- Sijainti
- Oulu
Tässäpä kaksmetriselle parisataakiloiselle mainio ensipyörä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen samoilla linjoilla SeniorRR:n kanssa, että +1000 cc osastoa kannattaisi kokeilla, koska vääntö on sulle Manror tärkeää. Kuitenkin joudut jonkinlaisen kompromissin tekemään, niin mikä näistä olisi se lähinnnä oikea yhdistelmä, vai onko mikään:No periatteessa ei mua harrikoissa mikään riso. Night Rod on kaiken lisäksi kaunein pyörä mitä tiiän.No jos HD ei ole kuitenkaan vaihtoehto Sinulle, niin siinä tapauksessa, kuten ehdotinkin tuolla aiemmin, ja moni muukin mun lisäksi, kannattais kokeilla noita +1000 nakulaitteita. Tehoa on aivan taatusti riittävästi(n.120hv), mutta vääntöä näissä onkin sitten hurjasti. Lisäks ovat aika tilavia. Todella monikäyttöisiä vehkeitä, helppoja ajaa ja ajoasentokin on rento. Itelläni oli ZRX ja tykkäsin kovasti.
Ongelma vaan on, että näillä kulmilla kyllä sitten kaikki naapurit vetää herneen nenään jos tämän ikänen kloppi menee ja ostaa ekaksi moottoripyöräkseen harrikan...
Nyt kun otit puheksi, niin kyllähän se Versys rekan perätuulissa heilu.(kale Joulu. 29 2007 @ 00:16) sanoi:Joo, sehän noissa "maastokelpoisemmissa" = korkeammissa pyörissä on huonona puolena tuo mainitsemasi tuulisuus, jos ymmärsin oikein, että tarkoitit tuuliherkkyyttä.
Tässä tarkotin kuitenkin ajoviimaa![]()
Tuolla aikaisemmin taisin sanoa, ettei oo kivaa joutuu arvailee puhaltaako tuuli kännykän avaimet housujen taskusta pihalle...
Huh huh,