole ollut mitään ongelmia. Varaosat yms onki sitte se murheenkryyni.
Vastataan mitä sattuu? Huoltopalvelut ei ole sun mielestä olennainen asia pyörän kanssa? Selkeä homma!57pannu sanoi:Tämä on kaikkien keskustelusäikeiden vastausten äiti ja isä. Lainataan alkuperäinen kysymys ja vastataan mitä sattuu. Kysyjä kysyy tietyistä pyöristä, tämä ei vastaajalle kelpaa. Jopa asuinpaikkakunta on arveluttava. Samalla haukkuu paikallisen yrittäjän. Ei kait kysyjä tätä kysynyt?